Sunday 24 July 2011

Ceva usor si sanatos!

   Acum vreo doua luni a cumparat mama cativa dovlecei si pentru ca vroiam sa mananc ceva  usor si sanatos m-am gandit sa ii fac la gratar. Fiind fata constiincioasa i-am si fotografiat ca sa vi-i arat doar ca nu stiu de ce dar am tot amanat sa postez.
   I-am spalat bine, i-am taiat in fasii lungi si i-am pus in tigaie din aceea acoperita, fara ulei. I-am intepat pe toata lungimea lor pentru  a se patrunde cat mai repede si bine. Din cand in cand mai trebuie intorsi ca sa se faca pe ambele parti. De asemenea, cu ceva plat de lemn am apasat pe ei ca sa fie bine rumeniti. Cat ai zice “dovlecel” s-au si facut. Ca sa capete un gust mai bun, am presarat sare si piper si am stors zeama de la o lamaie peste ei. 







   Mmmm! Nici nu pot sa descriu cat de buni erau asa. Se pot face si cu mujdei de usturoi sau cu tot soiul de sosuri iuti, dupa preferintele fiecaruia. Sunt atatea retete cu dovlecei incat chiar nu ai cum sa te plictisesti de ei. Mie imi plac si cei umpluti cu orez (optional si cu carne) sau cei facuti pane. Imi ploua in gura numai imaginandu-mi.

   Am vazut ca am niste dovlecei in frigider asa ca astazi o sa fac din nou la gratar caci mi-e pofta de nu va vad! Abia astept sa vina ora pranzului!

   V-am pupat!

    Pe curand...


6 comments:

  1. Eu am mancat doar cu maioneza si pane. A...si parca a facut mama si dulceata de dovlecel odata, dar nu era asa stralcita:)

    ReplyDelete
  2. Am mancat si eu facuti pane si ca salata.Mai sunt buni facuti si cu zahar.
    Te pup,Dia!

    ReplyDelete
  3. Hmm:D Yummy:D mami a facut chiftelute:D de dovlecei:D cu branzicaaa! :D

    ReplyDelete
  4. Oooo!Ador combinatia asta!Branza as manca cu aproape orice!

    ReplyDelete
  5. :D Si mie imi place branza! mami mananca branza cu supa! :)) Sa stii ca e buna! :))

    ReplyDelete
  6. Si eu mancam inainte cu ciorba si supa.Tata ma molipsise :)

    ReplyDelete