Wednesday 26 November 2014

My week in photos (135)

   Seara buna! Am facut ce am facut si am reusit sa racesc din nou. Ce sistem imunitar puternic trebuie sa am! Mda. Toate medicamentele mele de raceala i le-am dat mamei, care e racita de vreo saptamana si ceva, cine s-ar fi gandit ca o sa mai am nevoie de ele. De fapt, i le-as fi dat oricum fiindca ea e mai rau decat mine, tuseste mult si abia mai vorbeste. 
   Astazi am dat startul la accesoriile de iarna purtand caciula, mi-as fi pus si la gat un fular, am crezut ca nu o sa fie nevoie pentru ca rochia avea un guler mare si calduros de lana dar i-am simtit lipsa chiar si asa. Iarna imi place sa ma infofolesc bine de tot cu fular din acela mai lung si sa acopar si gura ca sa nu trag aer rece. Am un gatlej sensibil rau si imediat incep durerile si apoi bolesc. Eu sunt ca acei copii mici pe care parintii ii imbraca de teama cu jde mii de hainute ca sa nu pateasca ceva :)
   Voi va imbracati bine iarna sau tineti mai mult la aspect si preferati sa dardaiti ca sa aratati bine?



   Luni / Monday (2)


   Ro: Micul dejun: omleta cu mult patrunjel.

   En: Breakfast: omelet with lots of parsley.




   Ro: Le-am dat painica lui si fratilor lui.

   En: I gave bread to him and his brothers.



   Marti / Tuesday (3)


   Ro: Albinute! :)

   En: Bees! :)




   Ro: In parcarea din mall-ul Afi Palace Cotroceni.

   En: In the parking lot of the Afi Palace Cotroceni mall.




   Ro: Ne intorceam acasa de la Hornbach.

   En: Coming back home from Hornbach.



   Miercuri / Wednesday


   Ro: Pregatesc accesorii noi pentru Craciun.

   En: Making new accessories for Christmas.



   Joi / Thursday 


   Ro: Relaxare cu mami.

   En: Relaxation with mommy.



   Vineri / Friday (2)


   Ro: Iaurt grecesc cu coacaze.

   En: Greek yogurt with blueberries.




   Ro: Yum!

   En: Yum!



   Sambata / Saturday


   Ro: Unii dintre cei mai frumosi ochi!

   En: One of the most beautiful eyes!



   Duminica / Sunday


   Ro: Mai, mai mai! :))

   En: Well, well, well! :))



   Sa aveti o noapte cat mai calduroasa si placuta! Va pup!


   Pe curand...


5 comments:

  1. Ieri am iesit cu multe straturi pe mine, manusi, caciula, fular nu mi-am luat ca aveam helanca si gulerul paltonului, cand stiu ca stau prea mult pe afara nu imi lipseste nici fularul.
    Mai bine aratam sanatosi decat fashion si cu "muci la nas". :))
    Sanatate, si tie, si mamei! xo

    ReplyDelete
  2. Insanatosire grabnica! Incearca zeama de lamaie cu miere, cantitatile sunt in functie de cat de dulce sau acru suporti. Si daca poti, sa mananci mult kiwi. In rest, bai fierbinti la picioare cu sare, ceaiuri de lamaie....cam astea administrez eu cand racesc....aaa...si pune langa pat, noaptea, o ceapa taiata, e f buna. Tepup.

    ReplyDelete
  3. Mihaela Pojogu,

    Multumim!

    Si eu dau la o parte moda cand vine vorba de sanatate.Sunt o mare friguroasa si mi-e greu sa umblu cu blugi si un pulovaras pe mine.Eu daca nu am sute de straturi pe mine e ca si cand as cere sa racesc.Dar iata ca m-a prins cu garda jos.

    Te pup!

    ReplyDelete
  4. Alexandra,

    Stiu trucul cu ceapa dar nu am incercat pana acum.In schimb am baut pentru prima oara ceai de ceapa si mi-a placut.

    Multumesc pentru urare!

    ReplyDelete
  5. Ce poftă de omletă mi-ai făcut. Are un super aspect. Te pup!

    ReplyDelete