Saturday 17 September 2011

Two weeks manicure

   Nu prea mai am cu ce oje sa ma joc! :(( Dupa ce ca am acelasi nuante de prea mult timp, mai sunt si putine.    
   M-am plictisit de ele, cand le vad nu imi vine sa imi mai fac unghiile deloc dar ma rezgandesc si aleg una, asa mai in sictir. Asa s-a intamplat si cu ultima mea manichiura. Vroiam ceva diferit dar cum nu am gasit, am ales un lac cu sclipici de la Orkide, pe care l-am aplicat fara o alta nuanta sub el.
   Mai intai am folosit lacul incolor de la Flormar, atunci eram inca in faza in care incercam sa ma decid cu ce oja sa imi fac unghiile. Daca stiam de la bun inceput ce voi alege, cu siguranta ca nu mai era nevoie de acest prim strat caci lacul acela cu sclipici era suficient. Desi se vedea unghia pe sub el, mie mi-a placut rezultatul: ceva jucaus dar simplu plus ca se usuca foarte repede. La sfarsit am aplicat inca un strat de lac incolor ca sa prelungesc viata manichiurii.





   Stiu ca unele dintre voi evita sclipiciul la oje dar mie imi place, cred ca e o chestiune de gusturi. Recunosc nu orice combinatie este reusita dar asa nude, cum l-am purtat eu sau peste un argintiu cred ca arata foarte bine.
    Partea buna este ca inca il mai am pe unghii (se implinesc doua saptamani) si a rezistat foarte bine desi la varfuri s-a mai luat dar nu prea se observa decat de aproape. 
   Partea proasta este ca mi s-a rupt o unghie, exact cea de la degetul mijlociu al mainii stangi. De obicei, daca se rupe una si trebuie sa o tai scurta, le tai si pe celelalte dar acum mi-a fost mila si le-am lasat asa ;;)

   V-am pupat pe frunte si va urez un sfarsit de saptamana cu gust de cirese!

   Pe curand...

   P. S : Astazi iar o sa postez de doua ori ca altfel nu mai ajung la zi cu postarile so... expect more pictures ;)


2 comments:

  1. Ce unghii frumoasa ai...par asa tari si sanatoase...!!!

    ReplyDelete
  2. Doar par asa,in realitate sunt fragile,se exfoliaza,se rup,se indpaie usor fiind destul de moi...

    Nasa mea avea unghiile tari,acum nu mai stiu cum sunt,cred ca tot cam asa.

    Te pup,Simona!

    ReplyDelete