Tuesday 24 May 2011

Ieri si azi

   Ieri dupa amiaza am iesit prin oras cu treburi. Dupa ce am ajuns in statie ca sa iau troleibuzul a inceput o ploaieeee! Noroc ca pana sa cobor s-a oprit. Dupa ce am facut ce aveam de facut, am luat-o frumusel pe jos pana la fostul meu colegiu daca tot eram prin zona. Mi s-a facut un dor de locurile de odinioara pe unde nu am mai ajuns prea des. M-a cuprins o senzatie stranie de nostalgie dulce amestecata cu un sentiment amar.  
   Locurile in care am copilarit, odata stiute ca-n palma, acum pareau altele, necunoscute. Atatea s-au schimbat in acesti ani de cand nu am mai fost pe acolo! Pana in clasa a VIII-a inclusiv am stat la bunica mea care locuia aproape de acest colegiu si puteam sa merg pe jos pana la scoala. Apoi in clasele IX-XII m-am mutat la parintii mei si drumul era mai lung dar la fel de placut pentru ca aveam ocazia sa vad atatea magazine, atatia oameni, atatea situatii interesante (mi place sa observ oamenii). A fost ca o incursiune in adolescenta mea.

   Acasa m-am intors cu acelasi troleibuz cu care mergeam cand eram la liceu. Of amintirile astea!... Am cazut pe ganduri si m-am lasat purtata de imaginile din minte spre o vreme de mult apusa si aproape uitata. Si stand asa pe scaun, vrajita de peisaj, ce zaresc eu? Niste pantofiori super draguti din panza cu imprimeu floral si deasupra niste paiete micute si transparente aplicate astfel ca atunci cand domnisoara se misca se vedeau ca niste stelute care straluceau pe cer noaptea. Mi-au placut mult si din nou am vrut sa le fac poza dar m-am abtinut ca sa nu dau de belea :))
   Ajunsa acasa, am mancat ceva si apoi m-am apucat de pictat. Am stat pana la 4 dimineata cu pensula in mana si muzica lenta cantand in surdina. Apoi am picat lata iar cand m-am trezit azi, iubitul meu zice “Hai scoala-te si sa mergem!” Heeeey, heeeey!!! Usooor! Unde sa mergem si de ce ma zoresti asa cand abia am facut ochi? x-(
   Il sunase un prieten de-al nostru din Medgidia ca sa ne intalnim pentru ca avea treaba prin Bucuresti si cu ocazia asta sa ne si vedem nitel. So we went to Ikea!!! Yeeeey! :)
   El a cumparat ceva pentru fetita lui de nici o luna iar noi am cumparat cateva obiecte decorative.
   Dupa aceea am fugit spre medic sa iau trimiterile pentru acele consulatii de care va spuneam ieri si apoi am fost sa lasam niste lucruri la o biserica din apropiere. Din cand in cand mai selectam haine si incaltaminte si le dam altora care au nevoie.
   Am avut din nou o zi plina dar insorita si frumoasa!
   Va las cu pozele de la Ikea si cu cateva poze cu tinuta mea.


   A comfy ladybug! :p


   Cel in albastru este prietenul nostru de la malul marii ;)



   Un patut super cute.



   Urme de talpi si picioarele iubitului meu :))



   Chiar inainte sa plecam de la magazin.


   Am primit niste flori de la o doamna amabila de la biserica.

   And now some photos cu accesorile purtate la tinuta de azi care dupa cum ati vazut a fost compusa din niste legginsi, o bluza lunga cu talie empire si niste sandale cu toc.



 Bluza avea exact sub sani o panglica neagra de satin care se strangea  sub forma de fundita dar de data aceasta penru a da un plus de stil tinutei, am accesorizat-o cu o curea argintie cu strasuri, pe care am trecut-o prin cele doua gaici ale bluzei.



   Bratara din argint.



   La aceeasi mana am purtat si un inel de argint cu o piatra. Face parte dintr-un set, restul pieselor le veti vedea mai jos.



   Ca pata de culoare am folosit aceste bratari albastre.



   Lant cu pandantiv de argint, set cu inelul si...



...cu acesti cercei.



   V-am tucat!
   Noapte buna!

   Pe curand...


 

8 comments:

  1. :) Si pe mine ma mai ia uneori melancolia aceea:) Desi am terminat de 1 an mi se pare ca a trecut mult mai mult timp :) ador argintul:D bratara e superba:) tu esti o scumpa:D:)

    noapte buna:D
    TE pup dulce:X

    ReplyDelete
  2. Eu am terminat de 7 ani asa ca iti dai seama ce melancolie ma apuca!
    Te pup si eu!

    ReplyDelete
  3. Merci,Colourfulbazaar-Lucia! ;)

    ReplyDelete
  4. Ms pentru idee.Te-ar interesa sa participi si tu?

    ReplyDelete
  5. Inteleg ce vrei sa zici..si pe mine ma incearca aceleasi sentimente daca trec pe la liceu :p N-am mai fost de mult actually, ma intreb cum ar fi sa merg in clasa, in aceeasi banca in care am stat 4 ani... :p Eh, timpul trece, noi evoluam (altii nu ☺).

    U look gorgeous! ♥

    ReplyDelete
  6. Cand am trecut pe langa colegiu, am vazut ca era poarta larg deschisa si am avut un gand sa intru dar am renuntat de teama sa nu am probleme (some people are just absurd!).O si eu as mai vrea sa vizitez clasele,chiar si cancelaria care pe atunci imi dadea fiori :))

    Multumesc,Koko!

    Te pup!

    ReplyDelete