Wednesday 7 January 2015

Happy New Year! Welcome 2015!

   La multi ani, dragilor! Cum a fost pentru voi anul 2014? Pentru mine au fost atat lucruri bune, impliniri dar si suparari, asta-i regula vietii si nu avem cum sa o schimbam, conteaza sa stim cum sa ne descurcam in fata piedicilor, cum sa gasim solutiile cele mai corecte si bune pentru probleme si sa privim in viitor. De fapt as spune, sa traim in prezent pentru ca doar asa vom trai cu adevarat. Trecutul trebuie lasat in spate iar viitorul il construim traind prezentul in cel mai frumos mod cu putinta. 
   Pentru noi sfarsitul de an a fost aglomerat si in ultimele zile am plecat la munte, unde nu credeam ca voi mai ajunge anul trecut dar iata ca in ultimele doua zile am reusit sa o fac si pe asta! :) Si ce amintiri am adunat! V-am pregatit o multime de poze! In total am realizat vreo 1.400 si ceva iar aici voi incerca sa va prezint zilele urmatoare macar o parte din ele.
   Acum as vrea sa va arat pozele facute de Craciun pe care vi le promisesem, nu imi place sa raman cu datorii sau sa imi incalc cuvantul nici fata de apropiatii mei si nici fata de voi. Diseara este programata postarea saptamanala si apoi dau drumul jurnalului de calatorie la munte.



   In bucatarie, pe coltarul bachetei, mi-am imaginat o mica scena de iarna pe care am transpus-o in realitate asezand acolo o cabana si cativa bazi din lemn facuti de Silviu si pictati de mine.







   In sufragerie am instalat bradul de Craciun care a avut ca principale culori argintiu, auriu si rosu. Toate decoratiunile sunt creatia noastra, asadar am avut un bradutel handmade, original. L-am rugat pe Silviu sa imi faca din lemn cat mai multe cercuri de diverse dimensiuni, braduti si inimioare iar el a executat cu drag si harnicie :) Apoi am stat sa le pictez fata-verso, am adaugat ata verde si le-am atranat pe cracile bradului. In afara acestor decoratiuni, am adaugat in varf o placuta pe care am pictat "Craciun fericit"in mai multe limbi. Bineinteles ca nu putea sa lipseasca decoratiunea noua, un om de zapada simpatic, beteala si instalatia cu leduri colorate. Noi zicem ca a iesit dragut si suntem bucurosi!
   Ulterior, bradul de lemn din spate l-am adus in camera noastra si l-am asezat pe peretele cu fereastra, undeva in dreapta. Il iubesc si il consider unul dintre cele mai frumoase cadouri de Craciun.


  
   Un bradut l-am vrut altfel, tot alb, ca si cand ar fi plin de zapada si cu o simpla urare in partea de jos. Uneori mai putin inseamna mai mult.









    In partea stanga si in cea dreapta a bibliotecii, in fata cartilor am asezat cate un bradut auriu.


Am primit o craca de brad si o ramurica de vasc prinse cu o panglica rosie, pe care le-am lipit foarte primitiv cu scotch pe usa camerei noastre, evident la exterior dar treaba nu a tinut mult pentru ca acesta a inceput sa se usuce si de fiecare data cand ne atingeam de el, mai cadeau cateva ace iar in fata camerei noastre era covor :) Cracuta am dus-o in gradina blocului, mie nu imi place ideea de a arunca la gunoi plante, flori si altele de acest gen, prefer sa le pun in natura, sa se descompuna acolo si nu printre mizeriile oamenilor.
   Vascul l-am pastrat si l-am agatat undeva deasupra becului, pentru ca da, nea Silvache al meu, de cand il stiu, nu are candelabru sau aplica, ci un simplu bec :)))) Cred ca acum cand citeste rade si in acelasi timp se oftica si se gandeste ce sa imi faca pentru ca am dat din casa :))) Nu-i asa, puiu?! :))
Lasa ca anul acesta nu te mai las si luam candelabrul acela care se potriveste cu aplica de la capul patului, acela pe care l-am vazut la Hornbach acum o mie de ani si pe care nu il mai au, stii tu :)) Of, Doamne! Dar daca era sa ia o scula sau ceva pentru calculator iiiimediat cumpara! Ok, ies din subiect ca deja am incurcat-o major! :)))))))))


   Un cerculet l-am vrut rosu musai ca sa iasa in evidenta, sa fie ceva vesel si l-am atarnat de manerul dulapului meu cu accesorii. De fiecare data cand trebuie sa ma pregatesc de vreo iesire si ma indrept spre el sa aleg bijuuri, imi vine sa zambesc.



   De aplica mentionata mai sus :))) am agatat o placuta magica de unde ninge mereu. Mi s-a parut un loc potrivit si haios, noua ne place zapada si in acest fel ne culcam si ne trezim cu fulgi deasupra noastra :P Ca si celelalte, este facuta de Silviu si pictata de mine.



   Felicitare de la Mila (click pentru a-i accesa blog-ul). Eram in bucatarie cand imi arata Silviu aceasta felicitare. Am crezut ca este de la primar sau ceva publicitar si chiar m-am gandit ca este reusita si evident admiram catelusul. Apoi ma intreaba Silviu "De la cine crezi ca este?" Aaaaaa.... Zic "De la Mila?" si a zambit aprobator. Multumesc mult! Esti o fata speciala si am sa tin cont de gesturile tale. Draga mea Mila a nascut luna trecuta si vreau sa o felicit si pe aceasta cale si poate treceti pe la ea pe blog pentru a-i lasa cateva cuvinte frumoase si a va bucura de pozele cu bebeul dar si de alte poze pe care le posteza constant.



   Toate vederile primite de la ea pana acum. Love them all! 







   Pentru aceasta perioada a anului am ales sa afisez niste poze cu noi singuri dar si impreuna, aceasta din urma chiar facuta intr-o iarna, in vechiul parc Moghioros, intr-un foisor. In poza se pare ca a aparut o inima chiar deasupra noastra (acea forma luminoasa nu provenea de la lumina lunii sau din alta parte, fiindca in spatele foisorului nu era nimic luminat) iar pe foisor era scris "Casa noastra", lucruri pe care le-am obsevat abia dupa ce am ajuns acasa in acea seara :) Coincidenta sau semn?


   O alta poza foarte veche, de la inceputul relatiei noastre, cand eram in facultate, poza fiind realizata chiar intr-una din salile de seminarii.
   Iar scumpetea blanoasa si ochioasa este primul copil al Milei, Pickles, cand era mai mititel :) 





   Mos Craciun a venit si la noi! Dulciuri si un nou toaster pentru ca stia mosul ca cel pe care il aveam s-a cam stricat. Stie mosul tot!







   A venit si la mama Mosul si a lasat si acolo cate ceva, dulciuri si craca de brad aratata mai sus.



   Cam acesta a fost Craciunul nostru in imagini. Inainte de a incheia, sa va explic colajul. 
  • Cora (stanga sus) tinand labutele intr-o pozitie de domnisoara adevarata, finuta, va ureaza tot binele din lume. 
  • Dolphy (dreapta sus) va face cu ochiul si va ureaza sa aveti un an frumos. 
  • Carlita (stanga jos) va ureaza sa aveti un an distractiv. 
  • Sara ( dreapta jos) se fastaceste putin, e fata rusinoasa si va ureaza sa aveti grija de voi anul acesta si intotdeauna! 
   Mi-ar fi placut sa le fi putut face si o poza de grup dar nu se inteleg intre ele vreo trei asa ca am ales sa ma pozez eu cu Carlita fiind singura care adora sa stea in brate. Va doresc si eu tot ce v-au urat fetele mele plus un strop de noroc, sanatate si sa faceti din acest an unul mai bun, mai demn de tinut minte si de povestit mai departe! Gata cu urarile, acuma scoateti banii! :))))) 
   V-am pupat!

   Pe curand...

6 comments:

  1. La multi ani in noul an!
    Superbe decoratiunile facute cu mainile voastre, casuta aia am crezut ca e din turta dulce! ♥
    Un an plin cu sanatate, fericire si impliniri va doresc! pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. La multi ani!

      Multumim mult! Le-am facut cu mare drag si am tinut ca anul trecut sa avem un brad impodobit cu ceva facut de noi.

      Casuta este din ipsos, am cumparat-o parca din complexul Sir acum cativa ani si i-am facut-o cadou lui Silviu. Mi-ar placea sa construiesc o casuta din turta dulce si sa o ornez cu crema si bombonele :)

      Un an bun si tie si celor dragi! Multumim!

      Te pup!

      Delete
  2. Foarte frumoase decoratiunile voastre. O idee tare draguta.

    ReplyDelete
  3. Câte decorațiuni frumoase aveți. Vă doresc un an superb.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramona,

      Iti multumim mult!Asa sa dea Dumnezeu!Si voua la fel si sa calatoresti in toate locurile in care ti-ai propus sa ajungi! ;)

      Te pup!

      Delete