Monday 23 November 2015

My week in photos (187)

   Va salut! Sfarsitul de saptamana a fost unul ciudatel. Sambata a fost o zi insorita, cand s-au implinit 40 de zile de la moartea bunicii si i-am facut parastas. Totul a decurs bine pana cand ne-a lasat masina. Daca nu schimbam nitel planul intitial si mergeam pe unde aveam noi de gand, sigur am fi facut un accident. Se pare ca inca nu ne aflam pe lista neagra :) Am rezolvat si problemele masinii, pana la urma s-a terminat cu bine. Obositi dar teferi! Iar ieri am inceput frumos, am fost la Manastirea Radu Voda la liturghie, am iesit de acolo cu sufletul mai usor. Mai tarziu, am lancezit in pat, am stat pe net, plictiseala totala!... Macar ne-am mai odihnit. Eu una simt ca am mai recuparat din orele pierdute si sper ca saptamana aceasta sa fie una buna si sa realizez tot ce mi-am propus, ceea ce va urez si voua!


   Luni / Monday


   Ro: Carnaciorii turcesti sunt singurii pe care ii mananc pentru ca nu sunt facuti cu carne de porc, evident!

   En: Turkish sausages are the only ones that I eat because they are not made with pork meat, obviously!



   Marti / Tuesday

   Ro: Nu am facut poze.

   En: I didn`t take photos.



   Miercuri / Wednesday (6)



   Ro: Imi place branza, imi place usturoiul in diverse combinatii si imi place patrunjelul asa ca aceasta branza de capra e perfecta!

   En: I like cheese, I like garlic in different combos and I like parsley so this goat cheese is perfect!




   Ro: Cine e un mic hartuitor? Ricky!!! :))) Nu il suporta pe Lamaita! :))

   En: Who is a little stalker? Ricky!!! He can`t stand Lamaita! :))






   Ro: Nu a fost chiar ceea ce ma asteptam sa fie :( Un pic prea umeda si moale.

   En: It wasn`t quite what I expected it to be :( A bit too moist and soft.



   Joi / Thursday


   Ro: :) Micutul meu galben!

   En: :) My little yellow one!



   Vineri / Friday (3)



   Ro: Cappuccino cu vanilie in noua cana a mamei.

   En: Vanilla cappuccino in my mother`s new cup.




   Ro: Doua calorifere :)

   En: Two radiators :)



   Sambata / Saturday

   Ro: Nu am facut poze.

   En: I didn`t take photos.



   Duminica / Sunday (3)


   Ro: Paine de la parastasul bunicii. Yum!

   En: Bread from my grandmother`s requiem. Yum!




   Ro: Dupa liturghie, in curtea manastirii.

   En: After the liturgy, in the monastery courtyard.



 
   Ro: Ma bronzez!

   En: I`m getting tanned!



   Sa aveti o seara frumoasa!


   Pe curand...


No comments:

Post a Comment