Sunday 29 September 2013

Beach vacation 2013 Part II

   Buna! Cine crede ca locuitul singur este raiul pe pamant se inseala! Eu am experimentat pe pielea mea ce inseamna, pe perioade scurte de timp si am inteles sensul vorbei "gospodarirea unei locuinte este un al doilea job". Si inca nu a trebuit sa ma lovesc de probleme precum platitul facturilor, cumparaturile, gatitul in adevaratul sens al cuvantului, ca atunci chiar ca dadeam de belele :)) Nu este o treaba usoara sa ai totul la zi, sa te hranesti, sa mentii curatenia si sa mai ai si timp pentru tine. Admir oamenii care sunt in stare sa faca asta si o fac foarte bine, fara sa se planga deloc. Trebuie sa stai bine la capitolul oraganizare, economie si indemanare pentru a duce la capat o asemenea munca zilnica. E adevarat ca unele sarcini ne intra in reflex si le facem fara sa ne dam seama insa tot nu-i usor sa fim mereu pe faza, sa nu care cumva sa uitam nu stiu ce.

   Sunt oameni care nu pretuiesc acest lucru la cineva, care nu stiu sa apercieze decat atunci cand acea persoana lipseste si se dau cu capul pe zid cand vad ce efort presupune intretinerea unei case si cat de mult conteaza sa stii sa te descurci in propria vizuina unde petreci mai mult de jumatate de zi.
   De aceea eu cred ca este normal ca intr-o relatie, ambii parteneri sa se ocupe de asta. Nu doar ea, nu doar el. Mi se pare corect ca ei sa isi imparta treburile si sa se inteleaga in asa fel incat totul sa mearga ca pe roate. Sunt familii in care doar femeile fac treaba in casa desi au si servici. Este o tampenie si mi-am propus ca niciodata sa nu ma aflu  intr-o astfel de situatie, chit ca raman singura pe veci! Cineva spunea acum ceva timp ca asa este firesc, ca femeia sa spele rufe, femeia sa calce, femeia sa faca curat, femeia sa coasa, femeia sa gateasca. Pai si atunci lui ce ii mai ramane de facut? Sa se bucure de roadele muncii ei? Noooo, nooo, nooo! No way in hell! Este o gandire veche, absurda si urata, pe care o detest si mi-ar placea ca femeile si barbatii sa inteleaga de ce este asa si sa dispara odata si pentru totdeauna aceasta perceptie universala. Dar pana atunci mai este cale luuunga si multe minti de deschis... One step at a time... Si poate intr-o zi o sa avem o lume mai dreapta.


   Lasand ideile preconcepute de-o parte, haideti sa ne mai aruncam un ochi peste o alta serie de poze facute in vacanta de la mare. Nu stiu la voi cum este dar aici la mama e o vreme mohorata, a si plouat si e frig. Apropos de mama, trebuie sa mas misc repede cu postarea ca sa am timp sa ma pregatesc sa mergem sa o luam pe mama cu masina dintr-un loc. She`s coming hoooome! :) O sa o iau cu mine pe Carlita sau Bebe, asa cum am poreclit-o eu, fiindca e topita dupa mama si invers :p Cred ca o sa fie tare bucuroasa cand o sa ii zareasca mutrita :)



























































   Prima tinuta:

   Cercei argint - No name
   Salopeta - Jiayao


   A doua tinuta: 

   Colier - No name (vintage)
   Cardigan - No name
   Rochie - Sweet West
   Balerini piele intoarsa - No name

   

   V-am pupat!


   

4 comments:

  1. Clar te prinde bine rosul, salopeta aia e tare draguta!

    ReplyDelete
  2. Mare dreptate ai cu locuitul singur:) O testez pe pielea mea de cateva luni deja:P

    Areti superb cu salopeta cea rosie.

    Te pup!

    ReplyDelete
  3. Michaela,

    Saru`mana!E si foarte practica:o imbraci si e gata tinuta si e comoda.Mai nasol e cand te duci la buda ca trebuie sa te dezbraci de tot :))

    Te pup!

    ReplyDelete
  4. Dia,

    Stiu ca ziceai intr-o postare ca nu prea iti place.

    Multumesc!

    Si eu te pup!

    ReplyDelete