Thursday 14 July 2011

La nasi

   Excursia noastra continua astfel ca am ajuns si la Techirghiol. Nu puteam sa mergem la mare fara sa poposim si pe la nasii mei. Ce noroc pe capul lor! Au scapat de agitatia oraselor mari si mai stau si aproape de ghiol si de mare. Ii invidiez! E mult mai relaxant decat in agitatul si caldurosul Bucuresti! 
   Si pentru ca nu puteam sa mai rezist somnului, am aipit nitel in drum spre ei dar cand m-am trezit am oprit langa un "ocean" de floarea soarelui. Silviu a cules doua flori: una pentru mine si una pentru nasa.


   Le-am adus si lor cateva creatii de-ale noastre: un Buddha pictat ca de bronz, un suport pentru lumanari si un tandafiras portocaliu pentru ca nasei mele ii plac mult florile.




   Pe seara am mers toti 4 la o doamna care sta la casa cu curte si are o gradina marisoara.



   Pisicul doamnei, Papucel! :))


   Cateva dintre gaini sunt ale nasilor mei. Cotcodaaaac! :))



























   Este una dintre florile mele preferate. Se numeste craita.


   Iar aceasta are un parfum minunat si se numeste regina noptii.


   Cu nasa, care este si matusa (sora tatalui meu).
   Nu am fost atente si iubitul meu are obiceiul de a nu anunta inainte a face poza. Of!




   Am incercat sa fim mai seriosi dar nu prea ne-a iesit :))

   Cand ne-am intors acasa, cine ne astepta in spatele blocului unde isi parcheaza nasul meu masina?! Nimeni altul decat pisicul de care au ei grija, Mau!





    Pe curand...

6 comments:

  1. Ce frumoasa e floarea soarelui...si tu areti foarte bine ii rosu:*Ce noroc pe tine ca ai mai scapat de caldura orasului:)

    ReplyDelete
  2. cred ca au o gradina f mare:D,psunt tare simpatici papucel si mau!

    ReplyDelete
  3. Da,floarea soarelui e cam subapreciata desi din partea mea ar merita toata atentia din lume caci este atat de frumoasa si ne mai si ofera roadele ei.

    Te pup,Dia!

    ReplyDelete
  4. Cupcake,te referi la familia doamnei?Este destul de mare gradina dumneaei dar stai sa vezi gradina nasilor mei.O sa pun poze azi ;)

    Papucel este jucaus iar atunci cand nu ii dai atentie iti da cu labuta ca sa il mangai sau sa te joci cu el.
    Mau este un domn impunator,care la prima vedere pare fioros dar de fapt este cuminte.In fiecare zi ii dau naii mei sa pape.Se uita pe geam si il striga iar el vine si ii asteapta sa coboare din bloc :p E un frumos!

    ReplyDelete
  5. Papuceeeeeeeeeeeeeeel!!!! :D Ce frumos, ce de locuri vizitezi! O placereeee!!!! :D

    Eu stau acasa si ma plictisesc:-s :((
    Ce gradina frumoasa au!!!!

    Te pup, o zi cat mai racoroasa!!!

    ReplyDelete
  6. As vizita si mai multe daca as avea cu ce ;)
    Mau ieis prin parcuri,la padure,un muzeu,o terasa linistita si sa vezi cum trece plictiseala.
    Te pup si eu,Monica!

    ReplyDelete