Wednesday 4 November 2015

My week in photos (182)

   Va salut! Sunt socata, revoltata si trista din cauza celor intamplate in Clubul Colectiv. Sper si ma rog ca sa reziste cat mai multi dintre cei care au supravietuit dar sunt in stare grava! Dumnezeu sa ii ocroteasca, sa faca minuni pentru ca recuperarea lor sa fie cat mai rapida. 
   In privinta familiilor celor decedati... Nu am cuvinte potrivite pentru a exprima regretul pe care il simt. Sunt ingrozita cand ma gandesc prin ce trec si ma rog si pentru acestia ca Dumnezeu sa le aline suferinta.


   Luni / Monday (2)

  
   Ro: Cascavalul pane, intotdeauna o idee buna pentru o masa rapida si gustoasa!

   En: Fried cheese, always a good idea for a quick and delicious meal!




   Ro: Micutul meu!

   Ro: My little one!



   Marti / Tuesday (2)


   Ro: Gustare dulce.

   En: Sweet snack.




   Ro: Nu dormisem deloc noaptea. Taz se simtea rau si eram disperata. Ma rugam la toti sfintii sa isi revina. Nu ma puteam abtine din plans. Apoi colac peste pupaza am aflat ca a murit bunica mea.

   En: I hadn`t slept all night. Taz wasn`t feeling well and I was desperate. I prayed to all the saints so that he would feel better. I couldn`t stop crying. Then to top it all I found out that my grandma died.



   Miercuri / Wednesday

   Ro: Pe la 4 a. m. a murit Taz... 

   En: Around 4 a. m. Taz died...



   Joi / Thursday

   Ro: Nu am facut poze.

   En: I didn`t take pictures. 



   Vineri / Friday 


   Ro: Dolphy pregatita de somnic. 

   En: Dolphy ready for sleep. 



   Sambata / Saturday 

   Ro: Nu am facut poze.

   En: I didn`t take pictures.



   Duminica / Sunday (2)


   Ro: Baie de soare.

   En: Sun bathing.




   Ro: L-am gasit in curte. Atat de delicat si perfect!

   En: I found it in the garden. So delicate and perfect!



  Acea saptamana a fost una dintre cele mai urate din viata mea! Nu stiu ce s-ar fi intamplat cu mine daca nu mi-ar fi fost aproape Silviu si daca nu as fi avut copiii mei cei dragi. Moartea se strecoara atat de pervers in viata noastra, ne rapeste ce avem mai frumos, ne rupe bucati din inima, lasandu-ne sufletul sangerand. Niciodata nu o sa privesc acest lucru cu detasare, niciodata nu o sa pot accepta... Dorul este imens si lasa gropi adanci, pe care nimeni nu ti le poate umple. 


   Pe curand...



3 comments:

  1. Am avut cateva zile atunci cand s-a intamplat tragedia in Colectiv in care pur si simplu nu am fost buna de nimic. Am avut si fosti colegi de munca ce s-au stins, trist.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vision By Mila,

      Moartea e ceva greu de acceptat, mai ales cand vine asa...

      Delete
  2. Morgan Nascimento,

    Thank you!
    I will take a look!

    Have a great day!

    ReplyDelete