Friday 15 April 2011

Some nature pictures I took

   Alaltaieri m-am intalnit cu o amica. Ghiciti unde!


   Daaaa! La minunata Gradina Botanica! Unul dintre putinele locuri din Bucuresti unde este mai multa liniste, unde nu sunt chiar atat de multe specimene nesimtite si cu figuri. Acolo poti sta sa te relaxezi, pe iarba sau pe o banca, poti sa te plimbi pe alei singur sau insotit de cineva.


   In timp ce privesti cu uimire natura, speciile de plante, flori si arbusti, poti purta o dicutie cu cel de langa tine, fara sa te deranjeze traficul, manelele, fufele, baietii plini muschi si tupeu, fara zapaceala tipica acestei "sfinte" capitale, pe care le vezi zi de zi pe strazile orasului.


   Si pe deasupra te mai si culturalizezi invatand una, alta despre vegetatie.


   Am stat cam doua ore, timp in care am facut pe ghidul pentru amica mea, care nu mai fusese niciodata acolo.


   Desi cred ca v-ati dat seama, am facut poza dupa poza, am ras o gramada, ne-am murdarit pentru ca ne-am cocotat prin pomi ca niste maimutele, ne-am strecurat prin toate ascunzisurile in cautare de mistere si aventuri, de parca am fi fost copii de cativa anisori, aflati in nu stiu ce excursie la munte :p








   All in all it was fun and I can`t wait to do it again!

   Probabil ca tinuta mea va cam baga in ceata pentru ca nu are nici o legatura cu o iesire la iarba verde. Ei bine, aveti dreptate dar am o scuza si inca una buna: inainte de a ajunge aici am fost la doua interviuri ;) Era exclus sa fi purtat adidasi, trening si rucsac :)) poate doar daca postul vizat era mai "special" :))

   Ce ziceti, vi s-a facut de o plimbare prin Botanica?
   Pay it a visit! Costul unui bilet este de 50.000 lei iar daca esti elev sau student, doar 20.000 lei ;;) Nu suna bine?!
   Iar daca vi se face foame puteti oricand sa apelati la serviciile vanzatorei de la chioscul de la intrare :D Poate ca nu o sa mancati ceva consistent, care sa va mearga la inima, ca la mama acasa dar tot o sa amortiti senzatia data de matele care dau concert prin stomac.

   Iar daca nici acum nu v-am convins, atunci look at this cute little thing!

   
   Spuneti voi, nu va vine sa o mangaiati?

   Imi pare rau ca nu am reusit sa ii fac o poza mai clara dar, rusinoasa din fire si prea ocupata cu datul pe langa mine (cred ca ducea lipsa de afectiune saracuta), nu prea a avut chef de pozat asa ca am prins decat atat cat se vede in poza.
   Ce era mai important se vede, adica mutrita dulce si amarata cu mustatile acelea haioase si ochisorii nevinovati.
   Pacat ca nu am facut poza si catelusului, intalnit pe o strada din oras, care m-a pupat pe degete. Avea o privire atat de blanda dar era traumatizat pentru ca daca ma miscam mai brusc avea impresia ca vreau sa il lovesc si inchidea ochii sau se ferea. Ce oameni nenorociti cei care l-au adus in starea aceea! Ma bucur ca a avut parte de cateva clipe de alint si sper sa mai intalneasca iubitori de animale ca mine si poate unul dintre ei sa ii ofere un camin!

   That`s it for today! Take care!

   Pe curand...

2 comments:

  1. Am citit o stire asemanatoare si pe Merit Angajat; vreau sa-mi spun parerea: Gradina Botanica, in colaborare cu Echipa de la Team Work vor planta pomi pe 20 aprilie. In fiecare an cei de la Team Work au astfel de proiecte si cred ca trebuie sustinuti. Mergi miercuri sa ajuti?

    ReplyDelete
  2. Stiu despre ce este vorba pentru ca scria in Botanica despre asta.In plus erau acolo domane care se ocupau cu plantarea florilor si chiar ma gandeam ca mi-ar placea si mie.
    Apropos de propunere la ce ora?

    ReplyDelete