Thursday 21 August 2014

My week in photos (121)

   Seara buna, prieteni! Astazi avem in program pozele saptamanii trecute iar zilele urmatoare sper sa reusesc sa postez un review sau o tinuta. Nu promit nimic :) 
    De curand am inceput sa ma uit la mult iubitul serial Friends. Cine l-a vazut pe tot si se considera fan? Eu recunosc ca pana acum nu l-am urmarit constant, mai vedeam doar ce prindeam la televizor si de aceea l-am cautat pe internet si sunt prinsa! :) Personajele sunt atat de dragute iar glumele chiar te fac sa zambesti si sa razi, comparativ cu umorul de azi.


   Luni / Monday 



   Ro: A fost o seara draguta!

   En: It was a nice evening!



   Marti / Tuesday (4)



   Ro: Yum! Nu o sa ma satur niciodata de inghetata!

   En: Yum! I will never get sick of ice cream!





   Ro: Arrribaaaaa!!! Andaleeee!!!

  En: Arrribaaaaa!!! Andaleeee!!!





   Ro: In afara faptului ca este liliac si vultur, mai este si ciocanitoare :p

   En: Besides the fact that he is a bat and a vulture, he is also a woodpecker :p 



   Miercuri / Wednesday (5)


   Ro: Doua printese frumoase!

   En: Two beautiful princesses!











   Ro: La multi ani pentru 8 ani si o luni, pentru noi!

   En: Happy 8 years and one month to us!



   Joi / Thursday (4)



   Ro: Macrou  si legume facute la tigaie.

  En: Fried mackerel and vegetables.





   Ro: Ooooh yummm! :D

   En: Ooooh yummm! :D





   Ro: Dupa o plimbare.

  En: After a walk.





   Ro: Ia uite cine se indoapa! :)

   En: Look who is stuffing his face! :)



   Vineri / Friday (2)





   Ro: Uitati-va! Mie mi-a placut!

   En: Watch it! I like it!



   Sambata / Saturday (3)



   Ro: Just feeling good!

   En: Just feeling good!







   Ro: Doua fete minunate! 

   En: Two wonderful girls!



   Duminica / Sunday (2)



   Ro: Fomistul meu mic!

   En: My little hungry boy!





   Ro: Mi-ar placea sa vizitez Egiptul...

   En: I would like to visit Egypt...



   Va pupacesc, dragii mei si va urez sa aveti o noapte buna si ziua de maine sa fie spectaculoasa!

   Pe curand...


2 comments: