Monday 27 June 2011

Greyish blue

   Chiar daca am absentat de pe blog sa nu credeti ca nu mi-am facut temele. Am fost fata cuminte si constiincioasa si cu fiecare ocazie aparuta am facut poze pentru voi.
   Take for example this outfit: greyish blue asimetric top, black vest, black leggings, black wedges, accessories and a grey bag.


   Haideti sa vedeti mai bine elementele tinutei.


   Topul in stil princess, taiat sub bust. De asemenea prezinta niste impletituri care ii dau un plus de feminitate. Brosa am aplicat-o eu.


   Taietura de jos este asimetrica.


   Asa arata spatele bluzei.


   (detaliu din spate, din partea de sus a bluzei)


   (detaliu din partea de jos a leggingsilor)

  
   Geanta gri. De unde? Cu totii in cor: AVON!!! :D


   Cercei intr-o nuanta de auriu stins, de la Avon.


   Bratara intr-un auriu cu aspect lucios este tot de la Avon.


   In realitate, bratara aceasta este o nuanta mai inchisa. 


Machiajul a fost unul simplu, ochi naturali (am folosit putin corector si rimel waterproof) si buze intr-o nuanta inchisa!






                                 (cu si fara blit)



   Look-ul acesta (tinuta plus machiaj) a fost purtat cand am iesit intr-una din serile saptamanii trecute. Plimbandu-ne am intrat in parcul pe langa care treceam si am stat pe o banca la o vorba si o cutie marisoara de floricele :))


   Ne-am imbuibat  ca nesatulii! :)) But it was fun! Am impartit cu o catelusa pofticioasa care a papat tot! :p

   Ok, that`s it for today!
   V-am pupat!


   Pe curand...

13 comments:

  1. Ador brosa...i'm inlove:)).

    ReplyDelete
  2. Imi place gri cu negru:X si iar bratara aia albastra superba:X

    Sa stii ca si eu am renuntat la machiaj, doar blush si rimel :)

    Ador geanta si cercelusii :X

    Pupicccccccccccccccccccci dulci (asta ca sa te indulcesti dupa floricele) :))

    ReplyDelete
  3. foarte frumoasa bluza! am vazut si postul precedent , like-it! puup

    ReplyDelete
  4. :) Love,love,love!All you need is love!Na,na,na,na,na! Bine ati venit la editia nspe a emisiunii Din dragoste! :))

    Te pup,Dia!

    ReplyDelete
  5. Merci pt indulcitorul natural,Monica! :P

    Eu in loc de blush mai folosesc si rujul cu care ma dau pe buze.

    Te pup!

    ReplyDelete
  6. Multumesc!
    Ma bucur ca v-au placut,Modniza!
    Va pup!

    ReplyDelete
  7. :) Multumesc Ioana Liliana! :*

    ReplyDelete
  8. imi place foaaaaarte mult bluzita si brosa!

    ReplyDelete
  9. Lovely outfit and you look beautiful! you have a great blog! please check out my blog and follow if you like, I promise to do the same for you! xx
www.lovejoice.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Thank you,Love Joice!I will check it out!

    ReplyDelete