Thursday 9 January 2014

My week in photos (89)

   Hello! Am intarziat asa de mult cu postarea aceasta incat abia astept sa o termin odata si sa trec la altele! So let`s see last week`s photos.


   Luni / Monday


   Ro: Am avut o reducere mare la aceste lingurite. Vrem sa mai cumparam pentru ca sunt foarte dragute. (Apropos le puteti gasi la Mega Image. Pentru orice set trebuie sa strangeti 8 puncte. Un punct se acumuleaza din 30 lei din totalul cumparaturilor)

   En: We got a big discount for these table spoons. We want to buy more because they are really nice.



   Marti / Tuesday


   Ro: Pregatirile pentru Revelion!

   En: Getting ready for New Year`s Eve!



   Miercuri / Wednesday


   Ro: O felie mare de tort va rog! :p Asta este una dintre partile mele favorite cand este o ocazie speciala: tortul! :))

   En: A big slice of cake please! :p This is one of my favourite parts when it comes to special occasions: the cake! :))
 


   Joi / Thursday 


   Ro: Prima noastra vizita pe 2014. Ne-am distrat cu David si Matei. Aici, Matei tocmai iesea de sub masa din sufragerie :p

   En: Our first visit in 2014. We had fun with David and Matei. Here, he was coming out from under the living-room table :p





   Vineri / Friday (3)


   Ro: Ghiciti ce?

   En: Guess what?





   Ro: Prima alegere: o carte! 

   En: First pick : a book! (it is a Romanian tradition, sort of...You cut the baby`s hair to keep it as a memory. Then you put some stuff on a tray and give it to him/her and whatever he/she picks is kind of like a preview of what he/she is going to be or end up in life :p It`s kinda silly but it`s fun! The part I don`t like is when people put money and/or gold accessories on the tray... That is just tacky!)




   Ro: Ne-am jucat muuult cu baloanele si parca era pe baterii :p

   En: We played a loooot with balloons and it was as if he was on batteries :p



   Sambata / Saturday


   Ro: Masline negre zdrobite, pe paine prajita cu usturoi. Am presarat niste busuioc si piper negru.

   En: Crushed black olives, on toast, with garlic. I  sprinkled some basil and black pepper. 



   Duminica / Sunday

   Ro: A fost ziua de nastere a tatlui meu, am fost la cimitir si apoi ne-am plimbat prin Kiseleff si Herastrau.

   En: It was my father`s birthday, we went to the cemetery and then we went for a walk in Kiseleff and Herastrau (two parks).



   Va urez o seara cat mai placuta!

   Pe curand...


8 comments:

  1. Che ochi frumoși are Matei. Este un scump, ce mare s-a făcut.

    ramy-s.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ce apetisant arată tortul! Miam!
    Dar nici măslinele zdrobite nu-s de ignorat, mai ales acum, când mi-este chiar foame!

    ReplyDelete
  3. Ce mai faci lately? Nu mai filmezi nimic?

    ReplyDelete
  4. Ramona,

    Mie imi place tot la el!Este perfect!

    Te pup!

    ReplyDelete
  5. Mila,

    Saru`mana!Este de la Avon si are si mama unul la fel :)

    Te pup!

    ReplyDelete
  6. Aurora Toma,

    A fost foarte bun tortul,mai ales acea crema de cacao i-a dat asa o aromaaa...Miam!

    Te pup!

    ReplyDelete
  7. Mila,

    :) Sunt ok dar nu prea mai reusesc sa postez tinute,nu am prea avut timp iar de filmat nici nu mai zic.Si asa am cinspe mii de vloguri din vara si toamna care au ramas needitate...aoricum de cand am ramas fara laptop e tare naspa.

    Te pup!

    ReplyDelete