Tuesday 1 September 2015

1 septembrie!

   Astazi a fost ziua de nastere a unei prietene bune, Ana-Maria, care mi-a fost si colega in gimnaziu si careia ii doresc sa aiba numai bucurii alaturi de fiul sau Filip si partenerul ei! Sa fie sanatoasa si sa fim mereu apropiate! Avem amintiri deosebite impreuna, tin foarte mult la ea si ii doresc tot binele din lume! Ma bucur ca anul acesta am reluat legatura si ca suntem ca inainte, ca si cand nu ar fi trecut ani intre noi, ci zile! Prieteniile adevarate acestea sunt, care rezista in timp!La multi ani, draga mea prietena!!!




   Tot astazi a fost ziua de nastere a uneia dintre catelusele mele. Cora, iubita mea draga, mami te iubeste mult si ma bucur ca in acea zi, dupa facultate, am luat-o pe alta strada decat de obicei si te-am gasit. De atunci mi-ai schimbat viata in bine, nu imi pot imagina altfel existenta mea! Esti o catelusa speciala, cu personalitate puternica, bataioasa si salbatica, asa ca mine :) Iti doresc sa scapi de cancer, sa invingi aceasta boala urata si sa fii alaturi de noi multi ani de acum incolo! La multi ani, papusa mea cu pernite moi, urechi de liliac si ochi mari!




    Pe curand...


No comments:

Post a Comment