Wednesday 23 November 2011

LEGEA CRUZIMII



   Ieri mi-a fost bine pana seara cand am aflat o stire care m-a dat peste cap. Se legalizeaza eutanasierea cainilor comunitari! Cat de cruzi pot oamenii sa fie? Oare chiar am renuntat 100% la ceea ce eram atunci cand Dumnezeu a decis sa ne plasmuiasca dupa chipul si asemanarea Sa? Chiar atat de mult ne-am indepartat de El? Cred ca e tare dezamagit, cred ca L-am facut de atatea ori sa ii para rau ca ne iubeste si ne iarta iar si iar. 
    Nu era mai simplu si mai uman sa ii sterilizam si sa ii tinem in adaposturi? Ce naiba facem cu banii? Ii dam pe prostii si rahaturi ca sa ce? Ca atunci cand ne arunca familia in groapa sa luam cu noi averile, bijuteriile, hainele de fite, masinile mov care se asorteaza cu geanta mov primita de la iubit? Da, imi plac  toate astea (mai putin partea cu fitele) dar IUBESC animalele! As da oricand orice, ORICE, din ce am ca sa il am pe tata langa mine si sa stiu ca toate fiintele necuvantatoare sunt sanatoase si fericite! Nu, nu exagerez deloc pentru ca asta simt si cred ca e ceva firesc pentru un om care stie ce inseamna iubire curata, iubire fara limite, iubirea care nu tine cont ca e vorba despre animal sau om. Iubirea nu e cumva acel sentiment care este mai presus de orice? Atunci cum poti tu sa iti iubesti mama, sa iti iubesti un prieten, sa iti iubesti sotul / sotia dar un caine sa iti ramana indiferent? Ne uitam la el, vedem ca este animal si brusc sentimentele dispar? Asa se intampla sau cum? Muscaturile, latraturile, maraieturile ne fac sa fim asa? Atunci lasati-ma sa va spun ca suntem superficiali pentru ca un om care se vrea inteligent si care pretinde ca intelege viata si despica firul in patru, adica poseda ratiune, va pune cap la cap piesele si va concluziona ca tot oamenii sunt de vina pentru toate acestea. Cum au ajuns pe strada? Cine i-a speriat? Cine i-a batjocorit si le-a facut rau? Cine se uita cu ura la ei? OAMENII! Si atunci de ce nu ne gandim ca noi am provocat totul, din cauza noastra avem neplaceri din partea lor.

   Eu sunt o mare aparatoare a drepturilor animalelor si pe aceasta cale va implor sa ajutati cum puteti: adoptati, luati caini de pe strada si duceti-i la tara, la vile, tineti-i in apartamente, in garaje, oriunde aveti un pc de spatiu, faceti-le adaposturi pe un teren, salvati cati puteti. Nu ii lasati sa moara din cauza noastra, nu mai permiteti sa aiba loc abuzuri asupra lor, aveti mila si faceti-le un bine, va garantez ca vi se va intoarce inzecit! 
   Haideti sa iubim si sa nu mai fim indiferenti si rai! Haideti sa nu il mai facem pe Dumnezeu sa planga...

    
   Pe curand...

4 comments:

  1. Eu sincer nu prea sunt de acord cu asa ceva... sunt si animalele suflete, mi se pare urat!


    O seara placuta!

    ReplyDelete
  2. If only they would think like this too...

    ReplyDelete
  3. Nu mai am ce zice. Ai spus tot ce trebuia spus. Te respect pentru ca gandesti asa si pentru ca ai suflet!

    ReplyDelete
  4. Multumesc,Oana!
    Se pare ca astfel de articole ii lasa reci pe multi...Ma bucur ca tu nu te numri printre ei si pentru asta iti multumesc!Datorita tie si altor oameni ca tine,ca noi,inca mai exista animale pe planeta asta...

    ReplyDelete