Monday 13 June 2011

Three games!

    Din nou am primit o leapsa de la C.L.M. si pentru ca este o copila atat de dulce si prietenoasa nu am cum sa ii spun "nu". Sunt 3 joculete simpatice cu intrebari iar raspunsurile mele sunt urmatoarele:
                

                              First game

   Song name tag

   My life according to: Sade

   Are you a male or female? – "Woman in Somalia"
   Describe Yourself - "Mermaid"
   How do you feel? -  "Soldier of love"
   Describe where you currently live/Descrie unde locuiesti in prezent – "The safest place"
   If you could go anywhere, where would you go? - "Paradise"
   Your favorite form of transportation -  "By your side"
   Your best friend? – "Like a tattoo"
   You and your best friend are – "Nothing can come between us"
   What's the weather like? -  "Flow"
   Favorite time of day – "Morning bird"
   If your life was a TV show what would it be called? – "Kiss of life"
   What is life to you? – "The sweetest gift"
   Your relationship – "No ordinary love"
   Your fear – "Never as good as the first time"
   What is the best advice you have to give? - "Cherish the day"
   Thought for the day – "Love is stronger than pride"
   My motto – "Keep looking"


                                  Second game
 
   Name of your favourite color, song, dessert: 
  • Culoare : verde, rosu, mov 
  • Melodie : Smooth Operator - Sade
  • Desert :  Amandina cu crema de unt
   What is pissing you off: Ipocrizia, lasitatea, cruzimea, ignoranta, …
   When you're upset , u...: Ascult muzica, citesc, ma plimb
   Your favourite pet: Sufletelele mele: catelusele, papagalul si zebra australiana.
   Your biggest fear is: Disparitia celor iubiti…
   Your best feature is : Sunt o fire deschisa
   Everyday attitude: Ganditoare, linistita, zambitoare…
   What is perfection: Dumnezeu
   Guilty pleasure: Dulciurile si internetul

                                Third game

   The rules are:
   1. Link back to the person who passed you the award!
   2. Share 7 random things about yourself!     
   3. Award 15 blogs.   
   4. Drop them a line and tell them about it!

    Seven random things about me:  
  • Imi place sa imi sustin punctul de vedere. Nu ma las doborata decat cu argumente.
  • Lovesc prin vorbe si lovesc adanc!
  • Uneori sunt revoltator de directa…
  • Nu suport badaranismele, rautatile gratuite si violenta de orice fel! 
  • Imi este sila de curve si afemeiati!
  • Imi este teama de casatorie si de ce s-ar putea intampla in viitor. Mi-e teama ca nu voi putea sa realizez tot ce imi doresc acum.
  • Cred in Dumnezeu si nu ma las influentata de nimeni in aceasta privinta!
   De asemenea, am primit niste premii.
   De la Delia si C.L.M. 


   Si inca doua numai de la C.L.M.
   Stiu ca trebuie sa dau mai departe aceasta leapsa la 15 persoane dar deja am observat ca multe dintre bloggerite au facut-o asa ca nu voi da nume. Cine nu a facut aceste joculete le poate prelua de la mine. Le dau oricui cu drag!
   Insa premiile le voi acorda urmatoarelor:


    Chiar daca au mai primit unele dintre ele,  vreau sa le ofer si eu aceste premii pentru ca le merita!
   Datorita lor, viata mea virtuala (si nu numai) este mult mai placuta si bogata!
   Multumesc fetelor!

   Pe curand...
 

10 comments:

  1. Ms, esti o scumpa:*
    Mi-a facut placere sa citesc postarea:*

    ReplyDelete
  2. Hi hi hi! Stiam eu ca nu ma refuzi! Stiam stiam!!! :D:D:D Meriti premiile meriti!!!!!!!!!!!!!! :X:X:X

    I love the 7 random things about u! Sinceritatea ta e de apreciat:D caci e rar intalnita in zilele noastre!


    Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupici !
    THnks:X

    ReplyDelete
  3. congrats on the award!



    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Placerea a fost de partea mea,Gya!
    Multumesc pentru ca imi citesti blog-ul!Te pup!

    ReplyDelete
  5. Esti printre favoritele mele,Monica!(sper ca nu te deranjeza ca iti spun pe nume...)
    Premiile,desi dragute sunt mai putin importante pentru mine insa statisticile imi umplu sufletul de bucurie!Eu,o persoana absolut normala,le mentin interesul zilnic unor oameni care ma cunosc doar virtual iar asta inseamna ceva pentru mine.
    Te pup si eu!
    O noapte cat se poate de odihnitoare!

    ReplyDelete
  6. Thank you Karolina!I hope I won`t let anyone down from now on...

    ReplyDelete
  7. Cu draga inima,Anda!Te pup!

    ReplyDelete
  8. Ela, nu ma supar:D Chiar deloc! >:D<
    Pai oamenii te viziteaza pentru ca esti o sursa de inspiratie!!!

    >:D< Hugs and kisseZ:X

    ReplyDelete
  9. Ok.Imi place numele tau iar C.L.M suna atat de rece si impersonal.

    Multumesc!Este un compliment deosebit dar nu am ajuns la acest nivel.Poate pe viitor.

    Hug you back! ;)

    ReplyDelete