Saturday 7 June 2014

10 Tips & Tricks (III)




   Buna dimineata, dragii mei! Dupa cum v-am promis acum cateva luni, din cand in cand, voi scoate din maneca cateva trucuri de beauty si nu numai, pe care vi le voi spune si voua, explicandu-va cum le puteti pune in practica si de ce. Pregatind pozele pentru aceasta postare, recitind fiecare truc in parte, am observat ca predomina cele pentru par, este doar o pura intamplare. Intotdeuna scriu ceea ce imi vine in minte, fara o ordine anume si fara un scop precis. Sper sa va ajute!


  


   1. Pentru un par sanatos folositi fata de perna de matase. Materialul acesta este foarte delicat si de aceea mentine parul intr-o conditie buna.




   2. Daca aveti probleme cu tenul schimbati prosopul zilnic sau cat de des puteti. Poate parea ceva exagerat dar ajuta.



 
    3. Daca vreti volum in crestetul capului, prindeti parul intr-o coada cat mai sus si tineti-l asa cat de mult puteti. Se va forma o bucla exact in acel loc, parul va sta mai ridicat acolo. Pentru a se mentine forma puteti lasa capul in jos si pulveriza fixativ tinand parul in pozitia pe care vreti sa o aiba.



  
   4. Daca vreti volum uscati-va parul cu capul in jos. Am facut asta de atatea ori iar efectul este garantat.




    5. Dormiti cu parul intr-un coc prins cat mai sus. Va veti trezi cu volum si bucle naturale.



 
    6. Daca vreti ca parul sa miroasa frumos pulverizati parfum inainte sa il uscati. Dupa ce l-ati uscat mai pulverizati putin si lasati-l sa se usuce natural.



 
    7. Dupa ce va dati cu fixativ, uscati-va parul tinandu-l strans printre degete pentru niste bucle definite. Va suna cunoscut? In saloane, acest efect este obtinut cu ajutorul difuserului dar dragele mele, dupa cum vedeti, se poate obtine si acasa, chiar daca nu detineti un astfel de aparat de styling.




    
    8. Daca ati stors cateva cosuri, curatati tenul cu sapun (de preferat natural), aplicati un gel/ o crema antiacnee si lasati sa actioneze. Dupa ce s-a uscat gelul, aplicati o crema. Nu lasati fata sa ramana uscata prea mult timp, asta duce la aparitia altor cosuri.







    9. Daca aveti ochii obositi sau/si umflati aplicati comprese reci si mentineti 10-15 minute. Este si un moment bun pentru relaxare.





10. Va transpira picioarele si va este teama de momentele jenante? Folositi un deo stick pentru subrat si dati pe toata talpa. Incercati sa nu folositi ceva care contine aluminiu. Nu ne dorim sa oprim transpiratia ci sa combatem mirosul.





   Aveti grija de voi atat la exterior dar mai ales la interior! Va pup!


   Pe curand...


2 comments:

  1. Referitor la 4., eu intotdeauna imi usuc parul cu capul in jos, intr-adevar se obtine volum asa, dar nu dureaza extrem de mult. Referitor la 6., pt. mine e suficient sa am parul spalat de fiecare data cand e nevoie.. cand e curat, nu mai e nevoie de nici un parfum.

    ReplyDelete
  2. Mila,

    Cand ma usuc asa capat volum si tine sigur toata ziua dar cred ca depinde si de tipul parului fiecaruia.

    Mie imi place sa miroasa mai intens.Tin minte ca in facultate imi dadeam cu parfum de trandafiri si cand ma mai miscam mai venea cate o boare...E placut sa mai diversifici nitel,mai ales ca samponul cu care ma spal eu acum nu are un miros extradordinar.

    Te pup!

    ReplyDelete