Saturday 31 May 2014

The mullet dress

   Buna, buna! Astazi m-am gandit sa scot de la naftalina o serie de poze facute in toamna anului trecut,la sfarsitul lui octombrie, pe care nu am mai apucat sa vi le arat. Eram in ultima zi la mare, am trecut prin Eforie Nord pentru sedinta foto si apoi la drum spre casa. A fost o zi insorita dar cu mult vant iar pe plaja era racoare si am racit pentru ca am stat destul de mult fara geaca.






































   Mi-a parut rau pentru aceasta catelusa ca arata neglijent, nu avea si ea un camin, o familie sa o ingrijeasca.




   Uitati-va si voi ce alintata!

























   Am facut vreo doua poze si fara lant in talie. Imi place mai mult asa, atat ca look cat si ca senzatie de confort. Desi lantul da bine cand port desupra geaca de piele :)










   Bentita - MOA
   Cercei - MOA
   Ochelari - Erroca
   Geaca - Feifa Fashion
   Esarfa - ICHI
   Rochie - ADV Woman
   Lant - Nu mai exista magazinul
   Bratara cristale - Santorini
   Bratara argint - No name (cadou)
   Inel argint - No name (cadou)
   Geanta - Black (parca)
   Dresuri - Sara
   Sneaker wedges -  depurtat.ro


   Sa aveti un sfarsit de saptamana reusit!

   Pe curand...
  

8 comments:

  1. Ce pofta de mare mi-ai facut. :)))
    Imi place aceasta rochita si animalele sunt super dragute .
    Te pup!

    ReplyDelete
  2. Un stil care te prinde foarte bine!

    ReplyDelete
  3. A doua oara la mare in Eforie Nord am fost, prima oara in Eforie Sud... :)
    Oh ce simpatica era catelusa si ce frumos se juca, nu se tinea dupa voi cand ati plecat de pe plaja? Asa facea orice caine pe care il bagam in seama.
    Weekend placut, Ela! Pupici

    ReplyDelete
  4. Ramona,

    Si mie mi s-a facut un dor!

    Merci frumos!E greu de accesorizat,mai ales ca strat peste,gen jacheta.

    Te puuup!

    ReplyDelete
  5. Mila,

    Mulumesc mult!

    Te pup!

    ReplyDelete
  6. Mihaela Pojogu,

    Parca s-a tinut putin dupa noi,nu imi mai amintesc foarte bine dar de regula cainii ne tin companie si atunci cand nu ii bagam in seama :) Ne pazesc,cel putin asa pare.

    Te pup!

    ReplyDelete
  7. Flavia Eriel,

    Grazie!Buona serata!

    Baci!

    ReplyDelete