Thursday 3 May 2012

I hate geometry...

   Ro: ... but I fell in love with the print on a skirt I saw in a store last month! Da, am si cumparat-o! :) Nu aveam cum sa nu fac asta cand indeplinea toate conditiile: vaporoasa, cu pliuri, putin transparenta dar cu jupa pe dedesubt si cu un imprimeu colorat. In talie are o banda elastica foarte stransa menita sa puna in evidenta o talie subtire si/sau sa evidentieze o silueta de clepsidra. 
   Am purtat-o prima oara duminica trecuta dar doar pentru putin timp  cat am pozat pentru ca apoi am schimbat-o cu o pereche de colanti si am mers cu rolele. Abia astept sa o port din nou intr-o alta combinatie!

   En: ...but I fell in love with the print on a skirt I saw in a store last month! Yes, I did buy it! :) Why not when I had so many reasons to do that: hazy, with folds, sheer but with a material underneath and with a colorful print. It has an elastic band that is ment to show off a thin waist and/or an hourglass figure.
   I wore it for the first time last Sunday but only for a few minutes while posing because then I just put on a pair of leggings and went rollerblading. Can`t wait to wear it again in a different outfit!




   Ro: Imi place mult cum se rflecta iarba in cristale! Atat de frumos se vede!
   
   En: I love the reflection of the grass in the crystals! So beautiful!



   Ro: Un colier transformat in bratara. Culoarea si modelul margelelor mi se par foarte dragute si le-am iubit de cand le-am primit cadou.
   
   En: A necklace turned into a bracelet. The colour and the design of the beads are very nice and I loved them from the first moment I received them as a gift.






   Ro: Bluza - No name
         Fusta - No name
         Balerini piele intoarsa - I-am luat dintr-un magazin modest de la un domn care este de meserie    
   cizmar. Calitate excelenta!
        Cercei - No name (cadou de la mama)
        Colier - No name
        Colier margele - No name

   O tinuta no name si ce super a fost! Nu ai nevoie de firme mari ca sa fi stilata! Remember that girls! ;)

   En: Top - No name
         Skirt - No name
         Suede flats - I bought them from a simple store and they were made by a showmaker. The quality is   
   excellent!
        Earrings - No name (a present from my mother)
        Necklace - No name
        Beads necklace - No name

   Feeling great in this head to toe no name outfit! You don`t need big brands to be stylish! Remember that girls!

   Ro: Cateva explicatii:
   Am primit cateva mailuri atat de la fete din Romania dar si din afara, care laudau felul in care am scris ultima postare si ma sfatuiau ca pe viitor sa incerc sa fac cat mai multe postari si in engleza. Aceasta este explicatia pentru mica schimbare pe care cu siguranta ca ati observat-o in postarea de azi. Sper sa fie ok si cu restul followerilor mei. 
   Va multumesc pentru feedback si va mai astept cu sugestii si orice doriti sa imi trimiteti in mesaje private aici, pe mail sau in comentariile de jos. 
   Va pup pe toti!

   En: Some explanations:
   I received a few mails from Romanian and foreign girls congratulating me on my last blog post. They were suggesting that I keep up the good work and try to make more blog posts in English. So I hope that this is ok for all my followers.
   Thank you for your feedback and I`m looking forward for more. You can send private messages here, mails or just comment below. 
   My goodbye message has always been "Pe curand..." and in Romanian that means "See you soon...". I`ll keep writing it this way ;)
   Kisses for all of you!

   Pe curand...

12 comments:

  1. tare frumoasa fustita :)

    ReplyDelete
  2. Ultima poza e mortala...si rochita e superba, mi-am luat si eu o mica rochita ieri, o s-o pun intr-o postare la achizitii:)

    ReplyDelete
  3. foarte frumoase pozele si fustita superba! te puup

    ReplyDelete
  4. Dia,

    Saru`mana!Si mie imi place cum a iesit,parca ma afundam in iarba.

    Sa o porti sanatoasa! :)

    Te pup!

    ReplyDelete
  5. Modniza,

    Va multumesc frumos!Pozele facute in natura ies cel mai bine!

    Va pup!

    ReplyDelete
  6. ce mi placeeee!!!!so cute!!e superba fusta,si eu vreau una:D

    ReplyDelete
  7. E superba fustita si iti vine de minune! Se potriveste cu parul tau!:X

    ReplyDelete
  8. Cupcake,

    Multumesc fain!
    Ce marime porti? ;;)

    ReplyDelete
  9. Anda,

    Multumesc!Da,verdele e grozav cu parul roscat!Si asa il iubeam si inainte,acum am un motiv in plus sa il vreau in viata mea! :)

    Te pup!

    ReplyDelete