Monday 17 September 2012

My week in photos (21)

   Seara buna, prieteni! Apropos, stiti de ce ma exprim eu uneori la general cand va salut? Pentru ca nu se stie niciodata daca printre cei care ajung pe acest blog nu sunt cumva si...  baieti / barbati :) Pai de ce nu, right?! 
   Azi a fost o zi plina de treburi casnice, pe care am inceput sa le fac inca de dimineata, imediat dupa ce am mancat micul dejun. Am spalat 3 ture de rufe, le-am intins, am spalat cativa pantofi, pe restul i-am aranjat frumos in noul pantofar facut de my one and only boyfriend. Sunt asa de usurata si linistita ca am reusit  sa ii aranjez asa cum imi doream de atata timp, sa nu se mai strice, sa nu se mai storceasca in dulapiorul neincapator de pe balcon. Acum nu mai stau calare unii peste altii, nu se mai deformeaza si imi este mai usor sa imi aleg cu ce ma incalt, fara sa arunc in stanga si in dreapta si apoi sa strang dezordinea. YES! In sfarsit! Thanks honey! :*
   Pentru ca era un haos total in sertarul destinat bijuurilor si pentru ca aveam insirate peste tot chestiute de par, azi mi-am luat inima-n dinti si m-am apucat de sortat. Am scos totul din pungulite, cutiute, ambalaje si am inceput sa le pun pe categorii: cerceii la cercei, inelele la inele, lanturile la lanturi, bratarile la bratari s.a.m.d. Eh nu va inchipuiti ca am si terminat. Noooo! Mai am cateva de aranjat dar le dovedesc eu si pe alea. Aaaaa si inca ceva! L-am rugat tot pe "izbitelul meu" sa imi faca niste dulapioare cu sertare si cu rafturi, sa fie suspendate ca sa nu mai ocupe loc in camera, ca si asa e cam crowded pe aici. La credeti ca imi vor servi? A? A? A? La all beauty related stuff! Ooooh da! Am neaparata nevoie de asa ceva ca deja incep sa le pun prin locuri unde nu au ce cauta (de ex in pungulite si portfarduri pe jos...). Abia astept sa le faca si sa imi pot organiza totul!

   Buuuun! Stiu ca vreti sa vedeti pozele de saptamana trecuta asa ca va las cu ele. 

   Luni / Monday


   Ro: O tinuta purtata pe seara . Vreti sa fac o postare cu acest outfit?

   En: An outfit that I wore in the evening. Do you want me to do and outfit of the day post?



   Marti / Tuesday


   Ro: Micul dejun preferat. Delicios si sanatos.

  En: My favourite breakfast. Delicious and healthy.



   Miercuri / Wednesday


   Ro: In ultima vreme eu si iubitul meu apelam la creta pentru a ne face mici suprize unul altuia. Fie scriem, fie desenam pe o polita a biroului. Aceasta floare este desenata de el :p Poate e ceva copilaros ceea ce facem noi dar noua ne place mult sa ne prostim asa.

   En: Lately My boyfriend and I use chalkto surprize each other. We either write or draw on one of the desk`s shelves. This is a flower drawn by him. Maybe what we do is childish but we like it.



   Joi / Thursday


   Ro: Un trandafir furat de iubitul meu din gradina blocului. Implinisem 6 ani si 2 luni.

   En: A rose that my boyfriend stole from the block`s garden. We turned 6 years and  2 months.



   Vineri / Friday


   Ro: Observati o diferenta intre cele doua poze?

   En: Notice something different between the two photos?



   Sambata / Saturday


   Ro: Ascultand "I`ve got you under my skin" a lui Frank Sinatra. Muzica pentru sufletul meu...

   En: Listening to Frank Sinatra`s "I`ve got you under my skin". Music for my soul...



   Duminica / Sunday

    Ro: Silviu dormea tun cu Cora langa el. E ca un somnifer  :))

   En: Silviu was sleeping tight with Cora next to him. She is like a sleeping pill :))



   Ro: Saptamana voastra cum a fost? 

   En: How was your week?


   Pe curand...

11 comments:

  1. Sa nu imi zici ca te-ai tuns singura?
    Saptamana mea a fost frumoasa si trista in acelasi timp. Au plecat ai mei inapoi in Spania si am ramas iarasi singure. In plus, o sa am o perioada foarte incarcata ca mi-au lasat multe chestii de rezolvat, dar trec ele si astea, noi sa fim sanatosi.

    Te pup!

    ReplyDelete
  2. saptamana trecuta nu am mai postat week in photos... dar m-am bucurat sa citesc postarea ta.. te-ai mai tuns?
    vreau poza cu outfitul acela.. e super si nu ai pus decat jumatate.. :D

    te pup!

    ReplyDelete
  3. Te-ai tuns! Nu reiese clar daca te-ai si vopsit.. cateii sunt adorabili, iar eu am creat in sfarsit blogul nou "oficial", la care mai am mult de munca, but you gotta start somewhere, right?! Asa ca, probabil, mai rarut cu el-mundo-en-colores pe viitor, ca prea multe bloguri strica.

    ReplyDelete
  4. Emppu este prietenul lui Pickles, da, e cainele socrilor :)E dragalas, dar cam batranel pt. energia lui Pickles :)

    PS. Revin cu mentiunea ca poti sa stergi Chocolate Buttons din lista ta, chiar daca as vrea sa updatez blogul respectiv, nu pot, am uitat parola si google cere prea multe info personale ca sam complic.. si in plus, nu vreau sa il mai redeschid. Te pup.

    ReplyDelete
  5. Si mie imi place muzica lui Frank S. :)
    Imi place tinuta ta!

    eu saptamana trecuta ca si celelalte de la o vreme muncesc de-mi sar capacele.
    In sfarsit am reusit sa pun dormitorul la punct, in bucatarie am montat mobilierul partial.. Astept cu nerabdarea sa se rezolve problemele cu teava de gaze si scurgerea de la cada, chestii care ma tin pe loc si nu mai vad casa odata aranjata.
    Ca in Romania, cei de la gaze au tras o teava fix pe mijlocul peretelui si din cauza asta un corp a mai ramas de pus.. unii spuneau sa-l decupeze in spate dar asta ii va strica rezistenta si ca sa modificam teava, care trebuia scoasa pe sus si dusa inspre geam evident necesita bani, nervi, autorizatii, caci cei fix autorizati au dat-o in bara.

    ceva mai frumos, sa-ti zic ca am dat o comanda online doar pentru sot, multe camasi, unele la 9 lei buc de pe miniprix.

    O zi frumoasa sa ai si te pup!

    ReplyDelete
  6. Deci... diferenţa între poze este că te-ai tuns. Să-ţi fie de bine.

    www.zadinblog.com

    ReplyDelete
  7. Dia,

    Ba da! :) Mereu ma tund singura:breton,suvite,filat,scurtat varfuri,bob.

    Sa va dea Dumnezeu putere sa le rezolvati si sper ca pe viitor sa nu mai trebuiasca sa locuiti separat.

    Te pup!

    ReplyDelete
  8. Cherry Queen,

    Merci!Azi o sa fac postare cu acel outfit,zilele astea nu prea am avut cand.
    Da,mi-am scurtat varfurile ca sa se regenereze.

    Te pup si multumesc ca ma urmaresti!

    ReplyDelete
  9. Mihaela,

    Spor la treaba cu blog-ul si sper sa fie asa cum vrei tu!

    De vopsit nu m-am vopsit,il mai las sa se mai "odohneasca" desi deja am cumparat vopsea insa m-am tuns putin.

    Pupaceala pentru tine,Pickles si Emppu!

    ReplyDelete
  10. Miha.ela,

    Multumesc!
    Frank Sinatra este printre cei mai buni!

    Imi pare rau pentru incurcatura,sper sa se rezolve cat mai repede si sa fi linistita si multumita!

    Oooo!Super comanda!Cred ca e incantat :)

    O zi frumoasa si tie!
    Te pup si eu!

    ReplyDelete
  11. ZADIN,

    Corect! :)
    Multumesc!Simteam nevoia si m-am decis pe loc,asa ca m-am dus la baie,am prins parul in doua codite si am taiat cam cat 4 degete :)

    Te pup!

    ReplyDelete