Wednesday 2 May 2012

My last week...

... in photos!

   Este o noua rubrica pe care as vrea sa o inaugurez astazi prezentandu-va 7 poze. Cred ca ati auzit de   Instagram nu? Ei bine, cum mi-a placut ideea acelui program, m-am hotarat sa fac cate o postare saptamanala bazata pe acelasi principiu: poze facute in fiecare zi a saptamanii. Sper sa va placa ce am pregatit pentru voi. Pozele sunt toate editate pentru ca am avut un chef nebun sa ma joc in vreo 2 programele din calculator si chiar mi se pare ca sunt mai interesante asa. Descrierile vor fi atat in engleza cat si in romana ;)
   Here it goes!

   Luni / Monday:


   Ro: Acestea sunt galbene de fapt. Le-a primit mama iubitului meu pentru ziua sa de nume.
   En: These are actually yellow. My boyfriend`s mother got them for her name day.


   Marti / Tuesday:



   Ro: Un look cald ca soarele! In ultima vreme am realizat multe machiaje folosind verde, galben si portocaliu. Ce imi place ca se face din ce in ce mai cald pe zi ce trece!
   En: Sunny look! Lately I`ve been doing a lot of makeup looks using green, yellow and orange. I love that it`s getting warm day by day! 


   Miercuri / Wednesday:


   Ro: Taz, porcusorul meu de guinea ascunzandu-se in casa lui de lemn :p Este asa de simpatic!
   En: Taz, my guinea pig hidding in his wodden house :p So cute!

   Joi / Thursday:


   Ro: Desi este foarte cald afara nu ma duc la plaja, pur si simplu aveam nevoie de o noua pereche de slapi de purtat prin casa. Sunt asa de bucuroasa ca i-am cumparat! Sunt atat de comfortabili!
   En: Although it`s hot outside I`m not going to the beach, just needed a new pair of flip flops to wear inside the house. I`m so glad that I bought them! They are so comfy!


   Vineri / Friday:


   Ro: Mi-am facut unghiile. Asa frumos acest portocaliu!
   En: Did my nails. Such a beautiful orange!

   Sambata / Saturday:


   Ro: Iubitul meu si Cora, una dintre catelusele mele, dormind impreuna. Aaaah cata iubire! :)
   En: My boyfriend and Cora, one of my dogs, sleeping together. Aaaaah love! :)

   Duminica / Sunday:


   Ro: O zi superba! Perfecta pentru o plimbare lunga prin parc!
   En: A beautiful day! Perfect for a long walk in the park!

   Hope this was fun guys! More next Monday! ;) 

   Pe curand...

2 comments:

  1. Super interesanta postarea, sper sa te tii de ea...te pup! :)

    ReplyDelete
  2. Simona,

    Multumesc!O sa incerc ca e distractiva!Te pup si eu!

    ReplyDelete