Thursday 20 February 2014

Blog sale: Boots

   Salutari! Acum vreo cateva luni am cumparat o pereche de cizme sa le fac cadou cuiva. Din diverse motive am ramas eu cu ele si fiind o masura mare nici eu si nici mama nu le putem purta. M-am gandit sa pun cateva poze aici si daca este cineva interesat, le dau cu cel mai mare drag. 
   Sunt peste genunchi dar se pot indoi in partea de sus iar la spate au sireturi de jos pana sus. Stati linistite ca nu trebuie sa va chinuiti de fiecare data cand le incalati fiindca in laterale, au fermoar :) 
    La interior sunt imblanite.
   Au talpa joasa deci cred ca sunt comode.
   Marimea 39.
   Cizmele sunt noi, nu au fost purtate nici macar o singura data.
    Pret: 180 lei.

   Primul venit, primul servit.
   Daca le vreti lasati un comentariu aici si apoi dati-mi un mail la ela_s_thoughts@yahoo.com


 
















   V-am pupat!


   Pe curand...

No comments:

Post a Comment