Friday 11 May 2012

Before going to bed ritual

   Ro: V-am pregatit o postare in care o sa va arat pas cu pas exact ceea ce fac eu atunci cand vine momentul sa ma duc la culcarica si trebuie sa indepartez orice urma de machiaj sau murdarie de pe piele. Enjoy!

   En: I was cooking for a while now a blog post to show you step by step exactly what I do when it`s time to say nighty-night and remove any trace of makeup or dirt in my skin. Enjoy!


   1. DEMACHIEREA  OCHILOR SI A FETEI / CLEANSING THE EYES AND FACE:

   Ro: In trecut foloseam demachiante obisnuite luate din comert, pana cand am decoperit intr-o buna zi uleiul de masline. De atunci am mai cazut in capcana celor obisnuite dar de curand m-am hotarat sa renunt de tot la ele pentru ca nu fac mai mult rau decat bine.
   Astfel ca acum ma demachiez numai cu ulei de masline extravirgin. Este un demachiant natural, nu iti blocheaza porii, este accesibil ca pret si mult mai economic pe termen lung. Pentru ca nu imi este foarte practic sa iau sticla dupa mine in baie, pun o cantitate suficienta intr-o sticla de plastic veche si il pastrez intr-un loc intunecos si racoros.

   En: In the past I was usually using drugstore cleansers, but then one day I discovered olive oil. Since then I still went back to the drugstore ones but recently I decided to let them go forever because they are not good at all for your skin.
   So now I take off my makeup using only extravirgin olive oil. It`s a natural cleanser,it doesn`t clog your pores, it is affordable and a lot more economic on the long run. Because it is not very practical to take the whole buttle with me in the bathroom, I fill up an old plastic recipient that I keep in a dark and cool place.






   Ro: Pun o cantitate de ulei de masline cat consider eu ca este de ajuns pe o discheta din bumbac si incep demachierea. In comparatie cu acele demachiante din comert, care datorita ingredientelor artificiale, sterg machiajul foarte repede (si in acelasi timp irita epiderma), uleiul de masline fiind natural, ii trebuie un pic mai mult ca sa dizolve cosmeticele dar nu agreseaza pielea. Trebuie tinuta discheta lipita de ochi pana cand uleiul isi face treaba. Nu frecati! Daca aveti rabdare si tineti discheta suficient de mult, nu este nevoie decat poate de repetare a acestui gest pentru a lua si ultimele resturi de machiaj si asta-i tot!

   En: I wet a cotton pad with the quantity of olive oil that I feel is enough and I begin cleansing. Compared to the drugstore cleansers, that remove the makeup fast because they contain artificial ingredients and irritate the epiderm, olive oil being natural, it takes more to disolve the cosmetics but this way it does not harm the skin. You  just have to place the cotton pad as close to your eyes as possible and keep it there until the oil begins doing his job. Do not rub! If you are patient and you keep the cotton pad long enough, then you only need to repeat this step one more time to remove the remaing products and that`s pretty much it!





   Ro: Inca de la inceput indeparteaza majoritatea machiajului.

   En: Right from the begining it removes most of the products.


   dupa prima demachiere / after the first cleanse


   dupa cea de a doua demachiere / after the second cleanse


   Ro: Pe restul fetei curat bine de tot si apoi tapotez cu doua servetele ca sa iau excesul de ulei.

   En: On the rest of the face, I cleanse very well and then I use two napkins to remove the excess oil.



   2. TONIFIEREA OCHILOR SI A FETEI  / TONING THE  EYES AND FACE:

   Ro: Apoi, dupa ce fata nu mai are atat de multa grasime pe ea, iau o alta discheta si o inmoi cu o lotiune tonica (din pacate aceasta este una din comert dar in curand o sa am grija si de acest aspect, o sa fac rost de ceva natural).
   Sterg toata fata de doua ori si gatul. Chiar daca uneori nu folosesc produse de machiaj pe gat tot il curat pentru ca se murdareste pana la sfarsitul zilei.

   En: Then, after the face is not so greasy, I take another cotton pad and wet it with a toning lotion (unfortunately this is a drugstore one but soon I will take care of this aspect as well, I will purchase a natural one).
   I clean my face with this twice and then I also clean my neck. Even though sometimes I don`t use any makeup on my neck I still clean it because it gets dirty at the end of the day. 


   discheta inainte de curatare / cotton pad before cleaning the face

   dupa curatarea pielii / after cleaning the skin


   discheta folosita pe gat / the cotton pad used on my neck

   Ro: Daca aveati impresia ca gatul poate fi neglijat si ca nu e nevoie sa fie curatat, mai ganditi-va odata...

   En: If you thought that the neck could be neglected and that you don`t have to clean it then think again...

   3. SPALAREA FETEI / WASHING THE FACE:

   Ro: Dupa ce am tonifiat, vreau sa ma asigur ca am luat orice fel de impuritate de pe piele iar pentru a face asta, ma spal cu sapun natural facut de mana.

   En: After toning, I want to make sure that I removed all the impurities from the skin and to do that I wash it with a natural handmade soap.


   Ro: Ma clatesc cu apa calda de doua ori si ultima oara cu multa apa rece pentru a ajuta circulatia sangelui si a inchide porii.

   En: I wash my face twice with warm water and the last time I use cold water to help the blood circulation and also close the pores.





   4. HIDRATAREA OCHILOR SI A FETEI / MOISTURIZING THE EYES AND FACE:

   Ro: Dupa ce ma sterg cu prosopul, imediat aplic pe ochi si pe fata o crema grasa ca sa evit uscarea anumitor portiuni sensibile. Sunt atenta ca in zona ochilor sa folosesc miscari usoare, aplicand crema cu degetul inelar care depunde presiune mica asupra pielii.

   En: After I wipe my face with a towel, I immediately apply a greasy cream on my eyes and face to avoid the dryness of some areas. I am being very careful when applying cream on the eye area. I`m using soft motions, applying the cream only with the ring finger because this finger applies the least pressure on the skin.



   Ro: In ultimul rand imi hidratez buzele cu aceeasi crema sau o alta crema de la Oriflame destinata pielii uscate.

   En: Last but not least, I hydrate the lips using the same cream or another cream from Oriflame for dry skin.




   Ro: Asadar acesta este ritualul meu de ingrijire. Prin postarea aceasta nu vreau sa va conving ca trebuie sa faceti la fel ca mine, ceea ce imi place mie e posibil ca voi sa nu apreciati. Suntem diferite asa ca luati aceaste demonstratie pur informativa despre rutina mea de ingrijire.

   En: So this is my ritual. By posting this I don`t intend to convinge you to do the same, what I like you might not feel that is right for you. We are different so take this demo as it is, just info about my night skin care.


   Ro: Rutina voastra care este? Va provoc pe toate sa spuneti care este ritualul vostru. Daca aveti blog, poate faceti o postare, iar daca nu, lasati-mi raspunsurile voastre intr-un comentariu jos sau pe mail.

   En: What is your ritual? I challenge all of you to share it. If you have a blog then maybe you could do a blog post about it, if not just comment below or send me a mail.

   Va pup! Kiss you!

   Pe curand...

8 comments:

  1. foarte bine faci. eu nu prea pot cu ulei ,ca nu il suport pe fata, dar este foarte bun. te pup,un week-end minunat! xxxx

    ReplyDelete
  2. eu am un demachiant tip gel, asa ca am renuntat la dischete de o luna incoace.. dupa curatare, un face scrub (nu neaparat zilnic) si apoi o crema de noapte (daca se intampla sa am special de noapte, daca nu, una din cele multe normale).. de buze nu ma prea preocup ;)

    ReplyDelete
  3. Modniza,

    Nici mie nu imi place senzatia dar am grija sa il curat bine de tot.

    Multumesc!Si eu va pup!Sa va relaxati weekendul acesta!

    ReplyDelete
  4. Amelia,

    Scrub-urile imi plac si mie dar avand si cosuri nu pot sa folosesc decat o data pe saptamana.

    De ce nu iti hidratezi buzele?Probabil ca nu se usuca usor.Eu fara crema sau balsam de buze nu rezist nici o zi!

    Te pup!

    ReplyDelete
  5. Mi-ar placea sa fac o postare cu ritualul meu de ingrijire dar shame on me, mi-e cam lene :D.
    pupici!

    ReplyDelete
  6. Federova,

    Poate gasesti un moment in care ai chef :)
    Te pup si eu!

    ReplyDelete
  7. Mie nu-mi place vaselina aia sau ce o fi cu care te dai pe fata...cred ca ar trebui sa te preocupe de pe acum sa te dai pe fata cu o crema care sa contina ingrediente benefice pielii tale,cum ar fi antioxidanti,vitamine etc.,nu doar sa aiba proprietatea de a emolia pielea,cum face borcanasul acela.Sau macar sa iti faci un mix de uleiuri luate din plafar,ulei de samburi de struguri,de jojoba si ce ti s-ar mai potrivi tipului tau de ten si tot ar aduce niste beneficii pielii tale.
    O zi buna!

    ReplyDelete
  8. Carmen T,

    Am si creme naturale,chiar vorbeam cu iubitul meu si ii spuneam ca mi-am propus ca incet incet sa renunt de tot la produsele de ingrijire care nu au ingrediente naturale.
    Crema aceasta vreau sa o termin si apoi o sa iau ceva de la plafar,de exemplu de galbenele sau orice altceva,caci eu asa foloseam acum cativa ani si tare bine imi faceau.

    Multumesc pentru sfat!
    O zi buna si tie!

    ReplyDelete