Thursday 13 December 2012

Shop and tell (5) swatches

   Buna seara, copiii mosului! Pentru azi v-am pregatit o noua postare cu swatch-uri ale cosmeticelor de la ultimul shop and tell. Am observat ca v-a placut ideea ca dupa o sedinta de shopping sa va spun si cate ceva despre produsele noi, so here I am again cu poze, swatch-uri (tineti cont ca pozele sunt un pic editate pentru un aspect mai frumos insa in proportie de 90% respecta realitatea) si cate o vorba despre fiecare in parte.



   Oja Farmasi nr. 63

   Este o oja aurie sclipicioasa dar nu foarte lucioasa, de aceea ar arata si mai bine cu un strat de lac incolor deasupra. Se aplica usor, uniform pe unghie si este nevoie de 2 straturi pentru un rezultat frumos. Rezista destul de bine.

  



   Oja  Farmasi nr. 81

   Este o oja neagra cu sclipici fin argintiu, care se aplica uniform dupa doua straturi si acopera perfect suprafata unghiei. Are un luciu de oglinda deci as recomanda lac incolor doar pentru rezistenta, mai ales daca stiti ca ojele nu prea va rezista pe unghii prea multe zile. Eu insa nu am mai aplicat nimic deasupra si a rezistat cu brio vreo 3 zile pana sa inceapa sa sara un pic la varfuri. Este o oja superba!
La standurile Farmasi mai gasiti inca doua variante (parca) ale acestei oje, un pic diferite dar la fel de deosebite.







   Lac de unghii Farmasi nr. 79

  Este un lac cu particule micute de sclipici argintiu iar pentru a va umple unghia de sclipici este nevoie de mai multe straturi. In general ojele si lacurile cu sclipici rezista foarte mult pe unghii iar acesta se comporta la fel.















   Oja Medusa Gabrielle nr. 52

   Este o oja rosie sangerie. Obtineti o acoperire buna dupa 2-3 straturi. Nu am purtat-o pana acum, doar am incercat-o pe unghie pentru poze deci nu va pot spune cat rezista.







   Oja Medusa Isabella nr. 89

   Este o oja de un roz intens lucios care se aplica bine in doua straturi. Nici pe aceasta nu am purtat-o.







   Oja Chissa nr. 176

   Este o oja sidefata de un verde pal, care se plaica foarte uniform si frumos dupa doar doua straturi. Inca nu am purtat-o dar urmeaza si poate o sa revin cu impresii.












   Lac de unghii Essence nr. 112 Time for romance

   I se spune in mod corect lac de unghii si nu oja pentru ca are transparenta unuia insa este buildablem adica daca la prima aplicare unghia ramane vizibila, cu cat aplicati mai mult cu atat devine mai opac. Oricum recomand sa fie folosit cu alta oja opaca sub el, efectul va fi surprinzator de placut datorita sclipiciului si particulelor maricele, hexagonale (daca nu ma insel) din el. Aveti grija cum il aplicati pentru ca particulele sa se aseze frumos pe unghii. Rezista foarte mult timp pe unghii iar acele particule, de care va tot vorbeam mai devreme, sunt cam incapatanate asa ca insistati si le veti indeparta pana la urma.





(diferenta de culoare din cele doua poze de mai sus este data de umbrele si lumina din locul unde am facut pozele dar si din cauza aparatului foto care mai  schimba cate putin nuantele)






   Tus Farmasi

   Este un tus de ochi cu sclipici verde intens. Se aplica usor datorita pensulei parctice ca dimensiune si forma, se usuca repede si desi inca nu l-am folosit in machiaj, pe mana a parut ca rezista bine. Nu stiu daca are vreun efect neplacut, stiam ca unele ustura in primele momente dupa aplicare, pana se usuca. Ca la orice produs cosmetic care contine particule sclipicioase, sfatul meu este sa fie folosit cu mare tanetie pentru ca nu cumva sa intre in ochi pentru a evita iritatiile si alte complicatii.
















   Baton corector Farmasi nr. 04

   Este un corector dens, pigmentat, acopera foarte bine cearcanele si din cate am vazut nu se strange foarte mult in liniile fine de sub ochi insa nu pot sa ma pronunt asupra acestui aspect pentru ca l-am folosit doar o singura data de cand l-am cumparat si inca il testez. Ca prima impresie pot spune ca mi-a placut, mai ales ca are si un miros dragut, ca toate produsele acestui brand. 
   Un alt lucru care ma atrage intotdeauna la un produs este prezentarea iar acesta vine intr-un tub negru lucios iar corectorul in sine are pe el inscriptia Farmasi si logo-ul.











   Poza cu el intins pe mana nu este relevanta caci pare uscacios si nu este asa. Probabil ca voi face un review in care sa va arat cum se vede pe pielea de sub ochi.



   Aveti vreun produs prezentat de mine in aceasta postare? Daca da, ce parere aveti despre el/ele?


  Sa aveti o zi cu aroma de portocale!

  Pe curand...

10 comments:

  1. Toate ojele, mai ales nr 52 mi-a placut cel mai mult, pentru ca e necunoscuta mie, in inima mea time for romance ramanand the best, cred ca ai putea sa le combini.
    Si tusul mi-a placut mult si l-as incerca cu siguranta.

    Mi-e dor de prezenta ta pe blog :*

    ReplyDelete
  2. ce de bunataaaatiii.... :D sa le folosesti pe toate cu placere....
    imi place tare mult farmasi 81... si creeeeed ca o sa o caut si eu ca prea e frumoasa... :D:D
    dar ce vorbesc? si essence 112 e superba asa ca am doua de cautat.. :D:D

    te pupic!

    ReplyDelete
  3. nu am niciun produs din pacate...mama ce frumoase sunt ojele...dar reusesti sa le consumi pe toate inainte sa se usuce la cate ai???

    ReplyDelete
  4. Eu am oja ca cea aurie, de la Farmasi, pe argintiu. Trebuie sa imi iau si eu pe auriu :D
    Oja de la Essence este de asemenea in wishlist, fie fuchsia fie aurie. Ai dreptate in ceea ce priveste o alta oja colorata aplicata ca baza. Asa am patit si eu cu un lac cu sclipici care nu avea putere de acoperire.
    Aaaaa, si oja farmasi 81 ar fi perfecta pentru o manichiura galaxy :D

    ReplyDelete
  5. Desi nu sunt deloc adepta ojelor cu sclipici, nr.81 mi se pare super, super! am si eu cateva oje farmasi, in general nuante de rosu si orange. Mi se pare ca oja asta rezista ceva mai multisor pe unghii fata de altele poate la acelasi pret.
    Deci, mie una imi place Farmasi si ca pret si ca produs :)

    ReplyDelete
  6. Miha.ela,

    Ai dreptate,s-ar potrivi oja rosie cu lacul de la Essence.

    Ok,am inteles si am trecut pe la tine.Scuze pentru absenta,nu am mai intrat nici pe alte bloguri cu intram inainte.

    Te pup!

    ReplyDelete
  7. Cherry Queen,

    Atunci spor la cumparaturi!Si eu as vrea sa imi mai iau cateva dar mai aman,am altele in plan.

    Te pup!

    ReplyDelete
  8. Ramona,

    Adevarul este ca nu ma dau cu oja constant, sunt saptamani cand nu am nimic pe unghii desi in ultima vreme am incercat sa le folosesc mai des.
    Daca se schimba un pic consistenta adaug diluant si le mai lungesc valabilitatea inca destula vreme.

    Te pup!

    ReplyDelete
  9. Aurora,

    Da,as putea sa incerc.Dcaa imi iese ceva frumos va arat.

    Te pup!

    ReplyDelete
  10. Barbixa,

    Ma bucur ca iti place!Este o oja cu sclipici discret totusi,particulele sunt mici.

    Sincera sa fiu astea sunt primele oje Farmasi pe care le am deci inca nu stiu ce sa zic despre calitate dar in general fetele sunt multumite si din cate am vazut pana acum si eu,sunt ok.

    Multumesc pentru vizita!

    ReplyDelete