Sunday 28 August 2011

Scapa rapid de cearcane!

   

   Putine persoane se pot considera norocoase neavand cearcane sau avand unele abia sesizabile. Eu nu ma numar printre ele, spre disperarea mea, ba chiar ma “laud” cu niste cearcane de toata frumusetea, intunecate si oribile. Le am de cand sunt mica deci nu e vorba despre oboseala sau mai stiu eu ce cauza exterioara, este ceva pur biologic.
   Mereu m-am informat despre remedii, cauze, produse cosmetice care sa le diminueze iar acum catva timp am dat din nou peste un articol care mi-a atras atentia. Recunosc ca nu am incercat asa ca la carte recomandarile dar vreau sa incep sa o fac pentru ca daca nu voi avea rezultate, nu voi avea nimic de piedut dar in caz contrariu, in sfarsit, voi scapa de unul dintre complexele mele fizice.
Asadar sa parcurgem impreuna aceste randuri de jos si sa ne apucam de treaba!

    “ Stresul, oboseala, alimentatia incorecta, expuneara indelungata la soare, alergiile sau varsta sunt responsabile de cele mai multe ori de aparitia inesteticelor cearcane. Oricat de mult le-ai acoperi, pielea este extreme de sensibila si va fi traumatizata de produsele cosmetice. Pentru a vindeca pielea afectata de cearcane, consuma alimente bogate in vitamina C, care ajuta la productia de colagen.

   Solutii impotriva cearcanelor

  • Albastrelele. Se pun doua pliculete la infuzat intr-o cana cu apa, apoi, scoase si racorite, se aseaza pe fiecare ochi in parte, cam 15 minute. Efectul este imediat.
  • Sucul de rosii si cel de lamaie, cu efect astringent, detoxifica zona sensibila a ochilor. Pentru un cocteil extern, util tratament impotriva cearcanelor, bea zilnic cate un pahar cu suc de rosii in care pui frunze de menta tocate si cateva picaturi de zeama de lamaie. Cand cearcanele sunt genetice, asadar mai greu de indepartat, maseaza zilnic zona cu o felie de lamaie.
  • Laptele. Inmoaie doua discuri demachiante in lapte rece si aplica-le pe ochi. Reduc si pungile de sub ochi, daca te masezi in fiecare dimineata.
  • Castravetele calmeaza cearcanele, asa ca fa-ti un bine si trateaza in fiecare seara zona sensibila cu felii de castravete tinute pe ochi, pe care le poti inmuia zece minute in suc de lamaie.
  • Cartoful. Ochii foarte umflati pot fi usor tratati timp de 15 minute cu zeama de cartof sau felii aplicate direct pe pleoape.
  • Petalele de trandafiri pentru dulceata sunt sanatate curate! Se face o infuzie dintr-o lingura de petale la 100 ml de apa si se aplica pe ochi, alternative, comprese calde si reci.

   Ritual saptamanal in tratarea cearcanelor

  1. Pentru a curate bine zona sensibila a ochilor, aplica felii de castravete, cu efect de peeling, sau inmoaie discuri demachiante in suc si tine-le 15 minute.
  2. Pentru hidratare, maseaza zona din jurul ochilor cu trei picaturi de ulei de migdale sau alune, pana ce intra bine in piele.
  3. O masca din praf de turmenic si suc de ananas tinuta pe fata cinci minute ajuta pielea sa-si recapete echilibrul si sa devina neteda.

   Ce spuneti? Vi se par niste sfaturi greu de urmat?
   Astept noi sugestii anticearcane.

   Bafta! V-am pupat!

   Pe curand…

2 comments:

  1. Mi ,o=a, dat seama pana acum c ai cearcane:)

    ReplyDelete
  2. Pentru ca le acopar asa cum pot eu mai bine dar sunt.Suuuunt acolo si le detest pentru ca imi intuneca privirea,schimba total aspectul fetei,tot!Ca sa nu mai ziceam si de pungile de sub ochi :D Sunt atatea defecte pe care le-as corecta dar mi-ar trebui prea multi bani pt asta :))

    Te pup,Dia!

    ReplyDelete