Thursday 13 October 2011

A touch of autumn

   Luni seara urma sa ies si nu stiam cum sa ma machiez. Nu eram in pana de idei insa parca imi era lene sa ma machiez. Fardurile, cosmeticele, toate produsele de ingrijire ne sunt dragi dar sunt acele momente cand parca ne vine sa le dam la o parte si sa folosim cat mai putine si mai simple. Ei bine saturandu-ma de look-ul pe care l-am tot avut vara trecuta (fard neutru, creion negru si rimel) am luptat cu mine, m-am indemnat singura de la spate si am zis hai sa fac ceva mai creativ. Am tot ocolit paleta cu 120 de farduri, pe care am primit-o cadou de ziua mea, gasind mereu scuza ca o pastrez pentru ocazii mai speciale sau pentru cand chiar am o idee bine gandita dinainte despre ce machiaj urmeaza sa fac. Pana la urma m-am lasat sedusa de vraja sa si am intrat in joc. 
   Am incercat sa realizez un look din nuante care se combina armonios intre ele si ceea ce mi-a iesit a fost un cut-crease extins, cu doua codite, una din tus si cealalta din fard. Mai mereu optez pentru un astfel de cut-crease adus destul de mult spre pleoapa pentru a obtine efectul de micsorare. Pleoapele mele sunt prea mari si prea rotunde dar apeland la acest truc ele par mai inguste si mai migdalate (din acelasi motiv de foarte multe ori, imi conturez ochii intr-o linie groasa cu creion negru pentru ca la fel ia din spatiul mare al pleoapei creeand impresia de pleoape mai inguste). Cel putin eu asa am observat si asta functioneza pentru mine.
   Asadar pleoapa mobila am umplut-o cu fard galben, in pliu am aplicat maro mat si l-am estompat cu o nuanta nude iar la highlight am folosit un alb cu tente galbui.
   In colutul intern al ochiului am aplicat acelasi highlight combinat cu un alb.




   Pe linia genelor superioare am desenat o linie subtire cu tus negru si am alungit-o spre exterior. In partea de jos am facut la fel dar de data aceasta am inlocuit tusul cu un fard maro - rosiatic sidefat. Rimel negru and the eyes are done!




   Sa trecem la buze! Am conturat si umplut buzele cu un creion nude - maroniu peste care am aplicat rujul meu preferat de zi, un ruj la care apelez cu incredere cand ma grabesc si vreau ceva care nu necesita multa precizie dar care se vede foarte bine. De asemenea il prefer pentru un look nude sau atunci cand ochii sunt foarte accentuati.



   Fata am lasat-o destul de naturala, fond de ten cu o acoperire mica, pudra pe ici - colo, un pic de bronzer penteu ca restul corpului are o nuanta mai inchisa decat fata, asta cred ca este problema oricui. M-am imbujorat cu ajutorul unu blush crem peachy si cam atat. Aaaa... mi-am facut sprancenele (stiu ca in poze se vad oribil dar va asigur ca este asa doar de la blit pentru ca in real life sunt extrem de naturale si nu se cunoaste nuanta de fard ca in imginile de mai sus) cu un creion maro deschis peste care am pus fard intr-o culoare deosebita de maro - camel. 
   De precizat ca prefer sa imi evidentiez sprancenele cat mai putin, nu le umplu pana la refuz si nu le fac cu negru (desi culoarea lor naturala este negru) deoarece aceasta tehnica imi aspreste trasaturile foarte mult, am incercat si se vede urat, exagerat. Daca in anumite poze se vede ciudat acel fard de pe sprancene este din cauza ca fac poze de foarte aproape si aparatul surprinde orice detaliu de parca ar fi un microscop (pori, mici perisori care nu s-ar vedea cu ochiul liber, diverse denivelari normale) insa veti vedea diferenta in pozele facute mai de la departare. Aici intra multe in calcul: lumina din camera care aproape de fiecare data este artificiala, aparatul care nu este super - ultra- mega sofisticat, unghiul din care fac pozele, bla, bla, bla... :)


   Let`s see the whole face...


... and a  big close-up :p



   Pe curand...

   P.S. : Ma ajutati cu titlul postarii va rog? ;;) 
   (Yellow and brown make-up mi se pare prea banal)

12 comments:

  1. Imi place tare, incerc si eu de cateva luni sa ma mobilizez sa creez un look cu galben, ador culoarea, acum tu chiar mi-ai deschis apetitul pentru galben...
    Esti tare frumusica, iti sta tare bine cu machiajul acesta. :)
    pupici!

    ReplyDelete
  2. Merci,Simona!

    Nuantele aprinse de galben s-ar vedea frumos cu ochii tai cameleonici(verzi-albastri sau albastri-verzi, nu prea iti poti da seama pentru ca au niste nuante speciale si superbe)!Abia astept sa vad combinatia la care te-ai gandit!

    Ce nume crezi ca s-ar potrivi machiajului meu?

    Te pup si eu!

    ReplyDelete
  3. "A touch of autumn". Asta imi inspira machiajul tau...in orice caz ceva legat de toamna, de frunzele multicolore in nuante calde: galben, rosu, maro. Iti sta bine machiajul :) imi place codita de pe pleoapa inferioara. Pupici.

    ReplyDelete
  4. Autumn make-up? Machiaj de seara?:> Ce bine ti-a iesit:D:)

    Pupici:D iti sta bine cu galbenul astA:>

    ReplyDelete
  5. mie imi place cum faci codita la ochi.esti frumoasa! puup

    ReplyDelete
  6. A touch of autumn it is!Imi place cum suna!
    Saru`mana pentru ajutor!

    Merci!Ma bucur ca ti-a placut!Codita de jos e partea fun a machiajului zic eu :)

    Te pup si abia astept sa ne mai vedem!In sfarsit mi-am reactivat extraoptiunea asa ca te pot suna again,Mickynevscky!

    ReplyDelete
  7. Va multumesc,doamna Modniza!

    Coditele subitiri mi se pare cele mai vesele,jucause,au un aer tineresc.

    Va pup!

    ReplyDelete
  8. Monica ,sugestiile tale au fost bune dar parca machiajul asta nu este 100% reprezentativ pentru toamna,e doar asa un piiiic tomnatic asa ca am ales propunerea Mihaelei.

    Pentru mine,un machiaj care sa spuna TOAMNA are mai multe tonuri de bronz,de rosiatic,galben mai stins combinat cu galben mai aprins, verzui inchis.Imi imaginez ceva mai complex si mai frumos pus in valoare de mana creatoare ira in cazul asta nu e cine stie ce.

    Multumesc oricum!

    Te pup dulce!

    ReplyDelete
  9. Yupi :) ai ales propunerea mea. Asteptam si un machiaj cu "real autumn".kiss

    ReplyDelete
  10. Da,mi s-a parut foarte potrivit titlul.

    Okdok!O sa ma gandesc eu la ceva si apoi daca imi iese revin cu o postare :)

    Kiss you too!

    ReplyDelete
  11. Ti-au iesit perfect coditele.
    Daca ai stii cat te invidez ca ai pistrui. Eu ador pistruii. Cateodata imi desenez pistrui prin casa cu un creion maro pentru chi, sau cu tus.

    ReplyDelete
  12. Uneori ies bine,alteori asa si asa,depinde de cat timp aloc procesului de machiere.

    :) Ce dragut!Nu sunt pe placul multor oameni,unele fete fac orice sa ii mascheze cu fond de ten sau folosesc creme care depigmenteaza.
    Mie imi plac atat la mine (cred ca e printre putinele lucruri care imi plac la mine)dar si la altii.Chiar aici prin apropiere sta o familie cu doi adolscenti roscati.Sunt superbi copiii astia!Pielea alba,parul de un rosu deschis,pistrui.
    Mereu ii admir.

    ReplyDelete