Wednesday 16 April 2014

Navy & floral

   Buna! Aceasta este postarea despre care va spuneam ieri. Tinuta am compus-o incercand mai intai mai multe combinatii, nehotararea nu-i un plus al balantelor :) Cand nu am in minte o idee fixa despre cum o sa ma imbrac, transform casa, tot scotand si proband haine. Astfel ca patul din dormitor, canapeaua si fotoliul din sufragerie si cosul de rufe din baie arata ca in culisele unei prezentari de moda cand modelele, avand putin timp la dispozitie, se schimba repede si e totul vraiste, haine peste tot :)) Don`t worry, de obicei, le pun pe toate (aproape) la locul lor, asta dupa ce ma iau cu mainile de par uitandu-ma cum arata in jur si mirandu-ma cum au ajuns in asa hal :)) Girls...
   In ziua respectiva am vrut ceva comod dar nu sport si nici ceva care sa strige banalitate. Sa fie dragut, feminin, ceva potrivit pentru o plimbare in parc si o raita prin magazinele din mall. In ultima vreme, am preferat comoditatea, nu prea m-am mai catarat pe tocuri si nici nu am purtat fuste sau rochii prea des dar de data aceasta am ales o rochie pe care am ales sa o port sub o bluza, ca o fusta. Stiti ca imi place sa improvizez.
   Am facut pozele pe inserate, lumina se ducea iar vremea era imprevizibila asa ca a trebuit sa ne miscam mai repede. 
 





























































   Unele poze au iesit neclare, din cauza luminii slabe dar asta este, viitorul suna mai bine :p 


   Caciula - No name
   Haina - Zhen Hong
   Cercei - No name
   Bluza - No name 
   Rochie - No name
   Vesta - W. J. I. C.
   Geanta - Avon
   Dresuri - No name
   Cizme - Michel Vogue
   
  
   Va urez sa aveti o zi de joi cu soare in priviri!

   Pe curand...

6 comments:

  1. Vai dar ce frumoase sunt pozele de pe bancuta:) Imi place improvizatia, tre sa incerc si eu rochia pe post de fusta::D Merci de idee:D

    ReplyDelete
  2. Ti-a iesit foarte bine culoarea la par. Imi place mult. Iti sta foarte bine acea caciulita :P Te pup

    ReplyDelete
  3. Dia,

    Multumesc!

    Ma bucur de apreciere!Cateodata sunt inspirata,cateodata nu chiar.

    Eu am mai purtat rochie ca fusta dar e greu sa gasesc doua piese vestimentare care sa se potriveasca bine ca lungime.

    Te pup!

    ReplyDelete
  4. Ramona,

    Multumesc,Ramonica!Mi-a iesit ca am fost la cineva care se pricepe ca altfel acasa sigur nu iesea asa :)

    Eu am o problema cu caciulile,unele fie ma fac sa par prea ingusta la fata,altele parca imi fac capul sa para prea mare si uite tot asa.Aceasta arata acceptabil si e si pufoasa.

    Te puuup!

    ReplyDelete
  5. Mila,

    Cu cateva zile inainte sa fac pozele m-am tuns.Nu am vrut o coafura anume,ci sa ia varfurile deteriorate si sa il indrepte,sa nu mai fie in V.Iar in alta zi m-am si vopsit,tot la salon si doamna de acolo mi-a intins nitel parul si a intors varfurile ca sa stea mai dragut.

    Te pup!

    ReplyDelete