Saturday 14 January 2012

Palette Natural Colors

   Ok, here`s the thing: mi-am schimbat culoarea la par! Da, da! Stiu, stiu, am zis ca imi place de mor roscatul si ca inca nu renunt la el dar am vazut o tipa cu parul negru intr-o revista si m-am indragostit. Nu de tipa, de culoarea parului ei :)) Pentru o prima incercare nu am vrut sa dau prea multi bani si sa iasa cine stie ce, avand din vedere ca este mai mult o toana de moment, asa ca am ales-o pe una dintre cele mai ieftine: Palette Natural Colors 900 Black.
   Zic ei pe cutie ca are un continut redus de amoniac comparativ cu formula anterioara a aceleiasi vopseli, ca dureaza in timp si ca acopera firele albe 100%. Eh ultima parte chiar nu ma intereseaza... INCA... si sper sa fie asa caaaaaat mai mult timp ca tare m-ar stresa sa ma uit in oglinda si sa vad varianta feminina a lui Mos Craciun :)))
Ce mai trebuie sa stiti este ca se promite un efect de fortificare datorita colagenului marin pe care il contine.
   Cum se prezinta? Aaaaaacusica va arata tusa Ela!







   Curious how it turned out? ;;)

..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
 ..........................................................................................................................................................
 ..........................................................................................................................................................
 ..........................................................................................................................................................
 ..........................................................................................................................................................
 ..........................................................................................................................................................
 ..........................................................................................................................................................
 ..........................................................................................................................................................
 ..........................................................................................................................................................
 ..........................................................................................................................................................
 ..........................................................................................................................................................

   Cred ca inainte de poze ar trebuie sa mai specific si ca am adoptat o noua tunsoare?

..........................................................................................................................................................
 ..........................................................................................................................................................
 ..........................................................................................................................................................
 ..........................................................................................................................................................
 ..........................................................................................................................................................

   Taaaaa-daaaaaa!!!! The new me!


   :))))))) Ce credeti? Ma prinde? :))))) V-am facut-o! Chiar ati crezut? :p Nu e 1 aprilie dar trebuia sa profit de ocazie si sa va pacalesc nitel :))

   Cel care s-a vopsit de fapt este iubitul meu. Nu e un metrosexual, ba chiar trebuie sa ma lupt cu el la niste chestii gen crema, stil vestimentar s. a, de aceea mare mi-a fost uimirea cand mi-a spus asa foarte firesc "Vreau sa ma vopsesc!" Ha? Ok! Poifect!!! Imbunatatirea aspectului unui barbat este ceva atat de placut si amuzant dar si dificil daca specimenul in cauza e reticent la unele chestii beauty & style related. Rezultatul sterge cu buretele tot chinul, toata munca de lamurire si "manipulare" (c`mon girls, admit we do that). Ei bine cand el vrea sa faca niste schimbari e si mai bine si de o mie de ori mai usor.

   Am fost cu el si am ales impreuna, de fapt s-a lasat pe mana mea pentru ca nu are habar cu ce mananca astea (a mai avut suvite cand era mai tanar si mai nelinistit). Singura cerinta a fost sa nu fie o vopsea cu reflexii albastrui. Deal! Am cautat o vopsea de un negru simplu si mai blanda pentru parul lui fin si cu tendinte de rarire. 

    Sa va arat cum a decurs totul.


   Mmmda... About the flowers and stuff... Doar capa aceasta de fas o aveam atunci si decat sa se murdareasca pe haine, mai bine o mica lovitura de acest gen asupra barbatiei sale, nu? :D  Apoi a descoperit mama ca mai avea inca una simpla din plastic alb :p


   A stat cu vopseaua pe par 35 de minute, mama l-a sfatuit sa stea cu 5 minute in plus fata de ce era recomandat de ei pe prospect pentru ca era prima oara cand se vopsea total si sa ii iasa nuanta dorita.
   A aplicat balsamul si a asteptat 5 minute. 

   Aaaa... si a folosit doar jumatate de tub de vopsea, doar un plic cu oxidant pentru ca let`s face it nici nu avea ce sa faca cu toaaaata cantitatea oferita in cutie. Asa i-a mai rams pentru inca o vopsire. Ce norocosi sunt barbatii: vopsitul la ei este mai simplu, dureaza mai putin aplicarea, clatitul la fel si pe deasupra e si mult mai economic.

   And now before and after pictures with his hair color:



   A iesit o nuanta intensa, cu aspect natural. Ii spuneam si lui ca desi este o nuanta mai inchisa fata de satenul pe care il avea inainte, schimbarea nu este una drastica, chiar pare ca este culoarea lui naturala.

   Cand s-a uscat si am vazut ca zambeste incantat, am rasuflat usurata ca nu ma va ucide pentru ac desi nu eu am venit cu ideea de a se vopsi, eu am fost cea care l-a vopsit :D Stiti cum intotdeauna we tend to kill the messenger :p

    Cred ca aceasta mica schimbare de look este una binevenita, care il reprezinta, il transforma pozitiv atat fizic, cat si psihic. Am observat ca se simtea mai bine in pielea lui dupa ce s-a uscat si avea mai multa incredere in sarmul sau personal ;;) Mie una mi se pare seducator si interesant vopsit si nevopsit, for me he is the most good looking guy in the world!

   Barbatii din viata voastra ( tati, frati, amici, prieteni, iubiti, soti, amanti) cum reactioneaza la astfel de schimbari? Ce parere au despre asta? Comentati jos si daca aveti poze trimiteti-le la adresa ela_s_thoughts@yahoo.com. Daca voi strange destule poze, ma gandesc chiar sa fac o postare special dedicata lor si sa atasez (cu acordul vostru) acele poze drept exemplu. Ce spuneti?

   Un sfarsit de saptamana dulce, pufos si delicios precum frisca!

   P. S: Cum vi se pare noua tema a blog-ului? Imi doream de foarte mult timp o schimbare la acest capitol, ceva care sa se potriveasca mai bine cu tipul meu de blog iar acest tipar stil jurnal cred ca merge mana-n mana cu blog-ul, ca doar se numeste Ela`s thoughts (Gandurile Elei). Asadar pe aceasta cale vreau sa ii multumesc lui Sunshine, datorita ei m-am hotarat in sfarsit sa fac aceasta mica ajustare. Dar ca incarcare a paginii, cred ca merge tot la fel de greu. O sa ma mai documentez sa vad ce pot face pentru a rezolva treaba asta.


   Pe curand...


12 comments:

  1. Imi place foarte multe noua fata a blogului tau! :D Arata super! Te pup

    ReplyDelete
  2. Vai ce m-ai speriat:))Ma gandeam ca te-ai facut tu bruneta:))Sa stii ca si iubitul me-a s-a vopsit intr-o perioada, dar mie nu-mi placea pentru ca erau schimbari evidente:). Iubitului tau ii sta bine:)Dragut si aspectul:)

    ReplyDelete
  3. :))) asta a fost si intentia sa va induc in eroare :D Hi,hi!
    Ii sta bine pentru ca nu are o piele deschisa la culoare si atunci nuantele inchise de vopsea il prind bine plus ca acum ii ies si mai bine in evidenta ochii :)

    Merci,ma bucur ca iti place noul aspect.

    Te pup,Dia!

    ReplyDelete
  4. Sheila,

    Si mie imi place mult mai mult decat ce era inainte,e mai simplu dar design-ul,detaliile merg de minune cu titlul blog-ului.

    Te pup!

    ReplyDelete
  5. ce Schimbare!!! Imi place tema foarte muuult!!!! :D

    cat despre par am facut o moacaaa gen: "Doar nu s-o fi tuns!" :)))))))) Dar uitandu-ma mai atent mi-am dat seama ca e iubitul tau:) imi place schimbarea! :D

    pupici:X

    ReplyDelete
  6. Ohhhh doua surprize placute : ai schimbat look-ul blogului si ti-ai vopsit iubitul :)) Nu stiu cum ai reusit sa-l convingi :D Prea curand nu cred ca i-as face asa ceva iubitului meu, dar niciodata nu se stie ;))
    Oricum, ne-ai indus in eroare rau la inceput :)) Cand am vazut capul unui barbat am inceput sa rad incontrolabil :))

    Te pup dulce!

    ReplyDelete
  7. prima data cand am intrat pe blogul tau am crezut ca am intrat unde nu trebuia!ma uit la prima postare:poze cu un baiat,template-ul schimbat...mi am zis ca am nimerit altundeva!dar apoi m am uitat la postarile mai vechi si m-am linistit:D
    imi place noul template,iti face blogul mult mai luminos.
    si eu tot cu palette ma vopsesc.:)
    App de barbati,am un giveaway special pentru ei,daca ai chef,trage un ochi pe blogul meu;)

    ReplyDelete
  8. Monica,

    :))) Pe principiul:"Soc!Vara asta m-am maritat!" :))

    Merci pentru sustinere si aprecieri fata de noua mutrita a blog-ului! :)

    Te pupacesc!

    ReplyDelete
  9. Imi pare bine ca am reusit sa va fac o glumita si ca ati gustat-o :)

    Pe iubitul meu nu a fost nevoie sa il convig,el singur a propus treaba asta si eu am fost surprinsa foarte placut!

    Cand am cautat tema pentru blog,am vazut cateva si tot nu era ce vroiam,parca nimic nu ma facea sa zic "Da,asta e!".Apoi am vazut una denumita Diary/Notebook si am stiut ca e perfecta.

    Te pup,Oana!

    ReplyDelete
  10. :) Cupacake,

    Ai fost super dulce cu ce ai comentat! :*

    Cum ti se pare Palette?Eu am observat ca pana acum rezista foarte bine in parul lui.

    O sa ma uit la giveaway sa vad despre ce este vorba.De fapt o sa ma uit impreuna cu el :)

    Te pup!

    ReplyDelete
  11. sa nu isi faca probleme daca se rareste parul....se va indesi in parti! :)) Palette...eh, e cu dus intors. ti-am povestit patania mamei. dar macar nu miroase atat de puternic a amoniac.
    soc!!! Babiela bruneta? get out of here!!! no way!! :)) pfiuuu! era vorba despre alt par, alta freza, a altcuiva! :)) puuup! :*

    ReplyDelete
  12. Muahahahaha! :D

    Tu chiar ai ceva impotriva vopsitului a? :))) Se rareste,se arde,se usuca,stiu ca parul se deterioreaza dar e necesar si placut sa mai schimbi cate ceva la tine din cand in cand.Eu una chiar intentionez sa revin la culoarea mea dar doar dupa ce trece mania cu roscatul :)

    Te pupacesc,Danielusa!

    ReplyDelete