Saturday 21 April 2012

Hair and make-up

   Tineti minte ultima vestimentatie postata pe blog? Azi o sa va arat coafura si machiajul pe care le-am asortat acelei tinute. Machiajul este colorat: verde deschis spre lime, putin galben, doua nuante de roz si putin gri. Parul am vrut sa iasa ondulat  asa ca pentru a obtine ceva mai rebel l-am prins intr-o coada mai joasa si apoi l-am impletit cat inca era umed, lasand varfurile drepte. Dupa ce s-a uscat, l-am despletit si pentru un look mai messy,  am trecut cu degetele printre suvite. Ca sa finalizez look-ul am adus cateva suvite din dreapta in partea opusa si le-am tras usor dupa ureche. Mi-a placut rezultatul si este si simplu de realizat.

   Make-up:












  Hair:


   So what do you guys think? Yay or nay?:p

   Va urez sa aveti o zi frumoasa in continuare si sa va distrati!

   Pe curand...

6 comments:

  1. Yay:)Foarte frumoasa esti:)

    ReplyDelete
  2. I think it's a Yey! :) Am si eu o paleta formata din 2 farduri, verde si roz (marca IsaDora), am luat-o doar pt. ca era la reducere, n-am folosit-o ever since (cateva luni), pt. simplul fapt ca port in general nuante pe maro, as putea sa ma inspir din pozele tale si sa incerc un machiaj similar.

    ReplyDelete
  3. Amelia,

    As fi onorata daca ai face asta.Astept poze pe mail.Te pup!

    ReplyDelete
  4. Yaaaaaaaaaaaaaaaay!:D de-as putea face si eu machiajul asta:(( ador parul tau:X:X:X imi place look-ul asta "messy" asa:D pupici:D

    ReplyDelete
  5. Monica,

    Este simplu de facut,trebuie doar uuuun pic de rabdare ca sa nu se amestece prea mult culorile intre ele.
    Merci!Ma bucur pentru ca si mie mi-a placut!

    Te pup si eu!

    ReplyDelete