Wednesday 9 January 2013

My week in photos (37)

   Hello again! Dragilor va las cu pozele si imi vad de treburile mele in continuare dar mai stam noi la vorba alta data. Enjoy!

   Luni / Monday


   Ro: Am macat cu mare placere o cina delicioasa preparata de mama.

  En: Enjoying a very delicious dinner made by my mother.



   Marti / Tuesday



   Ro: Tortulet facut in casa: cozonac italian, frisca, ciocolata si mandarine. Yummy! Revelion!!!

   En: A little home made cake : italian pancake, whipped cream, chocolate and tangerines. Yummy! New Year`s Eve!!!



   Miercuri / Wednesday



   Ro: Pateuri cu branza. Se pot cumpara de la supermarket si se pot pregati la cuptor.
   
   En: Cheese patties. You can buy them from supermarket and cook them in the oven.



   Joi / Thursday



   Ro: Dupa dus. De multe ori fac dus machiata si imi curat fata separat. Voi faceti la fel?

   En: After shower. I often shower with makeup on and I clean my face seperately. Do you do this too?



   Vineri / Friday



   Ro: M-am uitat la filmul "The Others" pentru a doua oara. O iubesc pe Nicole Kidman!

   En: Watching the movie "The others" for the second time. I love Nicole Kidman!



   Sambata / Saturday



   Ro: A fost ziua tatalui meu. Ar fi implinit 57 de ani... Am fost la cimitir.

   En: It was my father`s birthday. He would have been 57... We went to the cementery.



   Duminica / Sunday



   Ro: Ciocolata calda. Looove it! Am pus scortisoara si putin rom (esenta de rom) pentru un plus de savoare.

   En: Hot choco. Looove it! I put cinnamon and a little bit of rum for an extra special flavour. 



   V-am pupat pe obrajori si va urez sa aveti o seara fantastica alaturi de cine doriti voi!

   Pe curand...

8 comments:

  1. Tut tut, nu cred ca e bine sa faci dus machiata, ma gandesc ca datorita aburilor machiajul si impuritatile isi fac de cap pe ten.. mai bine te demachiezi macar asa "in mare", daca nu complet, zic eu, "experta"..
    Ce de bunatati in poze, chiar de moment nu mi-e foame, dar asa pe la amiaz ar prinde numai bine cate o portie din tot ce am vazut mai sus! Asa de-a gata, ca sunt la birou..
    Pe aici nu prea se poarta pliculetele cu diverse sortimente de cafea sau ciocolata, sau cel putin nu diversitatea pe care am gasit-o in RO.. au cateva versiuni de "3 in 1" sau "2 in 1" si cappuccino cu diverse arome, de fiecare data cand ajung pe acasa imi fac stocul, jumate de geamantan e plin cu pliculete.. ma intind la povesti, poate mai si muncesc ceva, totusi..

    ReplyDelete
  2. Michaela,

    Nu ma gandisem la asta desi este logic ceea ce spui tu.Fir-ar sa fie!Cred ca mi-am facut rau singura atata timp but no more!O sa incerc sa ma demachiez inainte.

    O sa fac niste crema de tiramisu zilele astea deci daca vrei iti trimit :)

    Noi avem plicurile de la mama,ca si atunci cand locuiam cu ai mei mereu cumpara din astea si imi facea.E bine ca se face repede si te mai incalzesti.

    Spor la treaba!
    Te pup!

    ReplyDelete
  3. ce bunatati! cat imi plac pateurile cu branza, nu am mai mancat demult demult!

    ReplyDelete
  4. Eu ma demachiez inainte de dus...imi place cand ies de la dus sa ma arunc direct in pat daca se poate:)Mie nu imi prea place ciocolata a plic, prefer un 3 in 1:)
    Te pup!

    ReplyDelete
  5. Da, Ela, si eu subliniez acelasi lucru, sa te demachiezi riguros inainte de dus, dupa poti da cu o apa termala, optional.

    Ciocolata calda, mmmhmm asta o sa servesc maine dimineata :) :)

    Pupici!

    ReplyDelete
  6. Ramy,

    Si mie imi plac produsele de patiserie si uneori am asa o poftaaaaaa de ele de zici ca sunt in sevraj :))

    Te pup!

    ReplyDelete
  7. Dia,

    Cand ma demachiez devreme si apoi stiu ca odata ce sunt in pat pot ramane acolo si nu mai am nimic de facut,este genial!

    Te pup!

    ReplyDelete
  8. Miha.ela,

    Am inceput sa fac asta ca si asa am mici probleme cu tenul.

    Mai am cateva plicuri de ciocolata si cred ca o sa beau azi si maine.

    Te pup!

    ReplyDelete