Thursday 7 August 2014

Sunt o complexa, domne!

   Buna seara! Va pup pe toti cu drag! In ultima postare dar si de-a lungul timpului v-am povestit despre mine, cate ceva despre cunoscutii mei in care includ si membrii familiei dar poate ca nu v-am lamurit. Am primit un comentariu recent in care eram cumva mustrata pentru descrierea pe care mi-am facut-o singura, ba mai mult pentru tipul de viata pe care o duc. De cateva luni incoace am decis sa nu adresez nimic comentariilor care cauta doar conflicte, care pur si simplu vor sa deranjeze insa acesta despre care am amintit mai devreme consider ca merita bagat in seama pentru ca nu vreau sa ramana nimeni cu o parere gresita.
   Sa o luam pe rand. NU ma consider vreo zeita, perfecta fizic, sufleteste sau rational, cea mai cea din univers! Cand spun ca sunt complexa, o fire deosebita, spun de fapt ca sunt ciudata, dificila, de moda veche, cu o mie si una de intrebari, pretentioasa, sensibila (vulnerabila), emotiva, tematoare de prea multe, cu frica de Dumnezeu, intelegatoare dar si cu nervii in pioneze (in functie de situatie), cu contraziceri interioare, cu ganduri bune si rele, despic firul in 14, am mustrari de constiinta, stiu ca apreciez ce este valoros s.am.d. Termenul "deosebita" nu il folosesc cu intelesul "speciala" fiindca ar insemna sa fiu o infumurata care se vede cea mai buna dintre pamanteni. Poate nu s-a inteles pana acum: nu am incredere in mine! Ori, cum as putea sa ma vad o minunata in acest caz?! Mi-ar placea si tare as vrea sa am macar un pic din acea stima de sine a celor cu nasul pe sus pentru a fi mai stapana pe mine :)
   Sunt putini, uneori tind sa cred ca nu este de fapt nimeni care sa ma cunoasca 100%, in afara de divinitate si asta pentru ca traim intr-o lume care a devenit foarte grabita, compusa din oameni care indiferent de varsta (copii, tineri, adulti, batrani) nu mai stiu sa comunice, sa se ataseze sincer si dezinteresat.
   Draga Valentina, eu una chiar si cand aveam contact zilnic cu fel si fel de oameni, am avut aceeasi parere ca si acum. Nu am intalnit prea multi tineri care sa fie fideli, care sa creada in onestitatea dintre membrii unei familii si ai unui cuplu, care sa asculte cu rabdare si compasiune, care sa puna mai presus de orice sanatatea, parintii, renuntand la distractii, chiar la binele lor personal deci fiind capabili de sacrificii si de dovezi de iubire. De asemenea, ori de cate ori spuneam conceptiile mele cuiva despre virginitate, despre religie, despre drepturile oamenilor si ale animalelor, despre teluri, despre greutatile vietii, ma loveam de raspunsuri superficiale sau rautacioase. Ba mai rau de indiferenta.
   Intr-adevar cercul meu social consta in familia mea, iubitul, vreo 2-3 prieteni si cam atat. Dar adesea imi petrec timpul fara prieteni. Stii cum am ajuns la aceasta situatie? Am fost tradata, judecata gresit, uitata, nedreptatita, mintita, data la o parte din cauza ca nu sunt bogata. Apoi oamenii din jurul meu s-au imputinat si din cauza faptului ca nu ies prea des si nici partenerul meu nu este o fire prea sociabila dar asta sper sa pot corecta in timp.
   Imi doresc sa am contact cu mai multi oameni (coincidenta este ca exact inainte sa vad comentariul tau discutam cu mama despre asta), sa am relatii peste tot dar prieteni imi doresc doar putini pentru ca putini sunt cei care POT fi prieteni pe viata. Nu vreau sa detaliez pe aceasta tema pentru ca ar insemna sa complic lucrurile atat pentru mine cat si pentru cei care exista in viata mea dar recunosc ca pana la ora actuala nu am cunoscut prietenie in adevaratul sens al cuvantului...
   Sper sa intalnesc oameni compatibili cu mine, frumosi, curati la suflet si care sa ramana langa mine indiferent de orice. Oameni care sa scoata din mine tot ce-i mai bun si cu care sa pot dezvolta legaturi de lunga durata, fara fite, fara ascunzisuri, fara falsitati, care sa impartaseasca aceleasi conceptii ca si mine. Dar sunt o specie pe cale de disparitie...
   Pot afirma ca sunt o fiinta complexa, deosebita din prisma a tot ce am spus mai sus si imi asum acest lucru pentru ca stiu ca oricand, oricine are vointa, o poate descoperi. Da, sunt un om unic, ca toti oamenii de altfel dar nu ma vad vreo sfanta ba dimpotriva sunt cat se poate de pacatoasa si am destule defecte care se observa cu ochiul liber (din pacate :p) dar am si parti bune, care sunt rare in ziua de azi... Nu am eu incredere in mine, am defecte dar acuma nici nu pot sa nu ma mandresc cu acele  cateva lucruri bune care ma definesc ca om. Ar insemna ca nu mi-ar mai ramane nimic...
   Intr-o lume in care "fa" este noul alint intre domnisoare sau intre doi parteneri, in care "tigan imputit si hot" este eticheta care se lipste oricarui om de etnie rroma, in care doar daca el are BMW, vila cu piscina, daca se invarte in cercuri influente si isi face concediile in Dubai la Burj Al Araab, in care singura distractie inseamna cluburi, in care fara solar si operatii estetice nu suntem frumoase, in care a sarbatori Pastele inseamna ca aprinzi lumanarea si apoi te cari mancand pamantul, in care 1 mai inseamna mici si bere, in care a te imbraca de la mall-uri este singura optiune  etc IMI PERMIT SA SPUN CA SUNT O COMPLEXA SI MANDRA DE ASTA!
   Si daca raspunsul la asta va fi "Pai daca printre astfel de oameni stai!" atunci lasati-ma sa va spun ca cei mai multi sunt asa... Iar exceptiile poate ca prefera sa stea printre oamenii cei mai sinceri si mai buni: familia, partenerul de viata si singurul prieten adevararat, asta daca au noroc si acel prieten exista in viata lor!
   Daca majoritatea tinerilor (90%) sunt atat de rationali, milosi, de incredere, corecti, atunci cum de nu avem o societate unita? Cum de sunt atatia care violeaza, fura, inseala, mint, renunta la studii? Cum de nu avansam?


   Precizez de pe acum ca nu m-a suparat comentariul tau, Valentina. Ba chiar ti-am dat dreptate dintr-un punct de vedere si anume acela ca ar trebui sa am mai multe contacte si cu alti oameni dar exista si alte unghiuri din care poti sa privesti aceasta situatie, unele dintre ele le-am si explicat in aceasta postare.
   Chiar mi-a facut bine ca am dezbatut subiectul, imi place sa imi expun parerile si sa aflu altele noi. Nu in ultimul rand imi place sa scriu deci a fost un exercitiu extraordinar pentru mine si mintea mea.



   Pentru astazi pregatisem o alta postare dar nu am putut sa refuz "provocarea" (:p), asa ca revin maine mai pe la amiaza cu o tinuta. V-am pupat! Sa aveti o seara frumoasa, cu parfum de liliac!



   Pe curand...


4 comments:

  1. Foarte buna postarea! :) Parca m-ai descris pe mine..
    Capul sus! Chit ca esti frumos, urat, bogat, sarac, lumea intotdeauna va gasi un motiv sa comenteze!
    O seara frumoasa!

    ReplyDelete
  2. Beauty and others,

    :) Ma bucur sa aflu asta!Iata ca suntem deja doua complexe! :)

    Asta asa este!Niciodata nu poti multumi pe toata lumea si nici nu vreau asta desi de multe ori ma cam straduiesc sa o fac si asta este un defect deja.

    Merci pentru incurajare!

    Te pup!

    ReplyDelete
  3. Eu te cunosc personal și pot confirma ceea ce ai scris.
    Esti o persoana cu principii, multe chestii tradiționale încă le mai ții, ceea ce este foarte bine pentru ca lumea în ziua de azi parcă au uitat de totul.
    Consider că tu și Silviu sunteți două persoane tinere de care minunata țară ar avea nevoie pentru a și spăla imaginea în lume.

    ReplyDelete
  4. Ramona,

    Multumim pentru ca stii sa apreciezi ce inca mai conteaza!

    Te pup!

    ReplyDelete