Friday 28 January 2011

Un inceput...



Nu sunt o persoana care sa ramana fara cuvinte foarte des dar se pare ca acest blog m-a blocat nitel :)
Ei totusi sa o iau usor si incet,incet o sa imi revin.Curaj!
Ar fi un cliseu daca as sparge gheata explicand de ce am facut acest blog?!
De fapt cel mai bine ar fi sa las cititorii...daca o sa fie cititori :)) sa isi exprime punctul de vedere.Curiozitatea ma indeamna sa mai aman momentul si sa astept teoriile voastre.Ce credeti ca voi posta aici?La ce va duce cu gandul titlul blogului?

2 comments:

  1. imi place tare mult blogul tau si vreau sa citesc toate postarile.. mi se par foarte foarte interesante
    mult succes si multa inspiratie!
    te pup !

    xoxo
    D.

    ReplyDelete
  2. Cherry Queen,

    Multumesc mult pentru toate comentariile,a fost o surpriza placuta.

    Sper sa am mereu postari bune si sa invat cate ceva de la voi!

    Te pup!

    ReplyDelete