Sunday 8 January 2012

Cismigiu lights

   Here come some other winter holiday lights from a park that you all know: Cismigiu. De unde am intrat noi in parc si pana la intrarea principala nu am vazut deloc luminite, decoratiuni, absolut nimic care sa aminteasca de spiritul Craciunului. Urat din partea celor care s-au ocupat cu asta pentru ca au pus doar la intrarea din fata primariei! Rusinica! 


    (patinoar in aer liber)


   Pomii aratau feeric cu aceste leduri marunte de un galben cald.


   In fata lor era asezat un decor care sa simuleze atmosfera inghetata a Polului Nord: un inglu, un eschimos care pescuia la copca si mai incolo era si un urs polar dar nu l-am mai fotografiat, pentru ca nu era aprins. Ledurile care alcatuiau toate acestea aveau o culoare rece, un alb puternic, cold as ice.

   Iar in fata intrarii, la acel rond, pe spatiul verde erau vedetele parcului: un brad inalt si o sanie cu reni.


   (vazut din spate)


    (vedere din fata stanga)


   (un zoom facut din fata dreapta ca sa se vada si sania)

   Am stat foarte putin in parc, am dat doar un tur de lac, am facut acest poze si apoi am iesit, nu mai era nimic de admirat si mai era si friiiiiiiig. 

   Mergand spre statie, mi-a venit ideea sa fotografiez si luminile de pe bulevard.


   Lumina aceea albatruie este la fel ca proiectia cu fulgi pe care v-o aratasem intr-o alta postare, numai ca aceea era la Universitate, aceasta este la primarie.


   Anul acesta au fost cam stramtorati financiar sau poate pur si simplu nu au mai crezut de cuviinta sa faca treaba prea bine. Adevarul este ca se spetesc cu munca si isi arata grija fata de noi atat de tare in restul anului incat de sarbatori clacheaza :)))) Incompetenti!!! Ne scot ochii cu minusculele chestii pe care le fac ei, vezi Doamne, pentru noi, cand de fapt strainii invart treburi din astea cu asa usurinta de ar rade de noi... Nu sunt in stare sa ne ofere calitate, facilitati, nu vor sa ne respecte si sa ne ia in seama dar pe de alta parte pretind sa ii alegem over and over again! Yeah right! Daca tot a venit vorba, m-am hotarat, nu mai votez. Este inutil. Da, e de datoria mea, da e dreptul meu dar pentru ce sa fac asta cand oricum iese exact cine trebuie sa iasa si acel cineva nu o sa faca niiiimic special?! Toti promit, se lauda, scot vorbe grandioase pe gurile alea pacatoase, ca apoi cand ajung unde vroiau, isi dau arama pe fata. Nu cred in nimeni, nu am un favorit deci nu am pe cine sa sprijin.
   Gata, hai ca m-am ambalat! :))) 
   Nu mai vreau sa le dau atata importanta pentru ca sunt mici, chiar neinsemnati, vorba regelui Mihai, care intrebat de ce nu a dat o replica la acuzele si jignirile aduse de preamaritul Traian Basescu a spus simplu si cu demnitate ca nu ii pasa de ce face el si ca este un lucru prea mic pentru a fi luat in seama. Corect si foarte bine gandit! O lectie de modestie, diplomatie si inteligenta.

   Urasc politica dar uneori ma mai apuca si pe mine. Nu sariti va rog cu critici (subiectele de acest gen stiu ca ii sifoneaza pe unii, pe altii chiar ii enerveaza), este opinia mea, orice ar spune unii si altii nu mi-o voi schimba si avand in vedere ca este un amarat de blog persoal, pot sa mi-o exprim, nu cred ca fac rau nimanui cu asta.
Daca totusi vreti sa ma contraziceti, va invit sa aduceti argumente solide caci sunt balanta si cand cineva incepe o discutie in contradictoriu cu mine, e bine sa fie inarmat binisor ca sa ma puna la punct ori sa ma aduca de partea sa ;) Iar acolo unde nu ma pricep ma retrag singurica asa ca sfatul meu este sa nu insistati ca e pacat sa obositi tocmai acum la inceput de an ;) Mesajul este destinat celor care au un talent din a pupa si peria personaje politice si nu numai, nu orice fel de personaje, ci pe acelea care nu fac nici 50 de bani!

   Am inceput cu nemultumire si o termin in acelasi stil, de dragul simetriei, nu de alta :))) Just joking! Chiar am vorbit serios si sustin ce am scris mai sus! 

   Ela razboinica va imbratiseaza si va trimite un pupic cu gust de... ceva care va place foarte mult, ca sa va mai indulcesc nitel dupa acele cateva randuri acide :p

   Pe curand...


4 comments:

  1. Ela razboinica>:D< ce frumos e pe la tine:D>:D<

    Pupici:D

    ReplyDelete
  2. :p

    Ici colo arata binisor dar se putea si mai si.
    Am observat ca de la an la an le schimba intre ele instalatiile luminoase,adica daca in 2010 sa ziceam ca erau stele in zona X, acum sunt in zona Y s.a.m.d. :))

    Te pup!

    ReplyDelete
  3. Eu nu am votat niciodata :) Nu vreau sa particip la distrugerea tarii! :D
    Foarte bine ca ti-ai spus punctul de vedere :) Eu iti dau dreptate :)

    Te pup si te imbratisez!

    ReplyDelete
  4. Eu am mai votat dar am ajuns la concluzia ca o fac in zadar...
    Multumesc!

    Si eu te pup si te imbratisez,Oana!

    ReplyDelete