Sunday 16 September 2012

Arrrrrrrrr!!!! Sails up!

   Ahoy evryone! How be you today? Probabil ca aveti impresia ca am innebunit, ei bine nu, eram deja :)) dar nu asta-i ideea. Aceasta exprimare "piratereasca" e in ton cu cele doua trenduri actuale (skulls si marinaresc) puse laolalta. Cand eram mai mica mi-au cumparat ai mei un inel argintiu cu un craniu, pe care mi l-am dorit pentru ca mi s-a parut ca mi-ar imbunatati imaginea si ca as deveni pe loc mai indrazneata, mai altfel, intr-un alt cuvant: interesanta :p Am renuntat foarte repede la aceasta "convingere", ba chiar nu pot spune ca aceasta latura "intunecata" a modei m-a tras vreodata prea mult desi nu o resping.
   Cine credeti ca mi-a amintit si m-a apropiat din nou de aceasta tendinta? Mama! :)))))) Nu va vine sa credeti? Ati face bine sa credeti caci am si dovezi. Acuma doar nu va asteptati sa imi fi facut cadou un craniu de la muzeu nu? :))) E un simplu accesoriu, micut dar noticeable :) Sper sa va placa tinuta dar si prietenul meu osos de la piept :)) :D 
   Almost forgot! Daca vreti sa va distrati nitel, mai ales ca se apropie Halloween-ul, dati click pe acest link http://www.talklikeapirate.com/translator.html
























   Doi prieteni noi cu care ne-am jucat in acea seara.

   Maieu - David
   Fusta - Mexton
   Curea - No name
   Sandale - No name
   Geanta - Bosboom
   Ochelari - Avon
   Cercei  - No name
   Bratara argintie - Avon
   Bratara cauciuc - No name (Rasnov)
   Inel - No name (Rasnov)


   Cand am revazut aceste poze ma gandeam la cat de repede trece timpul, cum se duc anotimpurile. Atunci era asa de cald iar azi e rece si ploua... Imi place toamna, ador ploaia dar in acest anotimp nu poti sa iesi asa toata ziua buna ziua, nu poti face sport afara, nu te poti aseza pe banci sa te uite Dumnezeu cu o carte in maini, la umbra unui copac inalt, rochiile vaporoase, care iti lasau pielea sa respire si care se miscau in adierea vantului pe langa tine, nu mai sunt suficiente cand afara sunt mai putin de 20 de grade... Dar noroc ca soarele inca mai are un pic de putere si in anumite zile e aproape ca vara...

   V-am pupacit pe toate (toti) si va las cu o melodie superba:

   Frank Sinatra - That`s life


 


    Pe curand...

10 comments:

  1. Şi eu sunt uşor melancolică din cauza vremii, dar asta e, trebuie să luăm fiecare anotimp cu bune şi cu rele. Foarte frumoasă melodia.

    www.zadinblog.com

    ReplyDelete
  2. esti o dulce,foarte frumos totul asortat! o saptamana frumoasa! pupici

    ReplyDelete
  3. Oh, mie imi place geanta rau de tot, nu am asa ceva in colectie :)))) Sunt nebuna, nu mai am unde sa le pun, dar tot nu pot sa ma opresc din a-mi dori mai multe si mai multe...:P
    Esti foarte frumoasa, Ela, ai un corp ... mama,mama!!! :D

    Pupici!

    ReplyDelete
  4. mie imi plac accesoriile cu craniu :))) am o bratara, ultima achizitie, imi place de mor! si esarfa am :P
    te pup, ramy

    ReplyDelete
  5. ZADIN,

    Oh dar eu iubesc toate anotimpurile,chiar am spus asta la un moment dat pentru ca fiecare are ceva specific minunat!

    Ma bucur ca iti place!Frank Sinatra este o legenda nemuritoare.

    Te pup!

    ReplyDelete
  6. Modniza,

    Va multumesc!Imi place si mie cum s-au combinat toate si in special ma bucur ca am purtat aceasta fusta care a zacut atata timp in sifonier.

    Va pup!

    ReplyDelete
  7. Simona,

    ;;) Ma flatezi de prea multe ori si o sa imi creasca multe cornite :p

    Gentuta,dupa cum am mai mentionat parca si alta data,a fost a unei fete care a murit foarte tanara si deci mereu cand o port ma gandesc la ea...
    E o geanta din piele naturala,foarte practica si rezistenta,care desi e mica este foarte incapatoare.

    Te pupacesc!

    ReplyDelete
  8. Ramona,

    Ah pai si mie imi plac dar nu pot sa zic ca e un trend care sa ma fi innebunit incat sa imi doresc neaparat ceva de acest gen.

    Esarfe am mai vazut si eu si sunt faine.

    Ti pup,fetita!

    ReplyDelete
  9. Elaaaaa!!!!:D Imi plac si mie chestiile astea mai dark asa:D aaa si imi plac si chestiile cu inspirtie marina:D cred ca asa ii zice:D super cute "ososul":D oww da si inelul e =p~ =p~ =p~. missed ya!:D pupici:X zi faina ca tine sa ai:X

    ReplyDelete
  10. Monica,

    Missed you too,girl!
    Si mie imi plac insa nu ma las cufundata in ele ca sa nu pic in prea mult intuneric :)

    Te pupacesc!
    O saptamana frumoasa!

    ReplyDelete