Tuesday 19 June 2012

My week in photos (8)

   Ro: Ce weekend ciudat am avut! Sambata m-am intalnit cu mama, apoi m-am bucurat de faptul ca eram singura acasa, am ascultat muzica si am postat pe blog. Apoi a fost totala plictiseala si pe seara m-am intalnit cu Mihaela si Tudor, ne-am plimbat prin Herastrau si ne-am luptat cu musculitele si tantarii! Doamne! Erau atatde multe si atat de enervante!
   A doua zi am fost la biserica de dimineata, apoi acasa m-am certat cu Silviu, am plans si eram atat de tensionata incat nu reuseam sa ma linistesc. Am vb cu mama si cu Daniela dar tot nu mi-a trecut. Am iesit cu un amic (Doru) in Cismigiu, a fost ok. Cand am venit acasa, Silviu era binedispus si cu chef de glume. Mda... Grozav, dupa ce mi-a stricat ziua! Acum ne-am impacat dar... Asa ca sa nu credeti din ce vedeti aici pe blog ca suntem culplul perfect. Chiar deloc! Doar ca avem si putine momente bune si evident ca doar pe acelea le vedeti. Ca doar nu o sa incep sa fac poze cand ne omoram nu? :))
   Voi ati avut mai mult noroc decat mine?

   En: What a weird weekend! On Saturday I saw my mother, then I enjoyed the fact that I was home alone, I listend to music and I posted on the blog. Then I just got borred and in the evening I went for a walk in Herastrau with Mihaela and Tudor and we fought with the mosquitoes and the flies. God! They were sooooo many and sooooo annoying!
   The next day I went to church in the morning, then at home I had a fight with Silviu, I cried and I was so tense that I couldn`t calm down. I talked to my mother and to Daniela but it still didn`t get better. I met with a friend (Doru) in Cismigiu, it was ok. When I got home, Silviu was in a good mood and made jokes. Yeah... That`s just great you know, after he ruined my day! Now we made up but... So don`t you think that we are the perfect couple just by what you see on this blog. No way! It`s just that we have a few good moments and obviously that you only see those. I mean I`m not going to take pictures when we kill each other right? :))
   Did you guys have more luck than me?


   Luni / Monday


   Ro: Prea cald asa ca un dus a fost grozav!

   En: Too hot so a shower was great!


   Marti / Tuesday

   
   Ro: Iubesc impletiturile! Am adaugat fundele pentru un plus de girliness (cred ca tocmai am inventat un cuvant) si pentru a acoperi elasticele de par negre.

   En: I love braids! I added the bows for a little bit more girliness (I think I just invented a word) and to cover the black elastic bands.


   Miercuri / Wednesday


   Ro: Sunt genul de fata careia ii place sa se catare in copaci desi am rau de inaltime :D

   En: I`m that kind of girl who likes to climb trees although I`m afraid of heights :D


   Joi / Thursday


   Ro: Vara ma pot bucura cel mai mult de florile mele preferate. Acestea sunt de la iubitul meu.

   En: In the summer time I can enjoy my favourite flowers. These are from my boyfriend.


   Vineri / Friday


   Need I say more?!


   Sambata / Saturday


   Ro: Accesoriile pe care le-am purtat cu o rochie alba.

   En: The accessories I wore with a white dress.


   Duminica / Sunday


   Ro: Unele dintre cele mai comode sandale pe care le am! Le iubesc!

   En: One of the most comfortable sandals that I own! I love them!


   Pe curand...



4 comments:

  1. Ce frumosi pantalonasi cu buline si accesoriile sunt superbe. Duminica am avut o zi minunata in care m-am scaldat intr-o vale, care nu era prea mizerabila. In rest, dezastru...tot m-am chinuit cu dizertatia asta si azi am fost la profa si nu i-a convenit nimic. Ma scoate din minti rau de tot...acuma imi zice ca ii bine si data viitoare ma pune sa modific tot. Ma enerveaza la culme ca numa la mine sunt baiuri si altii nu am nici o problema cu ea...incep sa cred ca are ceva cu persoana mea...cine stie? poate nu ii place cum vorbesc sau stie hantatar....

    In fine, m-am plans destul:))
    Te pup!

    ReplyDelete
  2. sper ca momentele bune impreune le surclaseaza pe cele rele :) imi plac coditele si pantalonii cu buline!

    ReplyDelete
  3. Dia,

    Multumesc dar este rochie.Era stransa intre picioare si de aceea par cracii unor pantaloni :))
    Inelul cu trandafir roz este facut de mine,restul sunt primite.

    Intreab-o ce si-ar dori mai exact,sa puncteze cateva elemente,sa iti dea exemple si sa formuleze cerintele cat mai clar ca sa faci o lucrare de care sa se simta mandra.Ia-o si asa,e bine uneori sa magulim caci oamenii sunt foarte pretentiosi si mandri ;)
    Sper sa reusesti sa realizezi ceva interesant si sa iei nota buna!
    Bafta!

    Te pup!

    ReplyDelete
  4. El mundo en colores,

    Merci!M-am cam chinuit cu acele codite ca sa le prind pentru ca vroiam sa nu imi cada cat eram pe afara.Am incercat sa ascund elasticele prin par dar nu am reusit,asa ca le-am lasat asa si pentru voi le-am editat ca sa nu fie inestetice.

    Pantalonii sunt de fapt o rochie :)

    Apropos de momentele rele si bune,din pacate nu este asa cum spui tu.Vom vedea ce va fi in viitor...

    Te pup!

    ReplyDelete