Thursday 18 August 2011

Shorts and rollerblades

   Va spuneam ca luni am facut un pic de miscare cu rolele. Nu am mers departe, ci pana la si pe langa cel mai apropiat parc mai mare din cartier. A fost un pic stresant pentru ca deja se innoptase insa nu de intuneric imi era teama, ci de neregularitatile asfaltului. Era sa fac cunostiinta cu trotuarul now and then dar am facut eu cumva si mi-am recapatat echilibrul.

   Cand ne-am intors iubitul meu mi-a facut jde mii de poze dar eu o sa va arat doar cateva dintre ele.




   Sa nu radeti prea tare de creasta mea de papagal ;)















   Oooh c`moon! Time out!



Pe curand...

6 comments:

  1. :D Bunaciuneeeeeeeee! Esti sexi si pe role :))

    te pupacesc :D

    ReplyDelete
  2. Doda,esti draguta!Multumesc frumos!

    ReplyDelete
  3. :))))) Monica,Monica!Te dai cumva la mine?Tz,tz,tz! :))))

    Si eu te pupacesc!

    ReplyDelete