Tuesday 6 September 2011

Happy birthday to....

   .... SHEILA!!!

   Navigand pe internet si cercetand lista mea de blog-uri, ajung la  Sheila`s Beauty Box, deschid si din postare in postare, ce descopar? Astazi este ziua de nastere a frumoasei bloggerite. Asa ca m-am gandit sa ii urez oficial multa sanatate, spor si bafta la cursuri si inspiratie pentru cat mai multe postari reusite!
   Este noua in blogosfera, este frumoasa foc, finuta, dulcica si fiind si ziua ei, ce ocazie mai buna pentru a-i face un pic de reclama nu?! By the way, sunt cateva bloggeri / bloggerite care nu suporta ca cineva sa se faca remarcat prin intermediul blog-ului lor sau sa le faca vreun fel de reclama. Eh, eu nu fac parte din acel grup ciudatel si rautacios asa ca oricine doreste, poate sa isi lase link-uri catre blog-urile lor caci nu ma va deranja. I`m not that kind of person!
   So inca odata, un LA MULTI ANI plin de caldura Sheilei si sa fie fericita!


   Ii ofer un buchet cu flori de toamna in semn de apreciere, incurajare (pentru blog) si in loc de cadou pentru aniversarea sa.


   Te pup si sa ai o zi frumoasa si luminoasa ca tine!

   Pe curand...

5 comments:

  1. Ela, iti multumesc tare mult! Am ramas cu gura cascata cand ti-am vazut postarea :)) Esti o draguta, nu ma asteptam...Iti multumesc frumos, mai am un lucru de care sa ma bucur astazi datorita tie! Te pup!

    ReplyDelete
  2. Sheila,azi esti sarbatorita asa ca trebuie sa fi rasfatata din plin! ;)
    Daca a fost o surpriza placuta atunci bucuria este si de partea mea.
    Sa ai o zi magnifica si sa primesti multe daruri minunate,fie ele materiale sau nu...
    Te pup si eu!

    ReplyDelete
  3. Ei:D Frumos:D:) La multi ani si din partea mea!

    O zi frumoasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ca tine iti doresc:X

    ReplyDelete