Saturday 30 August 2014

Review Unguent cu extract total de galbenele


    Va salut! Stiti vorba aceea “Cine nu are batrani sa isi cumpere”? Eu mai am una “Cine nu are crema de galbenele sa isi cumpere”. Nu as renunta la aceasta crema nici daca mi s-ar spune ca va trebui sa o comand din alta tara! Este o minune pentru piele si eu o folosesc si in loc de balsam de buze. Cateodata o mai insel cu te miri ce balsamuri: fie de la Nivea, fie de pe internet sau de la farmacie. Pana acum nici un alt produs nu a reusit sa ii ia locul fruntas, binemeritat! 






   Producatorii o recomanda pentru tenurile normale, uscate si palide., astfel ca in afara de buze, o aplic pe fata, pentru a hidrata zonele uscate din jurul nasului, dintre sprancene, imblanzesc micile riduri de la ochi, de pe frunte si atunci cand o folosesc cu regularitate, ma minunez de ceea ce este in stare sa faca. Face parte din ritualul meu de dinainte de culcare iar a doua zi, cand ma trezesc morocanoasa, cu parul zburlit, printre genele intredeschise, vad in oglinda cea nesuferita de la baie, un chip luminos, o piele intinsa, curata, proaspata si mi se instaleaza repejor zambetul pe buzele lucioase, tot datorata ei.
   Atunci cand am cuticulele uscate, ung pielita din jurul unghiilor si o las sa isi faca treaba. De asemenea, daca am vreo iritatie, vreo rana, daca se intampla sa ma ard si se intampla destul de des caci sunt o neindemnatica, apelez tot la ea si in cel mai scurt timp scap de usturime.

   Este o formula grasa, trebuie folosita o cantitate mica daca nu vrei sa te simti ca si cand te-ai scaldat in untura.




  Pentru a lua crema, ma ajut de o lingurita de plastic, din aceea cu care se mananca inghetata. Procedez astfel din motive de igiena. In acest mod nu lasati microbi in cutie si controlati mult mai bine cantitatea de crema pe care o aplicati pe piele.


   Pe ten o puteti aplica si ca o masca in cantitate mai mare, lasand-o sa actioneze cateva ore sau chiar toata noaptea. Ziua recomand sa reduceti din cantitate ca sa nu simtiti tenul incarcat.
   Pe corp se poate folosi cu brio in special dupa ras, fiindca are puterea de a calma si vindeca zonele uscate, inrosite. Daca nu aveti rabdare sa va dati peste tot cu ea, merita sa o aplicati macar pe gat, pe coate, pe decolteu, pe genunchi si calcaie.
   Daca aveti talpile obosite, uscate, o cantitate generoasa masata pe toata laba piciorului, apoi sosete si rabdare. Le va inmuia si va ajuta la pastrarea senzatiei de bine.

   Are multe intrebuintari, nu doar cele mentionate de mine, dupa cum urmeaza: hemoroizi, varice, ulcere varicoase, arsuri, plagi post – operatorii, eczeme, nodule, degeraturi.


   Daca nu v-am convins atunci poate ca lista ingredientelor o va face. In varianta veche, crema minune continea: extract din flori de galbenele, vaselina, lanolina, ceara, ulei de lavanda. Acum au scos o varianta din a carei compozitii lipseste ultimul ingredient. Habar nu am de ce au ales sa il excluda fiindca si acela avea un rol important si folositor pentru calmarea si hranirea pielii, probabil din motive financiare, altfel chiar nu inteleg. Oricum si aceasta noua este la fel de buna si in continuare o voi cumpara iar si iar! 


   In stanga este varianta veche iar in dreapta cea noua. Difera putin denumirea si design-ul, bineinteles ca lipseste si uleiul de lavanda insa in afara de aceste lucruri, este aceeasi. Va spun cu sinceritate ca este la fel de eficienta.

   Pretul sau este in jur de 5-6 lei, pentru cantitatea de 40 g, depinde de locul de unde o achizitionati. Eu o cumpar intotdeauna de la plafar, acolo o gasesc sigur. O iubesc si v-o recomand cu mare drag!



   Voi ati folosit-o? Pentru ce? Ce parere aveti despre acest produs?  Lasati impresiile voastre in comentarii.


   Va pup si va urez o zi cu zambete multe!


   Pe curand...

8 comments:

  1. Eu folosesc aceasta crema de foarte mulți ani și sunt extrem de mulțumită. Chiar face minuni.

    ReplyDelete
  2. Este foarte buna! Nu-mi lipseste din casa!
    De obicei o folosesc pentru ten :)

    ReplyDelete
  3. Am si eu una similara, o folosesc cam in aceleasi scopuri.

    ReplyDelete
  4. Crema de galbenele mi-a salvat mie pielea uscata si crapata. Acum, la recomandarea doamnei care comercializeaza cremele de felul acesta, folosesc una pe baza de arnica, dar nu e nici pe departe la fel de emolienta si eficienta ca cea de galbenele.

    ReplyDelete
  5. Ramona,

    Ma bucur ca mi-ai confirmat pararea!Este un produs care nu trebuie sa lipseasca din casa nimanui!

    Te pup!

    ReplyDelete
  6. Beauty and others,

    Multa lume are aceasta crema si oricate creme as incerca aceasta este cea mai grasa si mai eficienta.

    Te pup!

    ReplyDelete
  7. Mila,

    Si eu am avut una asemanatoare dar pe langa galbenele mai continea si alte nenorociri asa ca am renuntat la ea desi cantitativ vorbind aceea era mai convenabila raport pret-calitate.

    Te pup!

    ReplyDelete
  8. Di,

    Si pe mine m-a salvat de atatea ori de la uscaciune,usturime si altele.Si eu am mai folosit creme cu diverse insa aceasta mi se pare cea mai populara.

    ReplyDelete