Friday 20 December 2013

Sexy preppy

   Buna! Incep sa fiu experta in a butona tastatura cu o singura mana iar asta datorita copchilului meu blanos, Taz care sta cu gherutele din spate in palma si cu cele din fata pe antebrat :) Ii place sa ma simta, vrea sa il mai mangai din cand in cand, moment in care imi raspunde gangurind ca un bebe. Si-ar dori sa il tin la piept, acela este locul lui preferat si nu accepta sa fie tinut decat in partea stanga :)) dar ma incalzeste prea mult si atunci il mai tin pe picioare, unde circulatia mea oricum nu e grozava deci win-win situation. Ce fain sa ai propriul  calorifer! Si cu sufletel atasat :)

   Postarea de azi era planificata pentru ieri cand afland de moartea lui Nae Lazarescu, am simtit nevoia unei amanari. Pozele sunt facute intr-o zi friguroasa dar pana sa ajunga temperaturile la minus.
























   Cercei argint - No name
   Cardigan - Fanfan
   Pulover - Marrtic
   Geanta - No name
   Inel trandafir - Meli Melo
   Inel argint - No name (vintage - i-au si cazut cateva pietricele)
   Inel - No name (cadou vechi de la prietena mea Andy)
   Shorts - Influx
   Cizme - Red Lips


   Sunt vesela fiindca azi am primit o felicitare (o sa o arat intr-o alta postare destinata Craciunului) si ca si anul trecut, m-a luat prin surprindere. Un gest neinsemnat pentru unii, este o bucurie mare pentru altii... Chiar i-am spus ca am cunoscuti care desi locuiesc in acelasi oras cu mine, nu se sinchisesc deloc iar ea care este in alta tara foarte indepartata se gandeste si la mine... Frumos!

   Multumesc Mila (click pentru a accesa blogul)!  

   In comentarii o gasiti sub numele de Michaela dar eu am ramas in minte (si in suflet) cu cel vechi si asa imi si place sa ii spun cand vorbesc despre ea cu mama si Silviu. 
  


   V-am pupat!

   Pe curand...
 

8 comments:

  1. Cu placere! :) Gata, apar "Mila" acum, cat m-am chinuit pana sa-mi amintesc unde a trebuit sa schimb.. daca tot asa ma cheama pe blog, in titlu, sa ma cheme asa si in semnatura.. :)

    ReplyDelete
  2. Foarte frumos cardiganul. Îmi place tare mult atât culoarea cât și croiala. Te pup.

    ReplyDelete
  3. Sarbatori fericite Ela, imi place tinuta.
    xo

    ReplyDelete
  4. Ramona,

    E si calduros.Singura chestie este ca se scamoseaza si nu mai arata perfect ca prima oara cand il porti.

    Te pup!

    ReplyDelete
  5. Mihaela Pojogu,

    Iti multumesc!

    Te pup!

    ReplyDelete
  6. Culoarea puloverului tău a fost desemnată cea mai cool din acest sezon toamnă-iarnă. E minunată!
    Sexy tare ținuta ta, așa un dor mi s-a făcut să port pantaloni scurți văzând pozele! Te pup!

    ReplyDelete
  7. Aurora Toma,

    Nici nu stiam :) Deci sunt cool fara intentie :D

    Merci!

    Sa stii ca eu nu eram de acord cu pantalonii scurti in anotimpul rece dar mi-am schimbat parerea.

    Te pup si eu!

    ReplyDelete