Thursday 1 January 2015

Shop and tell (18)

   Neata! Cand veti citi aceste randuri eu probabil ca voi respira aer curat si rece de munte. Aaaah! Abia astept! 
   Astazi va voi arata cateva accesorii noi pe care le-am cumparat sau primit in ultima vreme.




   Colier no name.

   Initial m-am gandit sa il descompun pentru a folosi margelele la fabricarea accesoriilor pentru clienti dar mi-a placut prea mult si mi s-a parut ca e pacat sa il stric, asa ca l-am oprit pentru mine.


  

   Pandantiv no name

   Ador pietrele si cristalele iar aceasta piatra e atat de delicata.







   Brosa no name

   Acest accesoriu poate fi purtat atat ca brosa cat si ca pandantiv.







   Bratara no name

   Daca are charm-uri imi place! Orice!





   Bratari Diversity

   Un mix de bratari cu margele perlate, metalice si mate. Din pacate, pe una am agatat-o cu mana si s-a rupt dar am recuperat majoritatea margelelor. Eram in holul unui cabinet medical cand s-a intamplat si sa fi vazut doamnele de acolo cum imi aratau cate o margea prin vreun coltisor, cautau odata cu mine. Iar o doamna care tocmai intra in hol, cu copilul, l-a atentionat pe acesta sa aiba grija pe unde calca sa nu striveasca vreuna :) Faza de film, nu alta! :)







   Bratara no name

   Nu este de argint dar pare a fi dintr-un argint antichizat si arata tare bine la mana iar eu oricum iubesc trandafirii.



   Voi ce v-ati mai luat? Va pup si va urez de pe acum sa va distrati de Revelion si sa ne citim cu bine si la anul!


   Pe curand...

4 comments:

  1. Frumoase toate, sa le porti cu placere. La multi ani si un an mai bun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alexandra,

      Multumesc frumos!
      La fel si tie si familiei!

      Te pup!

      Delete
  2. Ce frumoase sunt! Îmi plac mult brățările albastre.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramona,

      Merci!
      Si mie imi plac si sunt si de efect,vara cred ca dau foarte bine pe o piele bronzata.

      Te pup!

      Delete