Tuesday 17 November 2015

My week in photos (186)

   Salutari dragilor! Saptamana trecuta a fost destul de plina de treburi, iesiri dar si de semnificatii mai vesele dar si triste. Vineri s-a implinit o luna de cand bunica mea s-a stins iar in aceeasi zi s-a mai adaugat o luna la relatia noastra, astfel ca acum avem 9 ani si 4 luni. Nu am sarbatorit in primul rand pentru ca nu mi s-a parut potrivit si apoi pentru ca am stat impreuna foarte putin dimineata si seara dar ne-am urat "la multi ani" iar el mi-a adus un tradafir in doua culori si o ciocolata :) It was enough for me! 
   Sunt mult mai impacata dupa ceea ce s-a intamplat cu bunica poate pentru ca intr-un fel ma asteptam, poate pentru ca m-am calit cumva dupa moartea tatalui meu, poate pentru ca nedorind sa cad intr-o gaura neagra nu mi-am permis sa simt prea mult sau sa arat. Am cautat sa imi distrag atentia, asa procedez atunci cand imi dau seama ca va urma sa simt o durere imesa, ma inchid, acopar totul si la un moment dat rabufnesc. Sper sa nu vina acel moment prea curand... Sambata facem parastas pentru 40 de zile, se spune ca atunci paraseste sufletul pamantul si se decide soarta sa. Eu ii doresc bunicii mele ca Dumnezeu sa fie ingaduitor cu ea, sa o ierte si sa o tina langa El. Atunci o sa fie si ultima mea zi de doliu in memoria ei. Am purtat negru pentru ca asa am simtit dar mi-a fost greu, recunosc. Am putine haine negre (poate ca e bine intr-un fel) si nu prea am avut cum sa fac multe combinatii si apoi sincera sa fiu chiar mi-au lipsit culorile. Ador negrul dar nu chiar all black every single day. Parca am simtit ca ma apasa, am avut zile cand aceste haine nu faceau decat sa accentueze dorul si sa ma tina pe loc. Firea mea este altfel, vreau sa simt ca respir, ca am libertatea de a alege, de a ma simti eu insami, indiferent de caz. In plus de asta, bunica mea iubea imprimeurile, culorile si nu cred ca i-ar fi placut sa ma stie asa. Nu sunt genul de om care sa poata tine doliu pana la capat, pur si simplu nu e de mine. Nu m-am dus la evenimente, nu am fost prin cluburi, singurele iesiri au fost prin parcuri, la un ceai, la o cafenea. Datorita unei coincidente care a facut ca noi sa fim in acel loc unde se tineau niste concerte, am asistat la asa ceva. In rest, am respectat memoria ei. In felul meu, atat pe tatal meu cat si pe bunica mea ii onorez gandindu-ma la ei, facand niste lucruri in numele lor si aprinzand cate o lumanare. Incerc sa las viata sa isi urmeze cursul iar daca apar chestii pozitive sa nu le inlatur. That`s all. I hate death!


   Luni / Monday (2)


   Ro: Salata cu sardine.

   En: Sardines salad.




   Ro: Couscous cu spanac.

   En: Couscous with spinach.



   Marti / Tuesday (3)


   Ro: Am impartit o pizza cu Flory la Azzuro Il Venetiano.

   En: Shared a pizza with Flory at Azzuro Il Venetiano. 





   Ro: Ceai verde cu iasomie si miere.

   En: Green tea with jasmine and honey.



   Miercuri / Wednesday 


   Ro: Ciorba! Yum!

   En: Borsch! Yum!



   Joi / Thursday (4)



   Ro: Baiatul meu are bec care sa il tina cald si sa isi ia vitamina D. Il  iubeste!:)

   En: My boy has a spotlight to keep him warm and for his vitamin D. He loves it! :)




   Ro: Afara la o plimbarica.

   En: Out for a walk.




   Ro: Atat de buuuun si aromat!

   En: So goooood and flavored!



   Vineri / Friday (2)


   Ro: Spaghete cu masline negre, alune de padure, smantana si oregano.

   En: Spaghetti with black olives, hazelnuts, sour cream and oregano.




   Ro: La cumparaturi.

   En: Shopping.



   Sambata / Saturday (3)


   Ro: Perna mea draguta!

   En: My cute pillow!




   Ro: Ia uite cine imi tinea picioarele calde :)

   En: Look who was keeping my feet warm :) 




   Ro: Cina la lumina lumarii.

   En: Candle light dinner.



   Duminica / Sunday (10)






    Ro: In Parcul Cismigiu.

   En: In Cismigiu Park.




   Ro: Limonada cu fructe de padure.

   En: Lemonade with berries.




   Ro: Cheesecake cu ciocolata.

   En: Chocolate cheesecake.





    
   Ro: :)) Doi copii!

   En: :)) Two kids!




   Ro: Ma intreb daca e suficienta pentru el :))

   En: I wonder if it`s enough for him :))



   Sa aveti o zi linistita!

   
   Pe curand...
 




2 comments:

  1. Aoleu, ce de bunatati! Tiramisu n-am mai mancat de o vesnicie! Poate incerc sa fac, desi momentan am luat o pauza de la dulciuri (in exces). In alta ordine de idei, sa ma judece cine ce o vrea, dar eu nu o sa inteleg niciodata rolul doliului. Cum ajuta pe cineva si in ce fel daca purtam negru? Daca as purta roz inseamna ca as exulta de bucurie? Inteleg ca toate culorile simbolizeaza ceva anume, dar nah.. ce e in suflet e in suflet, nici o culoare nu schimba trairile..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vision By Mila,

      Tiramisu facut de mine nu am mai mancat de o vesnicie! E MUSAI sa fac din nou ca e tare bunut dupa reteta pe care o am eu!
      Doliul este in primul rand in suflet, apoi daca tu asa simti, il si arati celorlalti. Stii ce se zice? Macar 40 de zile sa tii doliu! Eh uite ca mie nu imi place sa mi se impuna ceva si atunci ma simt ciudat si nu mai vreau sa mai fac nimic :)) Dar acuma, pe bune, stii ca sambata s-au implinit cele 40 de zile iar ieri tot doliu am purtat pentru ca asa am vrut eu, pentru ca nu m-am mai simtit obligata.

      Te pup!

      Delete