Wednesday 15 May 2013

My week in photos (55)

   Buna dimineata! Dragilor, timpul este pretios si trebuie valorificat din plin, intelegeti aluzia nu? :p Va las cu pozele si sper sa ne revedem maine.


   Luni / Monday


   Ro: Stiu ca este pentru barbati dar este foarte eficient. Plin de ingrediente rele dar pentru moment va trebui sa ma descurc cu acesta.

   En: I know it`s for men but it`s very efficient. Full of crappy ingredients but for now this will have to do.



   Marti / Tuesday


   Ro: O prietena pe care mi-am facut-o toamna trecuta. Ne-a luat si ne-a si adus pana acasa. Ca o intalnire in toata regula! :p

   En: A friend that I made last autumn. She came and picked us from home and then she brought us back. Just like a proper date! :p



   Miercuri / Wednesday


   Ro: Puteti ghici la ce film ne uitam?

   En: Can you guess what movie we were watching?



   Joi / Thursday


   Ro: Prima scoica pe anul acesta. Mi-a dat-o Teo.

   En: My first shell this year. Teo gave it to me.



   Vineri / Friday


   Ro: Sasha. M-am indragostit de acest baiat aratos!

   En: Sasha. I fell in love with this handsome boy!



   Sambata / Saturday


   Ro: Aceste oua de ciocolata sunt fantabuloase (fantastic + fabulos :D)!

   En: These chocolate eggs are fantabulous (fantastic + fabulous :D)! 



   Duminica / Sunday


   Ro: Am incheiat saptamana cu o plimbare prin Parcul Carol.

   En: Ended the week with a walk in Carol Park.


   Va pupacesc!

   Pe curand...

8 comments:

  1. Filmul e Flight, l-am vazut si mi-a placut, de obicei imi place cam tot ce tine de aviatie, ca e film sau realitate.. apropo de deodorant, mi-am luat un roll-on Nivea fara saruri de aluminiu, si apoi un stick Vichy, inodor, incolor, fara chestii rele in el si guess what, nu ma impac nici cu unul, nici cu altul.. roll-on-ul e ok, miroase frumos, dar imi da o senzatie de lipicios and I hate it, iar stickul nu prea are efect.. asa ca m-am reintors la good ol' Rexona stick, care la mine functioneaza de minune! O fi continand el aluminiu, dar nah, sper sa nu aiba efecte de nici un fel, o sa incerc sa le combin cumva pe toate 3, sau sa le folosesc alternativ.

    ReplyDelete
  2. Cat de scumpi sunt cateii... cat imi plac.

    ReplyDelete
  3. PS. De-abia acum mi-au ajuns in mail urarile tale de Paste.. multam!

    ReplyDelete
  4. PS. Ti-am scris mail, cand ai vreme da-mi de veste daca le-ai primit (nimic important, si nici urgent).

    ReplyDelete
  5. E foarte frumos Sasha:)
    Draga mea, te invit la giveawayuri, unul este deja activ, maine lansez altul. Si alte surprize, asadar viziteaza-ma din cand in cand :*

    ReplyDelete
  6. Michaela,

    Asa este!Mi-a placut mult filmul!
    Am folosit unul fara aluminiu dar tot din comert si nu si-a facut treaba.

    Te pup!

    ReplyDelete
  7. Ramona,

    :p Sunt,sunt!

    Muah!

    ReplyDelete
  8. Mihaela Pjogu,

    Multumesc mult!

    Particip foarte rar la concursuri si giveaway-uri dar ma voi uita despre ce este vorba.

    Sasha este rasa pura si foarte sociabil.As fi stat cu el ore intregi.

    Te pup!

    ReplyDelete