Wednesday 15 June 2011

Chocolate truffle and Coffee&cream

   I took one look at my nails and said : “Yaaak!” Se cojisera si aratau deplorabil. Gandindu-ma cum sa le fac mi-a cazut privirea pe o nuanta delicioasa care desi nu se potiveste anotimpului (vara merg nuantele vii, vesele, colorate), nu am avut cum sa ii rezist!
   Este o manichiura intr-o singura culoare deci a fost foarte simplu de facut.

   Mai intai am folosit un set de trei pile( informatii despre set gasiti aici) pentru a pregati unghiile si apoi am plicat un strat de lac transparent.

   Dupa aceea mi-am dat cu oja de care va vorbeam, in doua straturi.



   Dupa ce s-au uscat mi-am amintit ca am niste cutiute in care au fost niste lumanari parfumate iar ele sunt vopsite in niste nuante care combinate ar da ceva asemanator cu nuanta acestei oje. Cel putin mie asa mi se pare.





   Asa-i ca vi s-a facut pofta de niste trufe cremoase de ciocolata care se topesc in gura? :p

   V-am pupat pe obrajori! Ma duc sa cotrobai prin frigider, poate gasesc ceva bun. Parca stiu ca mai am vreo doua ciocolatele :))


   Pe curand...

10 comments:

  1. Imi place culoarea...chiar te duce cu gandul la ciocolata:)

    ReplyDelete
  2. :) Pacat ca nu e comestibila :p

    ReplyDelete
  3. Ce frumoasa e ojaaaa! parca aveai unghiile mai lungi :) sa vezi eu ce copite cu model de leopard am :)))))))) aoleu :))

    Te pup dulce, o seara frumoasa:X

    ReplyDelete
  4. E frumos modelul acsta leopard.Pana acum nu mi-am facut nicioadata dar trebuie sa il incerc si eu.
    Si eu te pup!
    Noapte buna!

    ReplyDelete
  5. :D E si simplu:D >:D<
    Noapte buna! :D

    ReplyDelete
  6. Da dar eu nu prea am talent la asa ceva oricum incercarea moarte n-are,vorba romanului,asa ca o sa il fac si eu ca tare imi place si abia astept sa il am pe propriile unghii :)

    ReplyDelete
  7. E foarte draguta nuanta, iar tu ai niste unghiute superbe!

    ReplyDelete
  8. Multumesc,Little D!Daca ar fi si rezistente ar fi perfect!

    ReplyDelete
  9. Nuanta e frumoasa, e aurie la fel ca si mult doritul bronz din acest sezon


    :*

    ReplyDelete
  10. Ah...bronzul!
    O femeie cu trasaturi exotice si parul lasat peste umeri,fluturand in vant,imbracata intr-o rochita vaporoasa in culori tropicale.Cred ca oja asta ei ii s-ar potrivi cel mai bine! ;)

    Te pup,Oana Alexandra!

    ReplyDelete