Sunday 4 March 2012

Green sparkles

   Dupa cum va spuneam ieri, am iesit cu Silviu si pentru ca aveam nevoie sa iau ceva am trecut si prin Baneasa Shopping City. Am cautat, nu am gasit, asa ca ne-am plimbat prin mall fara vreun scop anume. Am intrat in sfarsit si la Mac. Mic mai este! Te invarti de doua ori si asta e magazinul! In fine, nu asta conteaza, am vazut cate ceva dar bugetul nu mi-a permis decat sa incerc testerele :)) Domnisoarele de acolo au fost dragute, imediat au intrat in vorba si si-au aratat interesul spre a ma ajuta in vreun fel sau altul. Poate doar sa imi umple portofelul, ca in rest m-as descurca eu si singura :))
   Din mers, am aruncat o privire si pe la standul Flormar si am zarit atatea oje dragute numai bune de pus pe unghiute in sezonul cald! Sigur o sa revin intr-o alta zi sa ma uit si chiar sa iau cateva ceva!
   Am fost si pe la Sephora, mi-am atintit privirea asupra catorva produse: pensula de stippling, farduri sidefate, oje cu reflexii, oje cu sclipici si diverse produse pentru fata: corector, anticearcan, blush-uri. By the way, daca aveti drum pe acolo, intrati si cautati standul cu oje. Au niste oferte foarte bune, 18 lei orice oja!!! ;) Cred ca este cel mai scazut pret de acolo, in rest jale... cel putin pentru buzunarul meu :D

   Mergand prin mall, am auzit pe cineva vorbind la microfon, m-am apropiat si am inteles ce era cu toata zarva, sedinte de make-up, coafura si nu numai. Bineinteles ca am facut poze cu tot ce se petrecea pe acel podium!


   Imediat dupa aplicarea fondului de ten, domnisoarei i se lua un interviu.


   Aspectul obtinut era unul natural, foarte fresh si impecabil!


   Aaaah... Dior! Aici puteti observa o alta domnisoara careia i se aplica o masca pe ten, evitand zona ochilor si a buzelor.
   Fara nici o legatura, dati zoom cu ochisorii and check out these glam shoes! Love!!!


   Hair styling. Domnisoarei i se intindea parul.


   Produse Sabon!


   Hmmm... Can`t figure out what was going on here... Tot ceva legat de ten cred.


   Melkior organizeaza cursuri profesionale de make-up. Scoala  cuprinde doua module: 

   A. modulul 1 abordeaza tipul de machiaj conventional si costa 1250 lei
  • executarea operatiilor pregatitoare pentru machij
  • realizarea de armonii de culori
  • machiaj de zi
  • machiaj de seara
  • mschiaj de mireasa
  • machiaj de infrumusetare si pentru camuflarea defectelor 
   B. modulul 2 se ocupa de tipul de machiaje speciale si costul este tot de 1250 lei
  • machiaj de manechin
  • machiaj fantezist
  • machiaj in vederea realizarii sedintelor foto, filmarilor video si de televiziune
  • machiaj corporal.
   Inscrierile se fac la:
   Moving on! Daca sunteti fidele blogosferei sau daca navigati pe internet, pe youtube, sigur stiti de produsele lui Mario Badescu. Romanas de-al nostru care a facut cariera la Hollywood. Good for him! Linia sa de cosmetice este indragita de toata lumea. Sunt destule review-uri peste tot, asa ca daca sunteti curioase puteti sa gasiti toate informatiile necesare din experientele altora dar si vizitand site-ul oficial  http://www.mariobadescu.com/. Ca noutate, veti gasi acolo si produse care se adreseaza persoanelor afectate de psoriazis http://www.mariobadescu.com/Psoriasis-Treatment-Center.

   De asemenea, luna aceasta fiind dedicata femeilor, brand-ul are o oferta speciala. Cumparand produse in valoare de minum 350 lei, primesti cadou trei produse, este vorba despre un set de ingrijire compus din:
  • Seaweed Cleansing Soap (60 ml)
  • Seaweed Cleansing Lotion (60 ml)
  • Moisture Magnet ( 29 ml)

   Pe acelasi podium erau si cateva dintre produsele Mario Badescu, prezentate intr-un mod elegant si placut de catre un angajat de-al lor. Acest baiat a fost dragut si mi-a explicat cu rabdare despre cosmetice, ba chiar mi-a oferit si cateva mostre. Voi face o postare separata despre ele.


   Dupa ce am tanjit la beauty stuff si mi-au sticlit ochii prin toate partile, am gasit motive sa imi bucur si sufletul.


   Am intrat in doua pet shop-uri, am rezistat cat am rezistat pana cand nu s-a mai putut, am scos aparatul si am facut poze micutilor de acolo. De acesta, mi-a placut in mod special, se uita atent la mine si vroia sa ma atinga cu boticul :p O dulceata!



   Se oprisera multe persoane sa ii vada. Erau atractia zonei respective :)

   Multumita si incarcata cu energia pozitiva transmisa de blanosi, am decis ca este momentul sa o luam spre iesire. 
   Acasa, l-am rugat pe fotograful meu personal sa fotografieze tinuta pentru voi. Pulovaras gri inchis, strans cu un cordon un pic mai jos de talie, pantaloni negri, mulati, cu dunga pe mijloc si buzunare inchise cu fermoare (love these pants!), jambiere si cizme. Accesoriile au avut rolul de a inviora tinuta cam neutral. Pentru asta am ales unele cu nuante de verde sclipitor. Colierul este piesa de rezistenta, il am de cativa ani si este unul dintre preferatele mele.





   Cerceii sunt cadou de la parintii mei si sunt din argint cu insertii de sidef.


   Margelele in forma de trandafiri dar si culoarea m-au facut sa il cumpar de indata ce l-am vazut in magazin. Lungimea se ajusteaza de la spate. 
Este genul de accesoriu care poate schimba total o bluza simpla.


   Posetuta de lac are si curelusa pentru umar dar am preferat sa o port in mana, mi s-a parut ca ofera un aer mai chic tinutei.



   Brosa este un martisor primit de la iubitul meu si pentru ca zona bustului era ocupata de colier, am prins-o in mijlocul cataramei de la cordon. Aici deja se miscase un pic cordonul si nu mai era centrat dar toata seara a stat la locul sau. Ce parere aveti de purtatul martisoarelor si in late locuri decat cele obisnuite? Mi-e una mi se pare ca uneori a face pe dos de cum fac ceilalti este o dovada de libertate in gandire, stil original si poate surpinde intr-un mod foarte placut, uenori poate fi chiar amuzant. 
   Si daca tot a venit vorba de martisoare, v-ati legat snur la mana? ;;)


   Inele de argint, tot de la parinti.


   Inel de argint cu o forma abstracta, de la tata. Prezinta insertii de sidef, usor asemanatoare cu cele ale cerceilor.

   Seara noastra a continuat cu o binemeritata cina si apoi vizionarea a doua emisiuni de pe national Geographic Wild. 
   Silviu a fost primul pe care l-a furat somnul si dupa vreo maxim 20 minute l-am urmat in lumea viselor.

   Azi as vrea sa iesim din nou si poate sa facem poze prin parc. Voi ce planuri aveti?

   O duminca insorita, parfumata si savuroasa!


   Pulovar - eticheta este taiata (damn habbit of mine!)
   Pantaloni- PNK
   Cizme - nu se mai vede numele firmei (magazin din complexul Sir)
   Jambiere - no name
   Colier - il am de mult
   Cercei- cadou
   Inele - cadou
   Brosa- no name
   Poseta - no name

   Pe curand...

10 comments:

  1. habar nu ai cat mi-e de ciuda ca nu stau in bucuresti:-<

    ReplyDelete
  2. Ce poze frumoase, Ela!


    Si mie imi place mult ca in Baneasa se organizeaza mereu astfel de evenimente. In vara aceasta am asistat chiar si la cateva sedinte de tratamente anticelulitice. Am fost si eu poftita sa fiu rasfatata de un make-up-artist, dar din pacate eram insotita de niste persoane fara rabdare, care nici nu m-au lasat sa ma invart bine pe acolo :(((((.

    Baneasa este singurul mall in care ma plimb si cate 6-7 ore si nu ma plictisesc, mereu e ceva de vazut (chiar daca de cele mai multe ori nu cumpar nimic, in afara de un suc, o prajitura sau o inghetata). Mi se pare modul perfect de a-ti petrece o zi libera, in care nu ai programat nimic. O data se filmau niste emisiuni pentru Euforia Tv, moderate de Luana Ibaka, tot legate de moda, machiaj....Tin minte ca ma plimbam prin magazine si o ascultam pe Luana si pe invitatii ei, se auzeau in tot mall-ul sfaturile date de nutritionisti, coafeze, make-up artisi. M-am simtit asa de relaxata cand m-am intors acasa!

    ReplyDelete
  3. Hu ce super te prinde tinuta...imi place tinuta ta, mai ales accesoriile verzi, culoarea mea preferata:D

    ReplyDelete
  4. Interesant, interesant:D super pantofiii:X:X:X:X inelele sunt superbe:X si cerelusii:D:D:D

    Te pup:X O primavara minunata ca tine sa ai>:D<

    ReplyDelete
  5. Cupcake,

    Te inteleg dar crede-ma cand iti spun ca degeaba stai aici si ai posibilitati infinite daca nu ai finante...

    ReplyDelete
  6. Aurora,

    Iti multumesc!

    Nu am stat niciodata atat de mult acolo dar probabil ca daca as sta si la un local,daca as merge la un film,daca m-as plimba prin toate magazinele ar trece timpul fara sa imi dau seama.Oricum iubitul meu nu are rabdare sa stea atat intr-un loc si nici energie.

    Luana Ibaka imi place si mie si chiar imi pare rau ca nu am vazut-o in persoana.Mi se pare o femeie inteligenta si cu mult bun gust.

    Te pup!

    ReplyDelete
  7. Dia,

    Multumesc frumos!Verdele e culoarea prospetimii si a vietii!

    Te pup!

    ReplyDelete
  8. Monica,

    Multumeeeesc!Stiu ca iti place argintul ;)

    Saru`mana pentru urare!

    Pupaceala!

    ReplyDelete
  9. Ce draguta postare, imi place ai avut curaj sa faci poze sa ne arati si noua. Eu de multe ori mi-e rusine sa fac poze atunci cand sunt anumite evenimente si apoi imi pare rau.
    Imi place culoarea parului tau si cum ai contrastat-o cu accesoriile verzi. :*

    ReplyDelete
  10. Not Beautiful Enough,

    Vorba ta,curaj caci sunt o fire timida si mi-e teama sa nu se uite cineva urat sau sa nu mi se atraga atentia sa renunt la poze,ceea ce mi s-a intamplat de multe ori.Nu inteleg de ce romanii sunt atat de paranoici si de reticenti cand vine vorba de poze.

    Merci frumos!Deja mi se vad radacinile bine de tot,trebuie sa ma vopsesc maine.

    Te pup!

    ReplyDelete