Saturday 22 September 2012

Get the look for less: Diesel jeans overalls

   Hey copii! Vremea devine din ce in ce mai capricioasa dar saptamana trecuta,intr-o zi am avut o vreme superba, parca parca s-ar fi intors vara. M-am gandit sa caut din nou inspiratie pentru o tinuta din categoria "get the look for less" si iata ce am gasit:



   Cand am vazut aceste poze cu Mila Kunis am stiut ca pot sa il copiez desi nu aveam exact aceleasi piese vestimentare. 
   Nu am avut coliere maxi albastre ca ale ei insa am gasit printre lanturile mele un lant lung cu margele in mai multe nuante de albastru. 
   Ciorapi plasa am dar sunt acasa la mama deci nu am avut cum sa ii port in acea zi. De asemenea, pantofi albi nu am dar am incaltat o pereche de sandale pe care pana acum nu am avut ocazia sa vi le arat in vreo tinuta.
   In loc de salopeta de blugi am prins niste bretele la o pereche de blugi scurti. 
   Bluza ca a ei, tip camasa din in, am gasit in garderoba mea insa cu maneci lungi, pe care le-am indoit pana sus. Bluza a fost a mamei mele iar de cativa ani buni este a mea si o iubesc pentru ca are niste detalii delicate si finute in zona bustului. 
   Vreti sa vedeti ce a iesit?












   Varianta mea e asa si asa pe langa look-ul ei sexy dar macar conteaza ca am incercat nu? :))
   Daca mai aveti idei pentru aceasta rubrica va rog sa le lasati aici in comentarii sau sa ma contactati la adresa de mail unde puteti sa imi atasati si poze ca sa imi fie mai usor sa realizez un look asemanator.


   Bonus doua poze cu noi :)



  

   Camasa - No name (vintage)
   Pantaloni de blugi scurti - RedType
   Sandale ortopedice - Lulu shoes
   Bretele - Mexton
   Geanta - Avon
   Lant - No name

   Sa aveti o zi placuta!

   Pe curand...

8 comments:

  1. not bad! chiar se aseamana tinutele, si pana la urma e vorba de inspiratie, nu de copiat propriu-zis tinuta.. am vrut sa imi iu si eu o salopeta vara asta, din Madrid, dar in final n-am mai pus mana pe ea.. nu stiu de ce.. o sa imi iau revansa la anu' :)

    ReplyDelete
  2. Mihaela,

    Thanks :)

    Salopeta si sarafanul sunt piesele acelea pe care le porti in copilarie pentru ca sunt dragalase dar pe care le alegi si ca adult pentru confortul si aspectul lejer pe care le ofera.

    Te pup!

    ReplyDelete
  3. Dia,

    Multumesc fain!Este o camasa foaaaarte comoda si romantica zic eu.

    Te pup!

    ReplyDelete
  4. ti-a iesit superb.. si tinuta te prinde :D

    imi place foaarte mult camasuta

    te pup!

    ReplyDelete
  5. Cherry Queen,

    Iti multumesc mult!
    Camasa am descoperit-o nu de mult prin dulap,nu o mai purtasem din facultate :)

    Te pup!

    ReplyDelete