Wednesday 25 December 2013

My week in photos (87)

   Aho, aho, internauti, stati putin si mai dati un search :) Cam asa ar suna inceputul unui colind al noastru, celor atasati ( a se citi obsedati, dependenti) de lumea virtuala. Era cat p-aci sa nu postez nici azi dar am facut un efort, am tras de mine si m-am aruncat asupra tastaturii, mai mult proptindu-ma in ea. 1) M-am culcat tarziu, 2) Intre 4 si 7 dimineata nu am putut sa mai dorm dupa ce i-am pus de mancare lui Taz care plangea vaitandu-se ca e amarat si ca vezi Doamne nu mai mancase de nu stiu cate zile ( mincinos notoriu!), 3) e liniste si caldut in casa si asta ma trage si mai mult la somn. Nu stiu si mi-e lene sa verific ce am facut anul trecut de Craciun dar anul acesta, cel putin in prima zi, nu am chef de nimic. Sunt racita, imi sterg nasul din 2 in 2 minute deci nu pot sa ies pe afara ca sa nu fac febra si nici nu am nimic special de facut deeeci... o sa ma intorc in pat si o sa iau telefonul la butonat pana adorm. Tipic mie! Mai tarziu poate o sa ne uitam la vreun film, mai papam ceva (tocmai mi-am amintit de cozonac, din care nu am gustat deloc pana acum), poate ascultam niste colinde si trece si ziua asta. Maine mergem la mama. Abia astept sa fim impreuna si sa imi pup fetele!
    Voi cum ati petrecut ieri? Azi ce aveti in plan?



   Luni / Monday


   Ro: In Parcul Herastrau.

   En: In Herastrau Park.



   Marti / Tuesday (4)


   Ro: Relaxandu-ma alaturi de Frosty (stanga) si Fram (dreapta).

   En: Relaxing with my friends Frosty (left) and Fram (right).



  

   Ro: Daca sunteti interesati sa contribuiti cu ceva, ii gasiti in Piata Universitatii la Targul de Craciun.

   En: If you want to help in a way, you will find them in University Square at the Christmas Fair.


   Ro: Aceasta fetita a fost deja adoptata la distanta :)

   En: This girl has already been adopted :)




   Ro: Tot la targ.

   En: At the fair.



   Miercuri / Wednesday (3)



   Ro: Cappucciono si chec facut de cumnata lui Silviu in forme de briose.

   En: Cappuccino and cake made by Silviu`s sister-in-law in muffin molds.




   Ro: Imi place sa ii vad impreuna!

   En: I like seeing them together.



   Joi / Thursday 


   En: O noua membra a familiei noastre vegetale.

   En: A new member of our plant family.



   Vineri / Friday (3)




   Ro: O frumoasa supriza venita tocmai din Finlanda!

   En: A beautiful surprise that came all the way from Finland!



   Sambata / Saturday


   Ro: Ghici cine e un porcusor de guinea multumit? :p

   En: Guess who`s a happy guinea pig? :p




   Duminica / Sunday


   Ro: Doua perechi de sosete + apa + otet = leac contra febrei

   En: Two pairs of socks + water + vinegar = cure for fever.


  

   Sa aveti un Craciun magic alaturi de familie si prieteni! Va pup!

   Pe curand...
  

8 comments:

  1. Crăciun fericit și la mulți ani draga mea. Vă pupam!

    ReplyDelete
  2. Scumpo sa ai sarbatori fericite alaturi de cei dragi! Un An nou imbelugat! Multa sanatate si fericire, si iubire si tot ce iti doresti tu! Te pup si te imbratisez cu drag! <3

    ReplyDelete
  3. Ramona,

    Si noi va pupam si numai bine va uram!(na ca mi-a iesit o rima :p)

    ReplyDelete
  4. Monica,

    Saru`mana mult!Dumnezeu sa ne dea bucurii si sanatate tuturor!

    Te pup cu drag!

    ReplyDelete