Monday 28 May 2012

My week in photos (5)

   Ro: Buna searaaaa! Ce faceti? Nu-i asa ca va bucurati pentru ca ploua si astazi? :) Dupa cum v-am mai spus, mie imi place ploaia foarte mult dar mi-e mila de oamenii care sunt afectati de inundatii.
   Ieri insa am reusit sa iesim fara umbrela. Am fost sa cumparam un cadou pentru tatal iubitului meu, a implinit varsta de 60 de ani! Happy birthday to him! Am stat cu el jumatate din zi si jumatate am petrecut-o alaturi de mama, bunica si cateluse. Am cautat sa ii impac pe toti, sa nu se supere nimeni si sa fie totul ok. Nu am reusit, ba chiar m-a sunat doamna Stella (Modniza) ca sa stabilim o intalnire, asa cum vorbisem dinainte pe mail, dar am fost nevoita sa o refuz, de fapt sa amanam pentru saptamana aceasta. M-am bucurat tare mult sa ii aud vocea! Va pup, doamna! :)

   En: Good evening! How are you doing? Aren`t you glad that it`s raining again? :) As I told you before I like rain very much but I feel sorry for the people who are struggling with the flood.
   Yesterday we went out without having to take the umbrella with us. We went shooping for a present for my boyfriend`s father, he turned 60 years! Happy birthday to him! We spent half a day with him and half with my mother, my grandmother and my dogs. I tried to please everyone, so that no one would get upset. That didn`t work out, mrs Stella (Modniza) called me to set up a meeting, as we planned but I had to delay for this week. I was very happy to hear her voice! Kiss you! :)



   Pozele de saptamana trecuta. Enjoy! / Last week`s photos. Enjoy!

   Luni / Monday


   Ro: Papagalul meu, Paco, pe usa dulapului :))

   En: My parrot, Paco, on the closet door :))


   Marti / Tuesday


   Ro: Ciocolata de la mama.

   En: Chocolatte from my mother.


   Miercuri / Wednesday


  Ro: Ultimul episod din sezonul 3 al serialului "The Vampire Diaries". Aaaaah! Damon!

  En: The last episode from season 3 of "The Vampire Diaries". Aaaaah! Damon!


   Joi / Thursday


   Ro: Un articol foarte bun despre acnee.

   En: A very good article about acne.


   Vineri / Friday


   Ro: Una dintre bluzele mele preferate. Ador design-ul!

   En: One of my favourite blouses. Love the design!


   Sambata / Saturday


   Ro: Faceam curat in camera.

   En: Cleaning the bedroom.


   Duminica / Sunday



   Ro: Tiramisuuuuuuu!!!!!!! De ziua tatalui iubitului meu.

   En: Tiramisuuuuuuu!!!!!!! My boyfriend`s father birthday.



   Pe curand...


10 comments:

  1. pfuai.acum m-am spalat frumos pe dinti,am renuntat sa mananc dulciuri in aceasta seara;in schimb am mancat capsunei si acum vii tu cu poze cu cioco si prajitura.aaaaaah ce pofta mi-ai facut!
    e adorabil micutul tau papagal!
    te pup!

    ReplyDelete
  2. Cupcake,

    He,he! De cate ori nu mi-ai facut si tu pofta cu minunile pe care le puneai pe blog!My turn now!Muahahaahaaa! :D

    Paco e un nebunici care musca dar noroc ca e dragalas :p

    Si eu te pup!

    ReplyDelete
  3. ce bine arata prajiturile! n-as zice nu la cateva imbucaturi ;) imi place si bluza!

    ReplyDelete
  4. ce draguta esti,te pup si eu.foarte frumos, esti o fata cu suflet mare.abia astept sa te vad!

    ReplyDelete
  5. El mundo en colores,

    I know!Imi venea sa le mananc eu pe toate! :D

    Bluzita asta a fost foarte ieftina insa e grozava,comoda si un pic sexy, se lasa in jos pe un umar :)

    Te pup!

    ReplyDelete
  6. Coco,

    Foarte bun dar cel facut in casa e de-a dreptul delicios!

    Te pup!

    ReplyDelete
  7. Simona,

    Paco a zis "cirip" adica multumesc :p

    Te pup!

    ReplyDelete
  8. Modniza,

    Multumesc!
    Si eu abia astept!

    Va pup!

    ReplyDelete