Tuesday 4 June 2013

Humans and the art of manipulation

   Buna! In ultima postare ma intrebasem daca veti ghici ce film am urmarit saptamana trecuta si cineva a stiut: The Truman Show. Este un film vechi dar destul de cunoscut, cu o morala foarte buna, in care se arata si se vorbeste despre aspectele manipularii la scara inalta.






 
   Intamplarile din acest film nu sunt departe de realitatea noastra de zi cu zi in care suntem si noi controlati din umbra de catre oameni care se cred Dumnezeu, oameni care cred ca au puterea asupra universului si ca evident il pot face si desface dupa bunul lor plac, neinteresandu-i de consecintele faptelor lor. Uneori exagereaza cu masurile pe care le iau, se intrec pe ei insisi, nascocesc tot soiul de aberatii pentru a ne tine sub atenta lupa a lor si a ne domina mai usor. Industria alimentara, moda, industria frumusetii, politica, medicina, acestea sunt cateva dintre mijloacele la care ei apeleaza pentru a ne pune lese tuturor si a ne pedepsi sau recompensa in functie de felul in care reationam. Trist si ingrijorator. Solutia? Sa fim uniti si sa ne ridicam impotriva lor. Dar tentatiile sunt mari, ne este distrasa atentia de la adevar, realitatea capata o conotatie alterata, oamenii s-au schimbat si sunt indiferenti, goi....

   Cand aveti timp, va invit sa urmariti un documentar care are foarte mare legatura cu ceea ce am vorbit mai sus. Este de interes nu numai pentru ca ne deschide ochii asupra anumitor aspecte nedrepte ale societatii, ci si pentru ca ca ne dezvaluie totul despre si cum se poate invinge CANCERUL!

CLICK AICI!

   Dati share pe Facebook, trimiteti apropiatilor vostri si / sau postati pe blog, daca doriti!

   
   Multumesc!

   O seara frumoasa!

   Pe curand... 

4 comments:

  1. Buna.,stiu documentarul,ma priveste din pacate ,in mod direct!m-ai impresionat tu care sper sa fi sanatoasa,sa te interezese despre aceste lucruri!esti un om profund in gandire,drept si de o sensibilitate aparte!cu drag,smaranda.

    ReplyDelete
  2. O sa urmaresc documentarul, sunt curioasa.

    ReplyDelete
  3. Smaranda,

    Sunt sanatoasa si am fost educata sa apreciez asta si sa fiu sensibila la problemele altora.Am vazut atatea cazuri de oameni de toate varstele care sufereau de fel si fel de afectiuni si m-am simtit neputincioasa dar si un pic stanjenita ca eu sunt bine merci...iar altul zace la pat.

    Imi pare rau pentru necazul tau.Sper ca totusi lucrurile sa o ia intr-o directie buna.Daca te pot ajuta cu ceva,te rog sa imi spui iar daca nu vrei aici atunci imi poti scrie pe mail ela_s_thoughts@yahoo.com.

    Complimentele tale sper sa le merit.Sunt si eu un om deci sunt imperfecta dar sper ca intr-o buna zi sa fiu un om mai bun.

    Multumesc pentru vizita si comentariu.
    Multa sanatate!

    ReplyDelete
  4. Michaela,

    Sper sa iti placa.

    Te pup!

    ReplyDelete