Wednesday 26 September 2012

My week in photos (22)

   Ro: Am ratat iar ziua de luni pentru a face aceasta postare iar ieri am simtit nevoia sa scriu cateva ganduri asa ca zic sa trecem direct la poze! 

   En: I missed making this post  again on Monday and yesterday I felt the need to write some thoughts so I say let`s just go right to the photos!


   Luni / Monday



   Ro: Acesta este Figaro! :) Il am de la Daniela si de fiecare data cand folosesc telefonul ma face sa zambesc.

   En: This is Figaro! :) I have him from Daniela and every time I use the phone he makes me smile.



   Marti / Tuesday



   Ro: Am filmat un nou video dar nu imi place asa ca nu cred ca o sa il incarc pe You Tube.

   En: I filmed a new video but I don`t really like it so I don`t think I will upload it on You Tube.



   Miercuri / Wednesday



   Ro: Cele mai haioase mustati :)) 

   En: The funniest whiskers :))



   Joi / Thursday



   Ro: O gustare divina!

   En: A divine snack!



   Vineri / Friday



   Ro: Usor de gatit, gustoasa, sanatoasa, recomandata pana si celor care tin dieta, atatea motive ca sa imi doresc si a doua portie :))

   En: Easy to cook, tasty, healthy , recommended even to those who are on a diet, so many reasons to make me want a second serving :))



   Sambata / Saturday



   Ro: Ia uite cine a venit in vizita! Evident ca a stat nonstop la laptop-ul meu: jocuri si desene animate :p

   En: Look who came to visit! He obviously stayed nonstop at my laptop: games and cartoons :p



   Duminica / Sunday


   Ro: O zi frumoasa petrecuta cu prietenii nostri din Medgidia. O mai tineti minte pe micuta Andreea-Anastasia? E o dulceata! Toata ziua mi-a strigat numele :)

   En: A beautiful day spent with our friends from Medgidia. Do you remember little Andreea-Anastasia? She is a sweetheart! She said my name all day :)


   Pe curand...

10 comments:

  1. Nu pot sa-ti zic ca acel carucior este cel mai frumos accesoriu pe care l-am vazut la tine :D
    Iti sta foarte bine... :P

    Te pup, frumoaso!!!

    ReplyDelete
  2. faine poze :) mustatile sunt cele mai tari! :D

    ReplyDelete
  3. deci mi-ai facut pofta de 2 ori... :D:D:D
    si pufuletele mustacios cine este? :D

    te pup!

    ReplyDelete
  4. Ce frumoasa e ultima poza:) Te prinde postura:D

    ReplyDelete
  5. nici nu stiu cand ai facut poza cu carutul. l-ai sustras, sunt sigura! :)) cand ai timp trimite-mi si mie pozicile...stii tu... baga mailuri multe daca e nevoie. :P
    Gabi! Gabi! :D spune "da!" :P :D

    ReplyDelete
  6. Simona,

    Multumesc!
    Andreuta e o binecuvantare!

    Te pup si eu!

    ReplyDelete
  7. Vision by Mila,

    Saru`mana!
    He,he!Acum arata un pic diferit.L-am tuns putin ca prea nu i se mai vedea capsorul de blanita care ii creste in parti :p

    Pupaceala!

    ReplyDelete
  8. Cherry Queen,

    Tu vorbesti ca mereu ma tentezi cu dulciuri? :)

    Pufuletele este Taz,porcusorul nostru de guinea,un alintat si jumatate!

    Te pupacesc!

    ReplyDelete
  9. Dia,

    Multumesc!Poate odata si odata in carucior o sa fie o mogaldeata doar a mea :p

    Te pup!

    ReplyDelete
  10. Daniela,



    DAAAAAA! :))) Andreutaaaaa?Te pup,iubita!

    :) Tu si mama ta erati la buda si daca tot stateam acolo degeaba mi-a venit ideea sa fac o poza cu mandra :)

    O sa incerc sa le trimit maine.


    ReplyDelete