Wednesday 24 December 2014

My week in photos (138 & 139)

   Salut! Asa cum v-am spus aseara, astazi avem doua postari intr-una pentru ca saptamana trecuta nu am publicat ceea ce am facut. Fiind poze destule, zic sa ii dam drumul. 


   Week 138

   Luni / Monday


   Ro: Tigarete cu cacao si bomboane cu ciocolata.

   En: Cocoa cigarettes and chocolate candies.



   Marti / Tuesday


   Ro: Braduti de Craciun aurii pictati manual.

   En: Golden Christmas trees hand painted.



   Miercuri / Wednesday 


   Ro:Cina mea.

   En: My dinner.



   Joi / Thursday 


   Ro: Noi accesorii lucrate manual.

   En: New handmade accessories.



   Vineri / Friday


   Ro: Vopsea acrilica.

   En: Acrylic paint.




   Ro: Uitati-va la acestia doi... :)

   En: Look at these two... :)



   Sambata / Saturday (3)


   Ro: Yum!

   En: Yum!



   Duminica / Sunday (3)



   Ro: Cadoul pentru de nastere a mamei.

   En: The present for my mother`s birthday.




   Ro: Ca doua surori adevarate.

   En: Like two real sisters.



   Week 139

   Luni / Monday


   Ro: Oua de ciocolata cu jucarii-surpriza de la mama :P

   En: Chocolate eggs with suprise toys from my mother :P



   Marti / Tuesday 


   Ro: Doamne, cat iubesc acest compot!

   En: God, how much I love this compote!



   Miercuri / Wednesday 


   Ro: Redecorarea locuintei :))

   En: Redecorating his home :))



   Joi / Thursday (4)


   Ro: Mi-a fost pofta de niste mango asa ca am cumparat cand faceam cumparatuile saptamanale.

   En: I craved for some mango so I went and bought two while doing out weekly shopping.




   Ro: Cea mai buna modalitate de a bea suc de rodie! 

   En: The best way to drink pomegranate juice!




   Ro: Dupa ce termini de baut arata ca o minge dezumflata :)

   En: After you finish drinking it looks like a deflated ball.




   Ro: Si asa arata la interior.

   En: And this is how it looks like on the inside.



   Vineri / Friday



   Ro: Isi iubeste noul barlog!

   En: He loves his new crib!




   Ro: Mancareeee!

   En: Fooood!



   Sambata / Saturday (2)


   Ro: In Kaufland.

   En: In Kaufland.




   Ro: In sfarsit am decorat pomul de Craciun!

   En: I finally decorated the Christmas tree!



   Duminica / Sunday (7)


   Ro: Un mic dejun gustos: iarba de grau trimisa de mama special pentru el.

   En: A tasty breakfast: wheatgrass sent by my mother especially for him.




  





   Ro: O seara intre prieteni la Trattoria Buongiorno.

   En: An evening among friends at Trattoria Buongiorno.




   Va urez sa aveti un Craciun magic alaturi de cei dragi voua, fie ca acestia sunt membrii ai familiei sau preieteni si sa va bucurati de insemnatatea acestei sarbatori! Va pup!


   Pe curand...

4 comments:

  1. Ce tare cu sucul de rodie. Craciun fericit iti doresc! Te pup.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alexandra,

      Multumesc!

      Am vazut un video pe YouTube si am zis ca trebuie sa incercam si noi.Tare bun a fost!

      Si eu te pup!

      Delete
  2. Și mie îmi place mango foarte mult. Te pup.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramona,

      Singura chestie care ma deranjeaza cand il mananc sunt acele fibre al fructului care imi raman intre dinti.Dintii mei sunt foarte inghesuiti si de aceea se intampla asa.Trebuie sa rezolv si treaba asta cat mai curand...

      Te pup si eu!

      Delete